He meiden,
daar was ik weer vanuit de vs. Onze vakantie zit er helaas weer op. De tijd in NL is erg goed bevallen. We hebben het bewust rustiger aan gedaan dan de voorgaande keren waardoor we zelf ook nog een beetje het gevoel hebben dat we vakantie hebben gehad. Deze keer ook minder mensen gezien en gesproken maar daardoor wel de tijd en rust om iedereen uitgebreid te spreken.
Verder ook nog het een en ander aan baby-dingetjes gedaan. We hebben zelf onze eerste babykleertjes gekocht. We vonden veel leuk dus we hebben ons ook niet ingehouden, haha. Ondertussen hebben we samen met wat we hebben gekregen al een hele stapel rompertjes liggen

. We hebben ruim een koffer vol meegenomen deze kant op met spulletjes die we hebben gekregen of zelf hebben gekocht. Soms vind ik mezelf een beetje gek want ik heb ook het een en ander aan Zwitsal producten gekocht. Dat kennen ze hier niet en het heeft voor mij zo'n specifiek baby-geurtje. Ik vermoed haast dat we al het bezoek zullen vragen om ook het een en ander mee te nemen, haha. De babykamertjes en vervoersopties zijn ook druk bekeken en vergeleken met wat er hier is (wat een verschil zeg).
Ook hebben we het geboortekaartje uitgezocht. Gelukkig zaten we op 1 lijn en waren we er vrij snel uit. Maar wat een boel verschillende soorten kaarten zijn er zeg!! Het is wel vroeg om nu al te weten welke kaart het gaat worden, maar aangezien ze ze hier eigenlijk niet kennen en ongeveer alle kaarten naar een NL adres gaan is het wel net zo handig om het in NL te regelen.
Onze Uk laat steeds meer van zich voelen. In het algemeen is dat erg leuk, maar toen ik vorige week bij de tandarts was en er geboord werd was het iets minder fijn. Onze uk vond al dat geluid/trillingen overduidelijk niet leuk en heeft behoorlijk lopen trappelen.
Met mij gaat het allemaal erg goed nu (de terugvlucht even vergeten). Het bezoek aan NL heeft me erg goed gedaan en ik hoop dat ik me hier zo goed blijf voelen. Ik heb de afgelopen 2.5 week helemaal geen last gehad van misselijkheid of harde buiken. Dus ik denk dat dat grotendeels door stress kwam en misschien ook door het warme weer (nog een paar weken en dan koelt het hier ook weer wat af).
De vlucht is in principe heel soepel verlopen. Alleen op het laatst wist ik niet meer hoe ik moest zitten, was ontzettend moe en had overal last van. De laatste landing is daardoor helaas niet helemaal goed gegaan bij mij (ik had een zakje nodig

) en dan schaam je je wel een beetje als het een super landing is geweest. Bij thuiskomst gelijk naar bed gegaan en nu gaat het gelukkig weer goed. Maar mij krijg je niet gemakkelijk meer het vliegtuig in zolang ik zwanger ben!
zo dit is een heel verhaal geworden. Ik ga eens verder met de koffers uitpakken en onze ouders laten weten dat we weer veilig thuis zijn.
liefs
vs