Wiebelmama's 3

Hier nog steeds alles rustig (helaas) .

Het kan natuurlijk ieder moment beginnen, maar ik probeer er maar een beetje vanuit te gaan dat we maandag toch gewoon weer naar de gyn kunnen gaan.
Ik ben het best zat nu, maar ja... je dwingt er niets aan.

Gelukkig doet de kleine het volgens mij wel prima hoor en dat is natuurlijk het belangrijkste. Hij/ zij is nog volop aan het gymnastieken in mijn buik (alleen is dit voor mama niet altijd meer zo prettig).

Fijn weekend meiden en tot snel.

Liefs, Twinkel3

Goedemiddag!

Ben ik ook weer even.

Ukkie, wat lekker dat alles zo opschiet met je neuwe huis! Volgens mij houden jullie straks tijd over als ik dit zo lees!

Anoek, weer lekker met zn drietjes?

vlinder, je vroeg laatst naar de nachtvoedingen. Viggo kreeg altijd 1 nachtvoeding, alleen tussen 03.00 en 04.00 Dit werd al snel later en nu slaapt al al een aantal weekjes lekker toot 07.00 -07.30 De laatste voeding doe ik vaak tussen 22.00 en 23.00. Hoeveel voedingen krijgt Lars nu?

Pippie, ik hoop dat vandaag eindelijk jou grote dag is... zo niet dan ga je het record verbreken!

Twinkel, ik had eigenlijk wel verwacht dat jou beeb er al zou zijn. Met al dat slijm en zo... maar helaas. Voor je beebje id het wel goed dat ie nog zit, maar ja je wordt zelf met de dag ongeduldiger!

Dames, 1 voordeeltje...hoe langer overtijd, hoe langer je verlof is!

Met de rest alles goed? Groeien de buikjes lekker? Wanner kunnen we weer eens een buikfoto verwachten

Ik ben woensdag niet met Viggo naar het CB geweest, dus weet nog niet hoe groot/zwaar hij is. Ik heb gster gebeld voor een nieuwe afspraak. De wv zou me terugbellen, aar ik heb nog niets gehoord.

liefs Tara

Nog geen bericht van Pippie....Zou het dan nu zover zijn??? Ik hoop het zo, want ze zat er wel een beetje doorheen. Al dat wachten ook...Pippie, meid ik hoop dat je je uk in je armen hebt inmiddels!

Tara, fijn je weer ff te zien hier. Hoe is het met Viggo? Slaapt ie nog in de puckababy?

Ja wij weer heerlijk met zn 3tjes! Benthe reageerde supergoed op haar papa. Wel fijn!

X

He meiden,

Pippie en Twinkel, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Jullie babies hebben het wel heel erg naar hun zin. Hopelijk besluiten ze toch dat het echt tijd wordt om naar buiten te komen.      
Kleintjes van Pippie en Twinkel: kom uit die buik het is veel leuker om je mama en papa te kunnen zien en heel veel knuffels en kusjes te krijgen!!!

Anoek weer fijn met z'n 3-tjes. Vond je man Benthe weer verandert?

Ukkie: jippie, je hebt de sleutel! Je doet het wel goed trouwens om in 5 dagen klussen al een week voor op schema te lopen :). Als dat zo blijft gaan dan kunnen jullie 2 weken vakantie in eigen huis gaan houden.

Tara: zou mooi zijn als je begin van de week naar het CB kan gaan. Ik ben wel benieuwd hoeveel Viggo gegroeit is.

Vlinder: lekker druk dus met al het kraambezoek ed? Gaat alles verder zoals je had gewilt?

Bo: ook weer terug van vakantie en alweer bijna de 20 weken echo. Het gaat snel zeg! Zijn jullie al begonnen met het uitkiezen van spulletjes? Hoe is het trouwens verder?

Patricia: jij bent en blijft een bezig bijtje zeg! Het is altijd weer afwachten wat je nu weer aan het doen bent :). Fijn trouwens dat Lisa het nu weer naar haar zin heeft op school.

Hier gaat het allemaal wel goed. Mijn buik groeit behoorlijk. We hebben foto's gemaakt, maar ik/man moet ze nog even van raw naar tiff (oid) omzetten. De jetlag is gelukkig weer over maar dat heeft even geduurd. Het werken gaat nu weer goed, alhoewel de hele dag zitten lang niet altijd even prettig meer is. Ik sta regelmatig op om een rondje te gaan lopen.  Ik ben altijd blij als ik 's avonds op de bank kan gaan liggen of in het weekend wat rust heb.
Nou ja, zo rustig is het in het weekend ook neit want we zijn druk bezig met allemaal spullen uitzoeken ed. Vorig weekend de babykamer uitgezocht en die kunnen we nu al ophalen. Eerst maar eens de kamer uitruimen en een muurtje verven! Ik vind het wel ontzettend leuk dat het allemaal steeds concreter wordt.

zo ga nog even bij de meiden reageren.

liefs
vs

Hallo,

Zag dat Pippie de eigen nog niet had gemeld gister. Hopelijk is dat goed nieuws en is haar beeb geboren.

Ik kon weer is niet slapen. Ben stront verkouden en lag al een half uur te niezen, ga zo wel weer proberen te slapen. Ook lag ik te denken over mijn kinderwagen. Die staat bij mijn opa en gister heb ik ff gekeken wat ik nou allemaal heb. Nou zover ik kon zien alles eigenlijk wel. Nou ben ik alleen de blokken om de box te verhogen kwijt, dus moet ff naar burgerhout om te kijken of ik nieuwe kan bestellen. Dacht ook dat mijn wagen compleet was, maar nu twijfel ik of mijn adapters erbij zitten om de bovenbak te bevestigen. Dus vanmiddag maar ff kijken. Hoop het wel want die kan ik niet meer bestellen, mijn wagen is niet meer te koop in de winkel.

Ga weer naar mijn bedje misschien tot later.
Welterusten!!
Liefs xxx

Mogguh!

Jeetje Patricia, wat irritant dat je niet kunt slapen! Da's echt slopend denk ik. En dan ga je inderdaad liggen nadenken over van alles en nog wat. Hoop dat je alsnog ff lekker hebt getukt.

Ja, het is erg fijn dat het klussen zo goed gaat. Natuurlijk moet er nog veel gebeuren, maar we liggen in ieder geval (nog) niet achter op schema! Pff. Lises kamer is klaar om ingericht te worden (lamp, gordijnen, meubels) de onze ook alleen daar moet ook een inbouwkast in. Hebben we al, maar die moet nog in elkaar. Zal wel een werkje zijn...
Als het af is, stuur ik wel wat foto's.

Anoek, hier is het ook gedaan met het uitslapen. Lise maken we natuurlijk om 6 uur wakker, dan drinkt ze en gaat ze direct weer naar bed. Maar om 8 uur is ze dan weer wakker...Ach, hoort erbij... Lise slaapt trouwens de laatste week overdag nauwelijks (misschien 1 uurtje in totaal). Heeft Benthe dat ook? Tijdens het drinken suft lise weg, maar als ik haar dan in bed leg is het huilen. Totdat ik haar eruit haal (gisteren 20 minuten laten liggen, maar ze ging alleen maar harder)...aan het eind van de dag is ze kapot natuurlijk, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen.

Twinkel, hoe is het met jou?

VS, ben erg benieuwd naar de foto's van je buik! Fijn dat jullie lekker bezig zijn met de babykamer: leuk he? En wat een mooi bericht had je bij de meiden gezet!

Met de rest ook alles goed?

Tara, gaat Viggo al brabbelen?

Meiden, tot later!

Liefs, Ukkie26

Daar ben ik weer. Heb idd nog ff een paar uurtjes geslapen, maar toen kwam mijn mannetje uit de nacht en wilde Lisa de bed uit. Ik moest er dus ook uit, bah bah bah. Zit nu dus als een zoutzakje op de bank bij te komen. Ben echt niet uitgeslapen!! Vanmiddag maar ff een uurtje gaan liggen denk ik. Lisa is ook niet helemaal wakker.
Wilde lekker met haar gaan wandelen vandaag in het park, maar helaas het regent hier keihard. Word dus een binnendag. Denk dat we maar een spelletje gaan doen ofzo.

@Ukkie, Fijn dat het klussen zo lekker gaat en dat je op schema ligt. Wanneer is de planning om over te gaan??

@Pippie, Hopelijk zit je heerlijk te genieten van de beeb!!

@Twinkel, Hoe gaat het met je?? Gebeurt er al wat??

@Met de rest ook alles goed??

Liefs xxx

Goedemorgen!

Nog geen bericht van Pippie........ Ik denk toch wel dat er beeb er is  of op zn minst onderweg is!! Hoop dat we snel iets weten!

Hier redelijk uitgeslapen, nou ja, niet zoals vroeger hoor. Om half 6 werd ik wakker van Benthe, speentje gegeven en haar knuffeltje en toen is ze toch weer in slaap gevallen tot half 7. Toen heeft mn mannetje haar een fles gegeven en hebben we nog wat in bed gespeeld en zijn toen alle 3 nog in slaap gevallen tot half 9. Toen was het echt gebeurd met slapen voor Benthe.
Ukkie, Benthe slaapt gemiddeld nu 4,5 uur per dag. Ook als ze op KDV is. Merk wel dat de slaapjes steeds korter worden. Vaak slaapt ze een paar keer een uurtje, s middags vaak ietsje langer, 1,5-2 uur. Tja als Lise niet wil/ kan slapen, waarom dan in bed leggen? Hopelijk kan je dan wel je late fles een stuk vervroegen, want s nachts zal ze zeker haar slaap willen inhalen of dat ook niet?
Klus ze vandaag!

Patricia, vervelend zeg dat je steeds zo slecht slaapt. Sinds Benthe er is, slaap ik heel snel in, maar ben aan de andere kant van het kleinste geluidje al wakker.
Heb je enig idee hoe het komt?
Hier regent het nu ook. Moet de konijnenren nog opruimen. Zit wel een dak boven, maar voel er nog niet zo heel veel voor. Vanmiddag kraamfeest (bij jou in de buurt Patricia, ha ha!)

Nou ga me maar eens aankleden en de ren in.

Tot vanavond wrs.

Liefs

Terug
Bovenaan