Hey meiden,
Rustig geweest vandaag... Ik heb ook even op mn werk gespiekt (hahahaha ook ik heb mn minder productieve momentjes), maar heb dan geen tijd om te reageren. Is ook niet echt een lekker goed voorbeeld voor mn medewerkers
Nou zit ook eindelijk even relaxed op de bank. Heb bij de 'meiden' mn dag van vandag geschetst.Omdat mn mannetje er niet is, komt alles op mij neer, dus brengen en halen van Benthe (normaal haalt mn man haar op), koken,opruimen, Benthe in bad....Pffff, maar het is me gelukt Ben best trots op mezelf! Maar ben wel heelmoe.
Ukkie, ik heb vandaag nog even in Oei ik groei gekeken. Met 4,5 maand (18-20 weken) hebben babietjes weer een ontwikkelingssprong. Dit kan te merken zijn aan dat een baby slechter slaapt, s nachts voedingen wil,slechter drinkt, steeds bij mama willen zijn, meer huilen dan normaal, stemmingswisselingen.... Omdat het nu voor de 4e dag al niet lekker gaat met drinken bij Benthe heb ik toch maar weer eens in het boek gekeken en las toch wel veel herkenbare dingen en Benthe is nu 19 weken. Zou ook kunnen verklaren waarom Lise zo 'rommelt' met slapen en voedingen s nachts. Toch typisch dat het bij ons allebei in deze fase niet helemaal lekker loopt, al is het op een andere manier. Geloof dus eigenlijk wel dat we met een sprongetje te maken hebben. Giet daar nog eens weer werken en KDV overheen en je hebt zo een uk die van slag is.... Ga maar proberen me er niet al te druk over te maken... al vind ik dat moeilijk. Benthe heeft 2 van de 3 flessen van vandaag meer als de helft laten staan. Qua hoeveelheid heeft ze nu iets meer dan de helft gedronken van wat ze normaal drinkt. Ik probeer me maar voor te houden dat ze wel komt als ze honger heeft...
Heb jij nou ook dat je maar bedenkt wat er kan zijn, maar dat je het antwoord ook niet (zeker) weet en dat dat je frustreerd?
Twinkel, fijn zeg dat alles goed is met jou en de beeb. Wel balen dat je tekst helemaal weg was. Hoop voor je dat de beeb zich snel aandient, want zoals Ukkie al zei,jouw laatste loodjes zijn wel erg zwaar.
Pippie, ik had ook eigenlijk nauwelijks voortekenen dat de bevalling zou beginnen hoor, dus zegt helemaal niks! En ja die opmerking; "er is er nog nooit een blijven zitten"... die heb ik ook zooooo vaak gehoord. Wilde toen het liefst iemand op zn gezicht timmeren, ha ha! Het is natuurlijk een waarheid als een koe, maar ja, daar heb je als hoogzwangere echt geen boodschap aan. Nog ff meid en dan heb ook jij je uk in je armen. NU duurt het niet lang meer.
Tara, alles goed met jou en Viggo? Gaat het goed met de Forte voeding?
Vs, goed om te horen dat je het zo fijn in NL hebt gehad en even lekker bent bijgekomen. Het was natuurlijk een heftige periode voor jullie, waarin jullie geen directe steun konden krijgen van je dierbaren. Nu heb je dan je zwangerschap echt kunnen delen. Kan me voorstellen dat dat een fijn gevoel geeft. Houd dat goede gevoel vast hé?!! Ja Zwitsal, geloof dat iedereen gek is op Zwitsal! Heb nog nooit iemand horen zeggen dat zwitsal stinkt, ha ha!!
Ik spring even onder de docuhe en dan ga ik eens kijken of er nog wat bijzonders op de tv komt en dan ga ik lekker met de beentjes in de lucht, ha ha!!
Liefs