Wiebelmama's 3

Nog steeds geen nieuws.....

Weten natuurlijk ook niet wanneer Pippie in de gelegenheid is om hier te posten... nu moeten wij wachten, ha ha! Maar Pippie heeft lang genoeg op haar uk gewacht!

Hier verder alles goed. Regen komt wel weer met bakken uit de lucht vallen...bleehhh
Moest net de konijnen in de regen eten geven en dan is het wel balen dat ze buiten zitten.
Vanmiddag kraamfeest gehad. Was wel leuk. Toch wel handig hoor, dan ben je in 1 keer van al die kraamvisites af. Althans voor een groot deel, want sommige mensen komen toch eerder. Daar brak dus de kies van mn man af. Gelukkig kon hij vanavond nog bij een tandarts terecht en is het nu allemaal weer ok.

Benthe doet het trouwens egr goed met de fruithap. Ze lust inmiddels al 3 smaken; banaan, appel en peer. Appel is toch wel favoriet! Ook zijn we gisteren begonnen met de groentehap, gewoon wat hapjes om aan de smaak te wennen (net zoals we met fruit begonnen zijn). Worteltjes... nou het is echt geen succes. Ze trekt echt hele vieze gezichten. Deed ze bij het fruit eerst ook, maar dit is echt 10x erger en na 3 happen begint ze ook te huilen... Kortom voorlopig geen groentehap. Misschien volgend weekend eens ander smaakje proberen. Kijken wel.
Ukkie heb jij Lise al haar dikke jasje (dat gewatteerde) aan getrokken? Vind het een beetje lastig met dit weer wat ik haar aan moet doen. Op het KDV gaat ze ook elke dag naar buiten (mits het droog is natuurlijk).

Ik ga nog ff mn mail checken en daarna lekker op de bankhangen ;-) Morgen weer werken. Zal morgen vaak het forum checken ;-)

Liefs

Hallo,

Vannacht weer super slecht geslapen. Word steeds wakker van tintelende handen en dan vooral mijn rechterhand. Echt vervelend!!

Lisa moest vanmorgen weer naar school. Ze moet om 5 over half 9 op school zijn en dus nemen we altijd de fiets om 10 voor half 9. Zo dus ook net. Alleen was mijn fiets kapot, dus moesten we lopen, puff het is gewoon 20min lopen met Lisa samen. Wilde de tram nemen en die ging net voor mijn neus weg, balen als een stekker want nu moesten we helemaal lopen. We hebben flink doorgestapt en Lisa was om 10 over half 9 op school. Gelukkig nog op tijd want de bel gaat pas om kwart voor 9. Ik stond helemaal bezweet in de klas en Lisa was helemaal moe van het lopen. Terug hoefde ik gelukkig niet te lopen, want een moeder van school heeft mij met de auto naar huis gebracht. Was ik echt super blij mee. Moet wel zeggen dat ik nu best wel last heb van mijn buik door dat snelle lopen. Ga zo dus ff lekker in bad, hoef haar pas om kwart voor 12 te halen.

Net wel ff weer naar mijn fiets gekeken en zo goed als ik kan gemaakt. Mijn voorrem blokkeerde. Als het goed is kan ik haar dalijk dus gewoon met de fiets gaan halen. Het was in ieder geval geen leuk begin van de dag.

Liefs xxx

Waar is iedereen. Voel me zo alleen, hahaha.

Morgen om deze tijd heb ik de echooooooo!!!!!!

xxx

Hallo meiden,

Hier weer even een update.

Ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een CTG en een afspraak op de poli. Het CTG zag er goed uit en op de poli heeft de gyn een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of ik inleidbaar ben.

"Morgen bevallen dan maar?" vroeg hij.
Waarop mijn man en ik volmondig zeiden "JAAAAAAAAAAAAAAAAA".

Morgen is dus de grote dag voor ons.
Voelt nu wel een beetje apart hoor om dit nu al te weten.
Ik ben thuis nog een beetje aan het aanklungelen, opruimen en poetsen, maar met mijn gedachten zit ik nog maar op één plek.
Jullie snappen het vast wel.

Hopenlijk komt Pippie ook snel posten en zie ik haar berichtje nog voor morgen (ik denk nl. wel dat zij al mama is aangezien ze hier al eventjes niet is geweest).

Ik post zo gauw als ik daar weer aan toe ben, maar zal rekening houden met jullie nieuwsgierigheid .

Liefs,

Twinkel3

Jaaaaaaaaaaa,

morgen is Nederland een wiebelbaby rijker! Twinkel, spannend hoor! Maar ook erg fijn dat de gyn je morgen inleidt. Raar idee he, dat je morgen rond deze tijd waarschijnlijk eindelijk jullie beeb in de armen houdt!

Pippie, ik ben zoooooooooo benieuwd! Hoop dat alles goed gaat met jou en beeb! Laat je wat horen als je er klaar voor bent?

Ik ga Lise eten geven: die zit flink te wurmen bij me op schoot, ze heeft mn hele arm al ondergekwijld...honger.

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Pfff...eerste werkdag zit er weer op! Benthe net naar bed gebracht. Weet niet wat ze vandaag gedaan heeft op het KDV, want ze was echt totalloss. Ze heeft wel haar normale uurtjes geslapen... Vast heel druk gespeeld, ha ha!

Twinkel, wauw!!! Nog eventjes! Je weet gewoon nu dat het niet lang meer duurt, echt niet lang meer. Morgen gaat jullie kleine ukkepuk komen!! Wat spannend zeg! Hoe laat moet je je morgen melden? Misschien overbodige vraag, maar waarom wil de gyn inleiden? Was je bloeddruk toch weer aan de hoge kant of gewoon omdat jij er 'genoeg' van hebt.. nou ja niet genoeg, maar je snapt vast wel wat ik bedoel!
Meid, ik wens je heel veel succes met de komende bevalling! You can do it!! Ben heel benieuwd of jullie een meid of een jongen zullen krijgen!! En je weet het; het is hard werken, maar o zo de moeite waard. Even die klus klaren en dan kan je eindelijk samen met je mannetje genieten van je uk!!

Pippie..... we zijn zoooo nieuwsgierig. Hoop snel bericht te lezen!!

Verder weinig nieuws te melden. Ben moe. Spring zo ff onder de douche en dan ga ik lekker tv kijken en op tijd mn bedje in!

Liefs

Heb ff na het eten een uurtje op bed gelegen, niet geslapen maar wel gerust. Nou ja rust Lisa kwam om de 10min   mijn kamer binnen gestormt. Vandaag iets teveel gedaan denk ik, want had zo'n last van mijn buik en rug. Nu is dat gelukkig wel over, alleen nog hoofdpijn. Denk alleen dat de hoofdpijn komt omdat ik zenuwachtig ben voor morgen.

@Twinkel, Morgen om deze tijd heb je dus je kleine in je armen. Ben ook zo nieuwsgierig naar jullie beeb. Waarom word je eigenlijk ingeleid?? Hopelijk kan je een beetje slapen vannacht en morgen fit de bevalling in. Hoop je snel te horen en foto's te zien van je kleine.

@Pippie, Je zal best wel bevallen zijn, want het is niks voor jou om niks van je te laten horen. Hopelijk ben je er snel aan toe om iets te laten weten aan ons, want we zijn super benieuwd!!

Ga vanavond lekker bankhangen en vroeg naar mijn bedje. Morgen een lange dag, haha. Moet eerst om 11uur naar de VK en om 2uur de echo.

Fijne avond
Liefs xxx

Ooooo wat is het hier spannend!

Nu begrijp ik hoe   het moet zijn geweest toen ik een week niks van me liet horen. Tja, soms kun je niet eerder posten...sorry sorry sorry.

Ik hoop dat Pippie bevallen is en dat alles goed gegaan is.

Twinkel, voor jou gaat het dan morgen gebeuren. Heel veel succes meid!

Ben zo benieuwd wat jullie krijgen (jongen/meisje) en hoe het allemaal gaat.

Hier verder alles goed. Onze vent slaapt eindelijk. Hij wilde graag wakker blijven vandaag denk ik en dat terwijl het onze eerste dag samen was. Hij heeft veel gehuild en zal nu denk ik wel lang slapen...kan haast niet anders.

Terug
Bovenaan