Wiebelmama's 2

Hallo.

Hier ook best warm vannacht.  
Maar goed voel me wel weer beter vandaag.

Tara, hoe is de eerste nacht gegaan?

Twinkel, lekker shoppen dus!

Patricia, zal zo je foto's eens gaan bekijken.

Pippie, leuk dat internet het weer doet...kan het hier nog drukker worden (haha).

Ukkie, balen van de keuken. Wij hebben dat ook zo vaak dat wat wij mooi vinden vaak een van het duurste is.

Anoek, wanneer vertrekken jullie? Lekker om weer een paar weekjes thuis te zijn hoor.

VS, hoe is het verder met jou? Nog even en dan komen jullie naar Nederland!

Bo, bij jou ook alles goed? Geen last van  'kwaaltjes' ?

Tot snel.

x-vlinder

Haai meiden!

Patricia, mooi buikje al hoor! Jeetje, kun je al lekker mee pronken! Bij mij was er met 13 weken echt nog niets te zien...zo zie je maar: iedereen groeit verschillend...

Tsja, die keukenboer. Heb wel flink liggen piekeren vannacht en we hebben een knoop doorgehakt. We gaan haar een maximum-bedrag meegeven, daar MOET ze het voor doen. En misschien dat we anders de apparatuur zelf bestellen en erin zetten, want die dingen zijn zoooo duur, via internet kan je dat echt veel goedkoper krijgen. Balen is dat de vrouw die ons nu 2 keer heeft gesproken vanaf volgende week 3 weken op vakantie is en dat wij eigenlijk toch wel wat haast hebben...
denk dat we vandaag nog even heengaan.

Verder had Lise vanochtend zo'n onwijs vieze luier! Bah, bah, bah. Het paste er gewoon niet in. Luierpakje vies, pyjama, hoeslaken, molton EN zeiltje. Ben ik blij dat ik toch een zeiltje heb...anders had alles op het matras gelegen. Getver. Hebben haar maar direct in bad gedaan.

En daardoor was ik compleet vergeten dat ik een afspraak had bij de bank voor een rekening voor Lise. Zoooo lullig. Hij stond al weken, had zelfs een herinnerings-sms gekregen. En jahoor, ze belt net en ik denk: SHIT. Nu opnieuw gepland voor aanstaande vrijdag...

Nou, ik ga gauw huishouden en opruimen: we hebben gisteren spullen bij de bouwmarkt gekocht en die staan nu middenin de woonkamer: niet handig.

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Tara, geniet je lekker van je mannetjes? Mooi he, mama zijn! Ik vond (en vind) BV geven ook zo mooi! Vooral 's ochtends vroeg: we maken Lise om 6 uur wakker en dan drinkt ze al slapend door zeg maar. Zoooo schattig en mooi!

Geniet, geniet, geniet!

Liefs,

Haai!

Het is hier rustig geweest vandaag! Was het bij jullie ook zo warm? Hier wel hoor. Net onweer en nu regent het: zal het wel lekker snel afkoelen.

Tara, hoe is het ermee? En met Viggo? Slaapt hij goed 's nachts?

We hebben, na wat aanpassingen en flink afdingen, toch de keuken gekocht! Jeej! Ben echt helemaal in mn nopjes! Zooooo mooi!

Vlinder, Twinkel en Pippie, voor jullie ook echt de laatste loodjes! Begint het nu steeds meer te kriebelen, nu Tara bevallen is?

En Anoek, wanneer ga je precies op vakantie? Hoop dat je beter weer hebt dan nu.

VS, Patricia en Bo, met jullie ook alles goed?

Ik ga weer: slapen! Ben moe van dit weer, en van de hooikoorts (snif snif)

Liefs, Ukkie26

Hoi Hoi,

Het is hier idd weer erg warm geweest vandaag. Het regent hier nog niet, wel staat er wind. Van mij mag het wel gaan regenen hier, als het morgen maar droog is. Morgen gaan we met Lisa naar Blijdorp toe. We wilde eigenlijk naar Dierenpark Amersfoort, maar er zit een storing in de auto. De airco is leeg en de ramen kunnen niet open (electrisch). De auto kan pas 18aug naar de garage.

@Tara, Hoe is het met je en met je mannetje. Ben zo benieuwd naar de kleine. Slaapt hij goed??

Liefs xxx

leuk dat je de keuken heb gekocht ukkie!

tara hoe is het met viggo? ben benieuwd!

hier regent het ook niet hoor,gister ook al niet!

het was wel lekker weer voor de zomercarnaval in rotterdam he patricia!
we wilden shoppen in rotterdam vandaag maar dat ging niet lukken want alles was afgezet om het centrum! dus toen zijn we maar naar breda geweest maar was veel te warm! dus vanmiddag nog lekker in de zwembad gelegen in de tuin!

fijn weekend allemaal

Hallo,

Wat is het rustig hier. Iedereen is lekker van het weekend aan het genieten denk ik. Dat ga ik zo ook weer doen hoor. Nog veel op de planning staan vandaag namelijk maar wel heel gezellig allemaal.

Ik heb net trouwens een super leuke naamslinger besteld op:

www.hetleveniseenfeestje.nl

Ben benieuwd hoe de slinger er in het echt uit zal zien. Als het goed is wordt het donderdag verstuurd dus zal jullie het wel laten weten als de slinger binnen is. (misschien nog een leuke (cadeau) tip voor jullie?)

Verder alles goed met jullie allemaal?

x-vlinder

hey meiden,

Had ik net een heel bericht getikt...WEG!!!!
Nog bedankt voor alle felicitaties!

Viggo is een heel mooi en lief kereltje. Hij woog bij de geboorte 3590 gram en heeft lange donkere haartjes. BV loopt lekker, alleen aanleggen soms wat pijnlijk (kloofje)
Slapen ging prima, gister om 24.00 de laatste voeding en vanmorgen om 05.30 de eerste!

Ik voel mezelf ook prima, en gewoon lekker aan de wandel in huis. Alleen de hechtingen zijn wat gevoelig, maar niet echt pijnlijk. Het is wel heel bijzonder hoor om ineens mama te zijn. Om eerlijk te zijn, had ik het gevoel niet direct. Ik vond hem wel heeel mooi en enzo, maar het voelde nog niet gelijk alsof ie ook echt van mij was.  
Maar dat gevoel komt nu wel steeds meer hoor!  

Ik bericht later verder, want hij wordt wakker
liefs  Tara  

Terug
Bovenaan