Haai!
Oeioeioei, wat een ijzige stilte hier! Spannend hoor! Twinkel ligt nu te puffen (eigenlijk hoop ik dat ze al klaar is met puffen en lekker dr uk in dr armen heeft). En Pippie...tsja, ik gok er maar op dat zij met haar beeb in de armen ligt!
Vlinder, inderdaad, wat een heerlijk weer en een heerlijke dag! Ook hier alles prima vandaag. Heb geschilderd in ons nieuwe huis, Lise in de wipstoel en, toen ze begon te mopperen, naar bed. Ging erg goed, gelukkig. Heb best wat kunnen doen. Mn mannetje is er nu heen, kon Lise thuis ff goed slapen. Alhoewel...ze is nu alweer aan het wakker worden.
Patricia, fijn hoor, dat alles goed was bij de 20-wekenecho! Gaan jullie ook echt een kamer maken in de kleur/stijl van het geslacht? Of toch een unisex-kamertje?
Anoek, druk aan het werk? Ik 'moet' donderdag weer. Het is onwijs druk bij mij op werk, vervelend druk gewoon. En mn werkpakket is uitgebreid terwijl ik minder ben gaan werken...ze snappen het niet. Heb daar volgende week donderdag een gesprek over, zoals het nu gaat, gaat het niet. Zeker niet met de verhuizing erbij enzo...drukdrukdruk.
Ik houd het forum in de gaten!
Liefs, Ukkie26