Wiebelmama's 3

Grrrrrrrr...........

Heb ik net een hele tekst zitten typen.
Plaatst hij het bericht niet !!!

En ik had het ook niet gekopieerd (stom, stom, stom).

Ik heb eerlijk gezegd nu even geen zin om weer een heel verhaal te gaan typen, maar wil jullie toch even laten weten dat alles hier nog rustig is.
Het CTG was goed vanmorgen en we hebben de kleine nog even op de echo gezien (was niet veel meer te zien hoor door mijn volle buik).
In principe moet ik nu volgende week maandag terug komen, maar ik hoop natuurlijk dat we ons wat eerder mogen gaan melden daar.
We wachten wel af.

Groetjes voor iedereen!

Liefs, Twinkel3

Even tussen het thuiswerken door (prent mezelf in dat dat mag: op mn werk heb ik ook wel eens een minder productief moment en ik MOEST gewoon even hier kijken)

haaaai! Twinkel, fijn dat alles goed was met de kleine en met jou in het ziekenhuis! Gelukkig maar. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt voordat jullie uk geboren wordt, jouw laatste loodjes zijn toch echt wel zwaar. Wat dat betreft viel het bij mij nog mee...

Pippie, moeilijk he, wachten. Maar je kunt er (helaas) nix aan doen. Je moet wel. Da's nou juist het vervelende...kon je het maar beinvloeden. Maar nee: jullie uk komt als hij/zij er klaar voor is. En inderdaad: er is er nog nooit 1 blijven zitten. Maar daar wordt het wachten niet minder van.

Meiden, sterkte! Over een paar weekjes hebben jullie echt jullie uk in de armen: zo mooi!

Tara, met jou alles goed?

VS, weer terug in de VS. Fijn dat je bezoek aan NL je goed heeft gedaan. Probeer je wel rustig aan te doen nu je weer moet werken? Je hebt echt je rust wel nodig hoor!

Anoek, werk ze!

Patricia, hoe is het met jou? Al bijna een 20-wekenecho! Leuk hoor!

Bo, met jou ook alles goed?

Ohoh, Lise begint nu (alweer) te hummen. Ze heeft nog geen uur geslapen...ze slaapt echt absurd weinig de laatste tijd. Ik doe maar alsof ik niets hoor en ga nog maar even aan het werk...

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Hey meiden,

Rustig geweest vandaag... Ik heb ook even op mn werk gespiekt (hahahaha ook ik heb mn minder productieve momentjes), maar heb dan geen tijd om te reageren. Is ook niet echt een lekker goed voorbeeld voor mn medewerkers

Nou zit ook eindelijk even relaxed op de bank. Heb bij de 'meiden' mn dag van vandag geschetst.Omdat mn mannetje er niet is, komt alles op mij neer, dus brengen en halen van Benthe (normaal haalt mn man haar op), koken,opruimen, Benthe in bad....Pffff, maar het is me gelukt  Ben best trots op mezelf! Maar ben wel heelmoe.

Ukkie, ik heb vandaag nog even in Oei ik groei gekeken. Met 4,5 maand (18-20 weken) hebben babietjes weer een ontwikkelingssprong. Dit kan te merken zijn aan dat een baby slechter slaapt, s nachts voedingen wil,slechter drinkt, steeds bij mama willen zijn, meer huilen dan normaal, stemmingswisselingen.... Omdat het nu voor de 4e dag al niet lekker gaat met drinken bij Benthe heb ik toch maar weer eens in het boek gekeken en las toch wel veel herkenbare dingen en Benthe is nu 19 weken. Zou ook kunnen verklaren waarom Lise zo 'rommelt' met slapen en voedingen s nachts. Toch typisch dat  het bij ons  allebei in deze fase niet helemaal lekker loopt, al is het op een andere manier. Geloof dus eigenlijk wel dat we met een sprongetje te maken hebben. Giet daar nog eens weer werken en KDV overheen en je hebt zo een uk die van slag is.... Ga maar proberen me er niet al te druk over te maken... al vind ik dat moeilijk. Benthe heeft 2 van de 3 flessen van vandaag meer als de helft laten staan. Qua hoeveelheid heeft ze nu iets meer dan de helft gedronken van wat ze normaal drinkt. Ik probeer me maar voor te houden dat ze wel komt als ze honger heeft...
Heb jij nou ook dat je maar bedenkt wat er kan zijn, maar dat je het antwoord ook niet (zeker) weet en dat dat je frustreerd?

Twinkel, fijn zeg dat alles goed is met jou en de beeb. Wel balen dat je tekst helemaal weg was. Hoop voor je dat de beeb zich snel aandient, want zoals Ukkie al zei,jouw laatste loodjes zijn wel erg zwaar.

Pippie, ik had ook eigenlijk nauwelijks voortekenen dat de bevalling zou beginnen hoor, dus zegt helemaal niks! En ja die opmerking; "er is er nog nooit een blijven zitten"... die heb ik ook zooooo vaak gehoord. Wilde toen het liefst iemand op zn gezicht timmeren, ha ha! Het is natuurlijk een waarheid als een koe, maar ja, daar heb je als hoogzwangere echt geen boodschap aan. Nog ff meid en dan heb ook jij je uk in je armen. NU duurt het niet lang meer.

Tara, alles goed met jou en Viggo? Gaat het goed met de Forte voeding?

Vs, goed om te horen dat je het zo fijn in NL hebt gehad en even lekker bent bijgekomen. Het was natuurlijk een heftige periode voor jullie, waarin jullie geen directe steun konden krijgen van je dierbaren. Nu heb je dan je zwangerschap echt kunnen delen. Kan me voorstellen dat dat een fijn gevoel geeft. Houd dat goede gevoel vast hé?!! Ja Zwitsal, geloof dat iedereen gek is op Zwitsal! Heb nog nooit iemand horen zeggen dat zwitsal stinkt, ha ha!!

Ik spring even onder de docuhe en dan ga ik eens kijken of er nog wat bijzonders op de tv komt en dan ga ik lekker met de beentjes in de lucht, ha ha!!

Liefs

Niemand vanavond??

Moet even kwijt dat ik Benthe net de fles heb gegeven én dat ze hem helemaal leeg heeft gedronken!! Pfff, wat een opluchting! De laatste fles is ook zo fijn, want dan moeten we haar wakker maken en dan ligt ze heel dicht tegen je aan en drinkt heel rustig de fles. Na de fles valt ze eigenlijk meteen in slaap en vanavond zelfs tegen me aan met haar armpjes om mn nek.... Ik smolt helemaal, echt zo'n "slik"moment, ook wel fisherman friends moment  Echt genieten.

Zo nog even bij de konijnen kijken. Ze zijn de nacht goed doorgekomen, ha ha!En zo te zien hebben ze het prima naar hun zin!

Nou meiden, weltrusten! Morgen geen babies hoor, want heb de hele dag opleiding, dus kan niet tussendoor spieken

Liefs Anoek

Goedemorgen,

Ik had gister niet gereageerd, maar wel gelezen hoor! Ik wil de volgende baby niet missen nl!

Gistermiddag heb ik gewerkt, en heeft mn vriend zn eerste officieele papa-dag gehad. Hij vond het geweldig! Ik iets minder. Werken was wel leuk, maar toch nog wel wat vermoeiend (tja, gek hè als je kind net een maand oud is) Nu dus maar weer even lekker rustig aan doen. Gisteravond nog een heerlijk in bad gelegen, even ontspannen na een dagje werken.

En vannacht geweldig gelapen! Viggo werd pas om 07.30 wakker, wat een luxe! Toen ik wakker werd sliep hij nog gewoon.  Heb toen mn vriend gevraagt of hij even wou kijken of onze mannetje het nog wel deed hihi.

Vs, weer terug  aan de andere kant van de wereld. Fijn dat je ook een beetje uitgerust bent en  het gevoel  van vakantie hebt gehad. Leuk  dingen hebben jullie gedaan hoor. Kaartjes uitzoeken, kleertjes kopen, kinderwagens kijken, meubeltjes kijken. En zwitsal...ja dat ruikt echt zooo lekker.  

Tot later,
liefs Tara  

Hoi meiden,

Ik meld me weer voor vandaag hoor!
Helaas nog geen babynieuws hier, maar ook hier zal die vast niet blijven zitten (grrr, ik hoor die uitspraak nu ook wel een paar keer per dag!).
Ik ben er wel helemaal klaar voor hoor, maar ja... meer dan afwachten kun je niet.

@Tara, doe je het nog wel een beetje rustig aan meid?
Werken is prima, maar als ik het zo lees was het je gisteren toch wat veel.
Is ook helemaal niet gek, Viggo is ook nog zo jong.
Wel heerlijk trouwens dat hij zo goed heeft doorgeslapen. Wie weet voelde hij wel aan dat jullie dat echt even nodig hadden.

@Anoek, wel druk voor je zeg dat je er nu weer even alleen voor staat.
Fijn dat Benthe gisteren zo goed heeft gedronken. Wanneer er iets is met je kindje maak je je daar toch zorgen over, ook al weet je dat het misschien wel te maken kan hebben met een sprongetje of iets dergelijks.
Soms is het idd lastig dat er geen gebruiksaanwijzing bij een kindje zit .

@Vs, jullie hebben veel geregeld zeg tijdens jullie verblijf in NL.
Dat geeft denk ik ook wel rust. Alles wat geregeld is, is maar mooi geregeld denk ik altijd. Die spulletjes van Zwitsal ruiken idd erg lekker, bij mij staan ze ook al klaar hoor!
Hopenlijk kun je nog lang nagenieten van je bezoek aan NL en houd je dat positieve gevoel nog een hele tijd vast.

@Patrica, sh*t zeg dat je internet het nog niet doet. We missen jou hier ook hoor.
Hopenlijk ben je snel weer online.

@Ukkie, hoe gaat het nu met Lise? Is ze nog wat uit haar doen?

@Pippie, ik hoop voor je dat jij je hier niet meldt vandaag!

Voor de al meiden hier die al mama zijn, ik ben ook wel weer eens erg nieuwsgierig naar hoe jullie kindjes er nu uitzien (en ik denk wel meer van ons).
Dus als jullie nog verse foto's hebben... ik houd me aanbevolen.

Tot later meiden.

Liefs, Twinkel3

He meiden,

Met tegenzin meldt ik me weer, niet omdat ik het niet gezellig vindt om met jullie te kleppen hoor, maar ik heb eigenlijk zin in wat anders.... En ja, wat zou dat nu zijn...

Lieve, lieve, lieve baby, kom je alsjeblieft snel naar je papa en mama toe??

En jij dus ook nog geen mama Twinkel? Alhoewel, rond 11.30 gemeld, misschien..., je weet het natuurlijk niet he...

Nog 2 daagjes en dan is het d-day, ik hoop vurig dat de kleine beeb er dan is. Vanmorgen even last van wat ongi krampen, ik dacht zou het.., maar dat had ik niet moeten denken, want toen was het al weer weg, helaas...
Wel al de hele dag duf vandaag....

Nou meiden, tot morgen maar weer,
ga vanavond lekker bankhangen.
Liefs Pippie.

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

14 augustus (4,5 maand) 66 cm en 7610 gram!
1 september: volgende afspraak, geen prikken meer voorlopig!

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend!  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Terug
Bovenaan