Wiebelmama's 3

hey meiden,

Hier is het ook hardstikke lekker weer! Ik ben vanmiddag even lekker wezen wandelen, Wel weer een uur ofzo, of iets langer. Ik ben langs het hertenkamp gelopen, alleen Viggo vond ier nog niks an hoor;) Die lag lekker te slapen, maar ik vond het zelf wel leuk!

Gisteravond op verjaardag geweest en Viggo voor het eerst weggebracht. Hij is bij mn broer en schoonzus geweest, maar we hebben hem wel  weer opghaald om 00.30. Gelukkig heeft ie zich voorbeeldig gedragen  en alleen maar liggen slapen.

Helaas de beebjes van Twinkel en Pippie nogsteeds BIB. Jammer hoor, ik word steeds nieuwsgieriger!

liefs Tara    

Hier ook prachtig weer. Vanmorgen eerst met Lisa boodschappen gedaan en daarna naar de kinderboerderij. Lekker ff in de speeltuin gespeeld en de geiten achterna gezeten. Na het speeluurtje ff naar mijn vriendin gefiets, kon Lisa ff met hara vriendje spelen. De kinderen waren lief aan het spelen en de mama's zaten aan een lekker bakje koffie!! Om 4uur zijn we naar huis gegaan, want ik moest Lisa de tas nog pakken. Ze is aan het logeren bij haar oma. Morgen gaan ze naar ballorig, een indoor speelhal.

@Ukkie, Daar gaat idd mijn theorie over de streep en een jongen, hahaha. Al die bakerpraatjes ook. In mijn omgeving had iedereen die zwanger was van een jongen zo'n streep, vandaar dat ik echt dacht dat het waar kon zijn.

@Twinkel en Pippie, Nog steeds BIB. Het is wel erg spannend he??!!

Liefs xxx

Hier ook weer mooi weer vandaag. Ga zo lekker de tuin in, lijkt wel een oerwoud. Denk dat ik hem maar gelijk winter klaar ga maken. Ben op het moment toch geen zonaanbidder. Ik zit liever in de schaduw. Zitten kan ik altijd en dan kan ik het speelgoed (glijbaan, zandbak, tafel en huisje) van Lisa op het terras zetten zodat ze ook als het heeft geregent kan glijden en dan hoeft ze niet meer in het natte vieze gras. Heb dus genoeg te doen vandaag. Doe het wel op mijn gemak en lekker rustig aan, want ik heb een beetje last van mijn onderrug en buik.

@Twinkel, Pippie, Hoe is het bij jullie. Nog steeds BIB of is het nu BUB. Hoop het laatste natuurlijk.

Liefs xxx

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje
Bo: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Bo: meisje
Pippie: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje

Goedemorgen!

Ook ik kwam even kijken of er hier al nieuws is! Nog niks....we wachten maarrustig af!
Hier is het ook supernooir weer. Ga nu eerst strijken voor het nog warmer wordt...
Benthe moet nu ook naar bed, dus komt mooi uit. Vanmiddag ook het konijnenhok 'uitmesten", ze hebben echt rotzooi getrapt, ha ha!

Tot later vandaag!

Liefs

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

14 augustus (4,5 maand) 66 cm en 7610 gram!
1 september: volgende afspraak, geen prikken meer voorlopig!

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend!!

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Haai!

Ook hier heerlijk weer, echt nazomeren! En ik 'moet' pas donderdag weer werken, dus kan lekker van het mooie weer genieten (terwijl ik druk aan het behangen en verven ben).

Jammer, geen BUB-nieuws nog hier. Alhoewel, de dames hebben zich ook nog niet gemeld...Misschien BHUB (Baby half uit buik?!).

Kom later weer ff checken, hier geen nieuws.

Liefs, Ukkie26

@Ukkie, Lekker zeg dat je een donderdag pas hoef te werken. Super lang weekend!! Morgen krijgen jullie toch de sleutel van jullie nieuwe huis of zit ik er nou helemaal naast??

Mijn achter tuin is voor de helft klaar. Wat een werk zeg, puffff!!! Wij hebben gras in de tuin en dan best wel een groot terras. Nu heb ik Lisa de spullen allemaal op het terras gezet zodat ze van het najaar en in de winter ook lekker kan spelen in de tuin. Moest wel alles verplaatsen en verslepen. Ben dan nu ook echt kapot en versleten. Morgen gaat mijn mannetje ff het meeste onkruid weghalen en al het troep dat ik heb verzameld weggooien. Hij heeft de hele week gewerkt en had nu dus geen zin, mannen!!! Moet nu alleen nog ff de spulletjes van Lisa wassen en afdrogen voor in haar keukentje. Ze zal wel verrast zijn als ze strakjes thuis komt en ziet dat alles anders staat. Denk dat ze wel blij zal zijn.

Mijn huis moet ik ook nog doen, maar dat doe ik vanavond of morgen ff. Morgen houden we toch een binnendag omdat Lisa dinsdag naar school moet. Ff rust in de tent. Heb met water lopen spuiten in de tuin, dus mijn keukenvloer ziet er niet uit. Moet ook nog strijken, maar de beeb wilt dat ik het ff rustig aan doe merk ik, want hij spartelt flink tegen als ik wat doe, hahaha. Ga zo dus ff op de bank met gestrekte benen.

@Twinkel, Pippie, Waar zijn jullie??? Jullie hebben je nog niet gemeld!!

Met de rest ook alles goed. Het is wel stil hoor hier.

Misschien tot vanavond.
Liefs xxx

Terug
Bovenaan