Wiebelmama's 3

Goedemorgen!

Ik meld me weer (al heb ik geen meldlicht, meiden, waar zijn jullie?!). Hier alles goed. GIsteren een drukke dag op werk gehad: half 7 de deur uit, half 7 's avonds weer thuis. Pfoe.

Gelukkig sliep Lise vannacht wel door, van 12 tot 6. Er is echt geen peil te trekken op haar ritme (of haar niet-ritme). Nouja, kan er weinig aan doen...

Twinkel, ik had ook vaak van die luie dagen hoor, op het eind van de zwangerschap. Je hebt weinig puf en hoe langer je in bed ligt, hoe korter je 'actief' aan het wachten bent op beeb. Althans, zo voelde ik het. Ach, je hebt je kracht en energie nog wel nodig binnenkort...

Anoek, lukt het wat nu je mannetje weg is? Lijkt me best een geregel, alles alleen doen. Fijn dat Benthe het naar haar zin heeft op het KDV en dat je het goed redt met halen en brengen.
Heeft ze doorgeslapen vannacht? Dat zou wat zijn zeg, klokje rond! Ben benieuwd!

Jaaaa, heel herkenbaar, op de uitgerekende datum geen ukkie in je armen hebben. Ook al is het maar een richtdatum, je gaat er toch stilletjes van uit dat je je uk dan wel vast hebt. Ikke wel althans...

Sterkte pippie en twinkel!

Meiden, tot later!

Liefs, Ukkie26

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje
Bo: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Bo: meisje
Pippie: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje

Zo, eerst die maar weer even naar boven gehaald. Ik was er weer afgevallen bij Twinkel!

Maar goed, hier nog steeds BIB!   Enne, ik kom net uit mijn bedje gevallen, vandaar dat ik me nu pas meldt. Moet zeggen dat ik ook niet zo van het vroege melden ben...
Als je lekker uitslaapt is de dag maar vast weer half voorbij. Vind ik eigenlijk wel fijn..
Wachten duurt zo lang. Maar ja, wat kan ik anders doen??
Nog steeds geen krampje te bekennen. Gisteren had ik wel even een enorm beurs kruis. Ik dacht zou dit het begin zijn, maar beurse kruis is nu niet beurs meer. Misschien toch iets teveel gelopen ofzo??

Meiden, ik wacht weer verder af.. Jullie horen het wel......

Liefs, pippie

Goedemiddag,

Pippie wat balen! Nog even volhouden meis.... binnen 2 weekjes ben je echt mama! En jullie hebben groot gelijk dat je lekker uitslaapt hoor. Je hebt de energie straks hard nodig haha.

Twinkel, ook nog niets?

tot later,
Tara

Hoi meiden,

Even een kort berichtje want wordt de hele tijd van internet gegooid. Later vandaag meer, zla vanavond zijn als alles werkt tenminste.

Pippie, nog BIB en uitgerekende datum voorbij.... Balen hé? Je geduld wordt steeds meer op de proef gesteld. Het kan nu niet lang meer duren. Dat beurse gevoel komt denk ik doordat je kindje heel diep in je bekken zit en daar begint te drukken, want ja... heel binnenkort moet hij of zij er toch uit gaan komen. Zeker als je lang staat of loopt dan kan je dat goed voelen. Ik ging op het laatst daardoor ook heel erg waggelen... hihi net een eend ;-)

Twinkel nog niet gemeld.... Twinkel nog BIB of hard aan het werk? Ik hoop het laatst voor je!

Ukkie, is idd maar bij de dag "leven" wat Lise betreft. Wel vervelend dat er geen pijl op te trekken is. HOeveel rijstebloem doe je nu in de fles of ben je er maar mee gestopt?

Benthe heeft het super gedaan vannacht. Toen ik naar bed ging werd ze wel even wakker en heeft even gespeeld en is weer in slaap gevallen. Om 5.45 werd ik weer wakker omdat ze aan het spelen was. Speentje erin, lakentje goed doen en toen is ze weer in slaap gevallen tot 6 uur. Toen was ze er wel klaar mee en heb ik een fles gegeven! Daarna van 7 tot 8.45 nog samen in ons bed geslapen! Heb niks te klagen dus! Nu wilde ze alleen niet slapen...
Ben vanochtend trouwens naar de ha geweest voor die bobbel/ zwelling van mn hals. Moet bloed laten prikken om te kijken of mn schildklier goed werkt. Zo ja, dan volgt wrs een echo om te kijken of ie vergroot is. Zo nee, tja... weet ik niet, moet ik dan met de arts bespreken. Wrs is er niks aan de hand. Kan wel vaker voorkomen dat vrouwen na de zwangerschap een versneld werkende schildklier hebben. Ga dus maandag denk ik even bloed laten prikken en dan kan ik voor vrijdag afspraak maken om uitslag te bespreken.
Zo ik ga even mn was ophangen en straks na een vriendinnetje.

Liefs Anoek

Hoi meiden,

Hier ook nog steeds BIB hoor, wat mij betreft is het de hoogste tijd voor BUB (baby uit buik). Maar ja, daar dwing je niets aan hè.

Vannacht een wat gebroken nacht gehad. Na een potje wiebelen  (ja, dat ging nog met dikke toeter) eerst wel in slaap gevallen, maar rond half 2 werd ik wakker van de harde buiken. Een uur lang zo rond de 4 minuten een flinke harde buik, soms wel zo hevig dat ik hem echt even weg moest zuchten. Daarna nog een uur lang wat onregelmatige harde buiken, maar ik ben uiteindelijk wel in slaap gevallen.
Vanmorgen leek alles weer rustig, maar ik was wel vroeg uit de veren om naar het bloemencorso te gaan kijken (er is nl. kermis hier).

Bij het naar de WC gaan zag ik bij het afpoetsen wat rose op het papiertje (geen slijm ofzo), dus ????????????? Ik heb maar een maandverband ingedaan en daar zit nu een heel miniscuul rose streepje op. Te weinig om te doen geloven dat er echt actie is hoor, maar ja... het lijkt op een beginnetje.
De beeb is nog erg actief in mijn buik en de harde buiken zijn er nog wel, maar zeker niet meer regelmatig. Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar hoop wel dat deze tekenen een bevalling op korte termijn inhouden. Ik zal het wel zien en moet maar gewoon afwachten. Niet echt mijn sterkste kant trouwens.

@Ukkie, fijn dat Lise je vannacht wel de nachtrust heeft gegund na die drukke dag gisteren. Hopenlijk houdt ze het vol op deze manier!
Ook goed nieuws dat alles rond is m.b.t. jullie hypotheek.
Dat zal zeker rust gegeven hebben, of niet?
De foto's van Lise zijn echt super Ukkie. Bedankt voor het mailen.

@Pippie, sh*t zeg - jij bent de uitgerekende datum al voorbij.
Dat jij nog geen gerommel hebt wil niet zeggen dat jouw bevalling per definitie nog lang op zich zal laten wachten hoor. Het kan ook zo opeens uit het niets beginnen.
We houden het wel spannend zo!

@Tara, alles ook goed met jou en Viggo?
Alweer meer dan een maand oud. Jee, wat gaat dat snel zeg!

@Vlinder, welcome back op het forum! Alles ook goed met jou en Lars?

@Patrica, jippie - jij bent ook weer online!!!
Wat kun je internet toch missen hè? Vooral als je gewend bent om iedere dag wel even te internetten.
Tegen maagzuur mag je volgens mij ook Rennies gebruiken, maar als je dat wilt zou ik het voor de zekerheid wel even navragen bij de apotheek of aan de VK.

@Anoek, jij hebt dus ook een goede nacht gehad, net als Ukkie.
Ik ben benieuwd wat die bobbel in jouw hals nu is.
Wanneer je schildklier te snel werkt dan val je toch ook veel af, of niet?
Een collega van mij had dat wel na haar eerste bevalling.
Spannend in ieder geval. Succes met bloed prikken en we horen het wel van je.

Nou, tot later meiden!

Liefs, Twinkel3

Haai!

Ben ik weer! Heb echt een actieve dag vandaag: heb al afgewassen, gestofzuigd, de voortuin gedaan (voor de laatste keer denk ik) en zo nog een wasje opvouwen. Ook Lise in bad gedaan en daarna haar kamer weer drooggemaakt...

Anoek, raar zeg, een bobbel in je nek. Ben benieuwd wat het is. Schildklier is makkelijk onder controle te krijgen met medicijnen (schijnt)...

Ik had de afgelopen weken onwijs last van jeuk, kreeg bulten (alsof ik een muggenbult had), af en toe opgezwollen lippen enzo. Echt geen gezicht. Maar: in mn zwangerschap had ik het ook, dus het zal wel met een bepaalde hormoonspiegel te maken hebben. Nu is het al een stuk minder, gelukkig. Zag er echt raar uit soms...

Twinkel en Pippie, nog steeds BIB. Hmmm, jammer hoor. Hup baby, hup! Ik ben nieuwsgierig!!!

Twinkel, ik had ook regelmatig last van harde buiken 's nachts die ik dan weg zat te puffen (en te timen). Uiteindelijk begon het toch redelijk uit het niets. Alhoewel...ik had ook de dag voordat t begon wat roze slijmverlies. MIsschien een deel van de slijmprop die aan het loslaten is? Er gebeurt in ieder geval wel iets daarbinnen, je lichaam bereidt zich voor. Maar hoe lang het nog duurt...helaas. Niemand die je dat kan zeggen.
Voel je je nog wel goed?

Vlinder, alles goed met jou en je mannetje? Loop tde BV nog steeds goed? En slaapt Lars goed ('s nachts?!).

Tara, jee, Viggo alweer ruim 1 maand. Wat gaat dat toch snel he. Heeft hij zijn eerste inentingen al gehad?

Patricia, welkom terug hoor! Wat kun je internet dan toch missen he...

Weet iemand wanneer BO terugkomt van vakantie?

Nou meiden, ik ga kijken of ik nog meer nuttige dingen kan doen vandaag...

Liefs, een actieve Ukkie26

Ben ik weer!

Heb net een aan mn conditie gewerkt, ben lopend naar het dorp geweest(half uurtje lopen), even geshopt en weer teruggelopen   Pfff....ben bekaf, heb echt geen conditie meer! En ook goed voor de  kilos natuurlijk want die zijn me nu toch wel een doorn in het oog. Ik moet nogsteeds 12 kilo kwijt!

Van de week was ik wezen shoppen en ik kreeg spontaan een complex van die passpiegels.Ik heb me toch een reet gekregen! Met buik ws het mezelf nog nieteens zo opgevallen, ik was ook zo trots op mn buik, maar nu....  Ik wil nu mn oude figuurtje wel weer terug. Paste ik voorheen nog in 38/40 van de week zaten zelfs broeken maat 42 vaak nog te strak  

Twinkel, dat klinkt wel alsof er iets gaat  gebeuren bij jou! Alleen wanneer hè?  Wat is wachten toch vervelend, ik weet er alles van.

Pippie, hoop ook voor jou dat  je beeb snel kom hoor. En ik had ook geen gerommel, kwam helemaal spontaan! ik had zelfs  5 minvoordat mn vliezen braken  nog niet het idee dat de beeb kwam.  

Anoek, wat raar die bobbel. Hopelijk  is het makkelijk te verhelpen. En lekker  dat het werken je zo goed bevalt. Ik kan me dat helemaal voorstellen hoor.  

Ukkie, wij moeten volgende week voor het eerst naar het CB en 9 oktober pas de 1e inentingen! Gelukkig nog niet direct, lijkt me zo zielig!

Vlinder, hoe  gaat ie met jullie?

Patricia, wat balen van dat maagzuur. Welkom terug trouwens!

Vs, alweer aan het werk? Doe je wel een beetje rustig aan?  

Volgens mij ging  Bo 3 weken nar italie, maar ik weet niet wanneer ze weg is gegaan.

liefs Tara    

Terug
Bovenaan