Wiebelmama's 3

ohhhhh   wat spannend!!!!

Zal pippie al bevallen zijn? Mn gevoel zegt van wel!
Hopelijk is twinkel nu ook bezig..... zo vervelend als je als enige overblijft!

Tara

Hier is nog niks bezig hoor meiden!

Ik hoop echt voor Pippie dat het bij haar al wel zover is.
Zij loopt ook al een stuk verder overtijd dan ik, dus mag ze ook wel eerder hoor!
Maar dan wil ik er wel snel achteraan.

Gisteren zijn we nog een heel stuk wezen wandelen in het bos en gisteravond nog lekker uit eten geweest.

Wel lekker dat mijn man nu ook thuis is. Morgen gaan we samen naar het ziekenhuis en hopenlijk krijgen we dan wat meer te horen voor de korte termijn. We zien wel.

Hopenlijk dus niet tot morgen (of wel met BUB).

Liefs, Twinkel3

Nog niks van pippie gehoort ohw wat spannend!!

Twinkel ik hoop voor jou  dat  het ook snel zo ver is!

Hier alles goed, wel  druk weer zo na de vakantie. We zijn deze week met het kamertje begonnen en gaan ook langsaam aan beginnen om de baby uitzet te kopen.

X bo

@Anoek, Ik heb geen idee waarom ik zo slecht slaap. Ga het wel ff zeggen dinsdag als ik bij de VK ben. Misschien heeft ze nog ideeen of tips die werken/helpen. Op zich ben ik altijd een goede slaapster. Er staat me trouwens wel iets bij dat ik dit ook bij Lisa heb gehad en na de bevalling wilde ze dan ook om die tijd de fles.   Maar dat zal de VK wel weten, die houdt zoveel bij.

Leuk een kraamfeest. Heb je in ieder geval iets te doen op deze saaie regenachtige zondag.

Vervelend trouwens dat Benthe zo wienig slaapt. Lisa sliep als baby heel veel. Niet altijd in de bedje, maar dan wel in de box of kinderwagen. Eigenlijk slaapt ze nog best veel. Ff een voorbeeld. Gisteravond om 7 uur gaan slapen tot vanmorgen kwart over 7 en om 12 uur viel ze op de bank bijna in slaap dus heb ik haar weer naar bed gebracht. Nou ze heeft geslapen tot kwart over 3. Mama heeft dus ook heerlijk bijgeslapen en is weer helemaal fit, hahaha.

Het is zeker spannend aan Pippie de kant. Denk ook wel dat ze bezig is met de bevalling of de kleine is al geboren. Normaal meld ze de eigen elke dag en nu al vanaf gister niet gemeld, Spannend!!

@Twinkel, Lekker saampjes wezen wandelen en uit eten geweest, heerlijk!! Spannend morgen weer naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze iets gaan doen zoals strippen ofzo. Hopelijk voor jou morgen idd BUB of bezig met de bevalling. Hebben wel weer lang genoeg gewacht word nu tijd dat je eruit komt kleintje!!!

@Bo, Leuk hoor lekker shoppen voor de beeb, heerlijk gewoon en er is zoveel leuks te koop voor de kleine. Hoop dat we dinsdag het geslacht kunnen zien, dan kan ik is iets anders kopen dan cremige kleertjes. Ik wil roze of blauwe kleertjes kopen!!!!

@Vs, Ben erg benieuwd naar je buikfoto's. Zal van de week wel ff tegenmijn mannetje zeggen dar hij ook foto's moet maken van mijn buik. Wil ook weer buikfoto's showen.

Liefs xxx

Nog geen nieuws???? Oh ik denk ook echt dat het zover is hoor voor pippie. Hoop dat we snel meer weten!

Twinkel, je weet dat een stevige wandeling de bevalling kan opwekken hé?!! ;-)

Patricia, ik denk dat je Lise en Benthe door elkaar haalt ;-) Nu al last van zw-dementie, ha ha ha! Benthe slaapt prima! Van s avonds 19.30 tot s ochtends 6 uur en overdag zo'n 4,5 uur en dat gaat prima!

Ga zo even snel eten koken, mannetje moet met spoed naar de tandarts -> kies door midden... bleehhhh.

Tot straks.

X

Ja klopt Anoek. Ik heb Benthe en Lise door elkaar gehaald, dom, hahaha. Zie ook dat Ukkie de naam er niet voor staat.

Das minder dat je man ze kies door midden is.

xxx

Spannend, spannend, spannend. Hopelijk is Pippie nu heerlijk aan het genieten van haar kleintje.

Oooooowwwww...spannend Pippie!

Hopelijk is jullie kleintje er ondertussen en is alles goed gegaan. Zoals je kan zien zijn we allemaal heel erg nieuwsgierig hier.

Twinkel, hopelijk komt jullie beeb ook snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan