Wiebelmama's 3

nog geen nieuws van pippie...

Twinkel, heeeeel heeel veel succes morgen! Net wat anoek zei, het is hard werken zo'n bevalling maar o zo de moeite waard! Morgenavond ben je mama!!!!!!

liefs tara

Pippie: ik hoop dat alles goed is gegaan en je nu een prachtig kindje in je armen hebt.

Twinkel: zo dus het moment waarop het allemaal gaat beginnen. Veel succes en sterkte! Nog heel even en je hebt jullie beeb in je handen. Ik duim voor je dat alles soepel mag verlopen.

liefs

Hoi meiden,

Wat is  het rustig hier.
Vandaag eerst naar de VK geweest. Alles was goed en het hartje had ze gelijk gevonden en was super hard. Lisa vond het geweldig om te horen. Daarna hadden we vanmiddag de 20wk echo. Wat was ik zenuwachtig. Vannacht redelijk geslapen moet ik zeggen. De beeb werd super goed nagekeken en het was een liefe meid die ons hielp. Alles was goed met de beeb. Ook konden we het geslacht zien. Moest wel ff aan het idee wennen, maar vind het helemaal geweldig moet ik zeggen. Nu kunnen we aan het kamertje gaan beginnen. Moet zeggen dat het wel raar voelt om te weten wathet word hoor. Het is nu echt echt om het zomaar te zeggen. Voel me nu echt zwanger, hahaha. Gelijk mijn famillie en vriendinnen gebeld en ze waren super blij. Ook Lisa vond het helemaal leuk om weer ff naar de baby te spieken. We moeten wel donderdag terug komen, omdat ze het hartje niet helemaal goed kon beoordelen, omdat het precies onder mijn navel zat. De beeb wilde ook niet draaien, nu al eigenwijs, hahaha. Nu kunnen we een donderdag weer ff spieken naar de kleine. Zo dat wa szo'n beetje mijn verhaal!!

@Twinkel, Hoop dat de bevalling goed gaat is gegaan. Lekker genieten van de kleine. Hoop je snel te lezen hierzo, want ik ben super nieuwsgierig natuurlijk.

Liefs xxx

Hallo,

Inderdaad rustig hier!
Ik hoop dat Pippie en Twinkel snel iets van zich laten horen.

Patricia, wat goed dat alles oke is op de echo. Je gaat zeker niet verklappen wat het gaat worden bij jullie? Leuk dat Lisa mee geweest is.

Hoe is het met de andere meiden?

Anoek en Ukkie je kan wel zien dat jullie weer aan het werk zijn en druk met de verhuizing. Jullie gemiddelde van berichtjes tikken daalt flink (haha). Van mezelf trouwens ook hoor want het is toch best druk af en toe  met zo'n kleine uk.

Hier alles goed. Vandaag een superdag tot nu toe. Lief ventje, lekker weer, wat wil je nog meer!

x-vlinder

Haai!

Oeioeioei, wat een ijzige stilte hier! Spannend hoor! Twinkel ligt nu te puffen (eigenlijk hoop ik dat ze al klaar is met puffen en lekker dr uk in dr armen heeft). En Pippie...tsja, ik gok er maar op dat zij met haar beeb in de armen ligt!

Vlinder, inderdaad, wat een heerlijk weer en een heerlijke dag! Ook hier alles prima vandaag. Heb geschilderd in ons nieuwe huis, Lise in de wipstoel en, toen ze begon te mopperen, naar bed. Ging erg goed, gelukkig. Heb best wat kunnen doen. Mn mannetje is er nu heen, kon Lise thuis ff goed slapen. Alhoewel...ze is nu alweer aan het wakker worden.

Patricia, fijn hoor, dat alles goed was bij de 20-wekenecho! Gaan jullie ook echt een kamer maken in de kleur/stijl van het geslacht? Of toch een unisex-kamertje?

Anoek, druk aan het werk? Ik 'moet' donderdag weer. Het is onwijs druk bij mij op werk, vervelend druk gewoon. En mn werkpakket is uitgebreid terwijl ik minder ben gaan werken...ze snappen het niet. Heb daar volgende week donderdag een gesprek over, zoals het nu gaat, gaat het niet. Zeker niet met de verhuizing erbij enzo...drukdrukdruk.

Ik houd het forum in de gaten!

Liefs, Ukkie26

Het is hier ook mooi weer vandaag. Lisa heeft lekker in de tuin gespeeld toen we terug kwamen.

@Ukkie, Fijn dat het klussen met Lise lekker gaat. Dus eigenlijk moet je net zoveel werk verrichten als toen je meer dagen werkte, tja das niet de bedoeling.
Wij maken het kamertje idd naar het geslacht. Lisa had een unisex kamertje en daar had ik later spijt van. Het was wel een super mooi kamertje al zeg ik het zelf, hahaha

@Vlinder, Lekker aan het genieten van je kleine man. Gaat het met jou ook al beter?? Ik wil best vertellen wat het word hoor. Bijna iedereen weet het al behalve jullie. Vind het ook erg moeilijk om het niet te zeggen en lang zal ik dat ook niet volhouden denk ik, hahaha. Denk dat je het ook wel kan opmaken uit mijn eerdere berichten wat het geslacht is. Wil proberen om het voor me te houden tot iedereen een gok heeft gedaan in het lijstje wat het geslacht word.

Liefs xxx

hey meiden,

twinkel en pippie hebben jullie al nieuws????????

ik vind het helemaal spannend

xxx mier

He meiden,

JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Er is weer een wiebeljongen geboren met de naam Bas. Zondag ochtend 7 september om 4.47.

Echt zo'n prachtexemplaartje!! We zijn heerlijk aan het genieten. Ben gisteren teruggekomen uit het ziekenhuis.

Ik mail jullie snel het bevallingsverhaal (was geen echte bevalling zoals die van de meeste wiebelmama's), maar zeker de moeite waard. Heb echter geen zin om het uitgebreid op het forum te plaatsen.

Ga nu weer lekker van mijn mannetje genieten. Rond en gezond by the way.

Mail jullie snel,
Liefs Pippie

Enne Twinkel, heel veel succes en geluk voor vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bijna, of misschien ben je al mama. Kom het snel weer checken.

Terug
Bovenaan