Wiebelmama's 3

Hoi meiden,

Sorry, gisteren niet gemeld .

Beeb zit er nog steeds hoor, maar ik was gisteren niet zo fit (weer duizelig/ hoofdpijn).
Gelukkig gaat dat vandaag alweer wat beter. Morgen weer naar het ziekenhuis, dus ik leef echt van afspraak naar afspraak.

Gistermiddag en avond heb ik wel heel veel harde buiken gehad en wat krampen.
Het rommelt dus wel wat, maar goed dat wil nog niet alles zeggen.
De kleine zal zich één dezer dagen/ weken wel een keertje melden.

@Mier, idd een gekke ongi. Zou het een vroege miskraam kunnen zijn dan???
Anders denk ik idd dat het samenhangt met je operatie.
Hoe is het nu met je?

Ik spreek jullie snel weer.

Liefs, Twinkel3

He hallo,

Oeps, ben er ook nog hoor, met beeb in de buik. Gisteren heeft mijn mannetje thuis gewerkt en daarna verjaardag, en helemaal niet meer aan gedacht om te melden.

We willen het ook een beetje spannend houden voor jullie he, nietwaar Twinkel...

Maar goed, de spanning is weer van de buik en de beeb weer actief, dus die angst zijn we ook weer kwijt.

Ik ga zo even mijn mail checken, ben benieuwd naar Vlinder...

Tot snel,
Pippie

Hoihoi,

Twinkel en Pippie alweer gemeld zie ik....jammer!
Niet jammer dat jullie je mleden hoor, maar wel jammer dat jullie je melden zonder babynieuws.

Hier is het rustig, mn beide mannen zijn de deur uit. Ik dacht dat ze een uurtje wegwaren ofzo, maar inmiddels zijn ze 2,5 weg en ik heb net al even gebeld. Ik mis mn zoon namelijk ha ha. Maar gelukkig is alles goed en slaapt ie lekker.

Volgens mij begint er bij ons een aardig nachtritme in te komen, vanmorgen was ie weer om 06.30 wakker (mijn kanjer!) Gister was mn broer nog even op de koffie met zn dochter (3 mnd) wat zijn ze dan al  veel wakker zeg, wel gezellig hoor.  Vandaag komt mn vader terug van vakantie, hij is 3 week weggeweest. Ben benieuwd  of hij Viggo veranderd vindt.    

liefs Tara

Hoi Meiden,

Daar ben ik weer ff. Nee mijn internet doet het nog steeds niet. Mijn moeder is ff een avondje thuis, dus ik kon ff internetten. Ik moet zeggen dat ik jullie wel mis hoor. Als het goed is doet mijn internet het een donderdag weer!!!!

Verder gaat het lekker hier. Voel me eigen super. Alleen die maagzuur is echt zo erg. Het maakt gewoon niet uit wat ik eet, maar goed als dat alles is. Ik drink gewoon veel melk en gele vla. De baby beweegt geregeld gelukkig. Heb van de week weer ff heerlijk geshopt voor de beeb. We hebben echt al super veel, hahaha.

Met mijn schoonmoeder gaat het gelukkig weer helemaal goed. Vandaag zijn we met Lisa naar Blijdorp geweest en van het weeked heeft ze daar geslapen en alles ging goed. Ze heeft geen pijn meer en voelt zich super. Ze moet wel elke 2a3 mnd terug want dan krijgt ze nieuw   stands.

Ik heb wel alles gelezen, maar kan niet alles onthouden. Wel heb ik gelezen dat er nog geen babytjes zijn geboren. Het word wel erg spannend nu!!

Ik ga weer. Hopelijk tot snel!!
Liefs xxx

Hoi hoi,

Idd nog geen babynieuws... vind het wel weer spannend hoor. Zeker nu de kans bestaat dat de babies ook nog gelijk gaan komen. Zou wat zijn zeg, ha ha!

Hier gaat het beter dan de afgelopen 2 dagen. Benthe weer vrolijk, maar wel last van darmkrampen gehad. Echt zielig. Gelukkig kon ze vanmidag wel weer poepen. Nu ligt ze lekker te slapen.

Tara, fijn hoor dat er ritme in komt in de nachten. Vind het echt knap van je kleine kereltje hoor! Het is ook een enorme luxe, althans dat besefte ikme toen heel erg, want je hoort het ook geregeld anders.
Denk dat je vader Viggo zeker veranderd vindt. Die ukkies veranderen echt zo snel. Soms had ik het idee dat Benthe in de nacht veranderd was, ha ha.
Benthe is nu 4,5 maand en slaapt nog 4-5 uur overdag. Ze zijn steeds langer wakker idd en dat is echt zo leuk!! Aan de andere kant ben je dan wel weer meer bezig met ze. Gelukkig kan Benthe heel goed zelf spelen, dus dan kan ik als ze in de box ligt ook nog wat doen.

Twinkel, vervelend dat je je niet zo lekker voelde. Morgen weer controle en de echo. Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Hoop dat alles goed is. Veel harde buiken en rommelt in je buik? Tja... kan wat betekenen of niet... Dat vond ik zo moeilijk, dat je niet weet wat dingen betekenen en dat je niet weet wanneer je uk nou eens van plan is te komen.... al dat wachten...

Pippie, ook nog met beeb in buik. Gaat allesgoed met je?

Hoe is het met de andere meiden?? Bo al terug van vakantie? Patricia internet al gemaakt? Vs, nog lekker aan het genieten in NLD? Vlinder, heb je gemaild.

Ik ga nog even bij mn konijntjes kijken. Sinds vanmiddag is het buitenverblijf klaar en zijn ze dus verhuisd naar buiten. Ze zijn door het dolle heen, vooral het mannetje. Hij maakt allemaal dolle sprongen en racet door de ren heen. Madam is een diva en bang om vies te worden, dus doet het wat rustiger aan, ha ha! Ze lijken in elk geval erg tevreden. Wel gek dat ze vannacht buiten blijven en dat ik ze buiten eten moet gaan geven. Zal ook even wennen worden voor mij. Het binnenhok staat nog wel in de kamer (schoongemaakt uiteraard). Dat gaat over 2 weken de schuur in. Nu geen zin meer in en heb de ruimte toch nog niet nodig.

Nou meiden, weekend is weer bijna voorbij. Morgen weer werken. Verhuizing naar andere locatie voorbereiden... zal druk weekje worden, niet alleen op werk maar ook thuis. Probeer natuurlijk wel elke dag even "langs te komen"!

Liefs Anoek

He meiden,

daar was ik weer vanuit de vs. Onze vakantie zit er helaas weer op. De tijd in NL is erg goed bevallen. We hebben het bewust rustiger aan gedaan dan de voorgaande keren waardoor we zelf ook nog een beetje het gevoel hebben dat we vakantie hebben gehad. Deze keer ook minder mensen gezien en gesproken maar daardoor wel de tijd en rust om iedereen uitgebreid te spreken.

Verder ook nog het een en ander aan baby-dingetjes gedaan. We hebben zelf onze eerste babykleertjes gekocht. We vonden veel leuk dus we hebben ons ook niet ingehouden, haha. Ondertussen hebben we samen met wat we hebben gekregen al een hele stapel rompertjes liggen ;).  We hebben ruim een koffer vol meegenomen deze kant op met spulletjes die we hebben gekregen of zelf hebben gekocht. Soms vind ik mezelf een beetje gek want ik heb ook het een en ander aan Zwitsal producten gekocht. Dat kennen ze hier niet en het heeft voor mij zo'n specifiek baby-geurtje. Ik vermoed haast dat we al het bezoek zullen vragen om ook het een en ander mee te nemen, haha.  De babykamertjes en vervoersopties zijn ook druk bekeken en vergeleken met wat er hier  is (wat een verschil zeg).

Ook hebben we het geboortekaartje uitgezocht. Gelukkig zaten we op 1 lijn en waren we er vrij snel uit. Maar wat een boel verschillende soorten kaarten zijn er zeg!! Het is wel vroeg om nu al te weten welke kaart het gaat worden, maar aangezien ze ze hier eigenlijk niet kennen en ongeveer alle kaarten naar een NL adres gaan is het wel net zo handig om het in NL te regelen.

Onze Uk laat steeds meer van zich voelen. In het algemeen is dat erg leuk, maar toen ik vorige week bij de tandarts was en er geboord werd was het iets minder fijn. Onze uk vond al dat geluid/trillingen overduidelijk niet leuk en heeft behoorlijk lopen trappelen.

Met mij gaat het allemaal erg goed nu (de terugvlucht even vergeten). Het bezoek aan NL heeft me erg goed gedaan en ik hoop dat ik me hier zo goed blijf voelen. Ik heb de afgelopen 2.5 week helemaal geen last gehad van misselijkheid of harde buiken. Dus ik denk dat dat grotendeels door stress kwam en misschien ook door het warme weer (nog een paar weken en dan koelt het hier ook weer wat af).

De vlucht is in principe heel soepel verlopen. Alleen op het laatst wist ik niet meer hoe ik moest zitten, was ontzettend moe en had overal last van. De laatste landing is daardoor helaas niet helemaal goed gegaan bij mij  (ik had een zakje nodig :() en dan schaam je je wel een beetje als het een super landing is geweest. Bij thuiskomst gelijk naar bed gegaan en nu gaat het gelukkig weer goed. Maar  mij krijg je niet gemakkelijk meer het vliegtuig in zolang ik zwanger  ben!

zo dit is een heel verhaal geworden. Ik ga eens verder met de koffers uitpakken en onze ouders laten weten dat we weer veilig thuis zijn.

liefs
vs  

hey vs weer terug in amerika!
hoe lang was het vliegen?
hoe lang was je nu in nederland geweest?

twinkel en pippie alles goed?

voor de rest ook met iedereen?

ga nu even wat eten en vanmiddag even de laatste dingetjes inslaan voor de vakantie!

groetjes mier

He meiden,

Yep, alweer gemeld voor vandaag!!, Jammer, jammer, jammer....
Wat duurt wachten lang zeg.......

Twinkel, vandaag weer naar het ziekenhuis dus, spannend weer. Heel veel succes in ieder geval. En bij jou rommelt het al wel een beetje? Ik voel nog helemaal niets. Geen krampje, weinig tot geen harde buiken... Terwijl ik die rond 20 weken zo ongeveer continue had.. Maar goed, we zullen wel zien. En zoals iedereen dan zo fijn opmerkt:
er is er nog nooit eentje blijven zitten...

Patricia, balen zeg je internet wat het niet doet, ik weet er alles van. Als het in je verlof het maar doet, anders wordt je wereldje zo klein.... Maar goed, met jou gaat het goed, fijn dat je de beeb zo geregeld voelt.

Anouk, drukke werkweer dus, succes ermee. Zal wel anders zijn als je nu thuiskomt en niet meteen met de beentjes de lucht in kunt, maar er thuis ook nog wat werk staat te wachten. Aan de andere kant een welkome afleiding natuurlijk zo kleintje.

Tara, wat fijn dat er bij Viggo wat meer ritme in zijn slaapjes komt. En leuk dat je man zo lekker met hem om pad gaan. Mijn mannetje heeft ook al duidelijk laten weten dat hij zijn uurtjes alleen met de kleine wil. Gelukkig zal hem daar niets aan missen aangezien ik straks weer onregelmatig ga werken en hij regelmatig een avond of weekend alleen is met de kleine.

Mier, jeetje ja, rare ongesteldheid zeg. Misschien kan het inderdaad wat Twinkel zij een vroege miskraam zijn?, maar dat zou wel heel raar zijn na die operatie niet?

VS, weer terug in het verre vs, leuk dat je vanalles hebt ingeslagen hier in NL en inderdaad, zwitsal staat niet voor zwitsal, maar voor baby. Toen ik mijn buik pas met zwitsal had ingesmeerd zij mijn vriend, o, je ruikt naar baby!! Zou ik ook moeten hebben hoor. Hebben ze in de VS ook zoiets soortgelijks voor de baby??
Fijn dat je weer lekker uitgerust bent en je zo goed voelt. Lekker genieten van je zwangerschap!!

Nou meiden, tot snel, al hoop ik dat ik me morgen niet hoef te melden...

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan