Wiebelmama's 3

Ohhh eindelijk nieuws! Leuk hoor weer een wiebelbaby erbij. Dit keer had ik het eíndelijk ook een keer goed, ha ha! Ben ook zo benieuwd hoe het Twinkel vandaag gegaan is. Zou het een jongen of meisje zijn??? Wel grappig; eerst 2 meiden en dan nu 3 jongens achter elkaar...zou Twinkel evenwicht brengen? Ik denk het eigenlijk niet, ha ha!!

Patricia, fijn dat alles ok was op de echo. Alleen dan nu donderdag nog een keer terug voor het hartje. Wat een straf, weer een echo, ha ha!!
We zullen dan maar snel de lijst voor je invullen, zodat je het ook hier kan verklappen ;-)

Ukkie, lekker geklust dus vandaag!! En dat met het mooie weer. Ik herken het eigenlijk niet de drukte op mn werk. Was eerst bang dat ik zou proberen mn 36 uur in 32 uur te proppen, maar ik had eerst 2 teams en nu maar 1 team. De span-of-control was eerst ook veel te groot en nu is het met 12 fte echt heel goed te doen in 32 uur. En doordat ik op een andere locatie zit, hoef ik ook niet bij allerlei onzinnige besprekingen te zijn en word ik niet door verschillende collega's aangeklampt. Tja zon verhuizing heeft een hoop voordelen ;-)
Maar vind t wel goed dat je het bespreekbaar maakt, want vind het ook niet kunnen. Ach zo loop ik er weer tegen aan dat een aantal zaken niet geregeld zijn en ik nu de rotzooi kan opruimen, maar ach houdt je bezig, maar ook ik bespreek dat met mn leidinggevende!

Vandaag lekker gewerkt. Ik ben nu wel blij om weer aan het werk te zijn. Dat Benthe het zo naar haar zin heeft op het KDV maakt het natuurlijk ook wel makkelijk voor me hoor. Ik merk nu toch echt dat ik het nodig heb om een gelukkige mama te zijn. Ik voel me echt overgelukkig!!! Hoop dat een ieder van jullie dat nu en straks ook zal zijn met de keuze die jullie maken!!

Ukkiehoe is het met slapen van Lise nu s nachts? Hebben jullie de laatste voeding al verder kunnen vervroegen?

Zo de werkweek zit er alweer voor de helft op. Hoop dat het van t weekend mooi weer blijft want de plannen zijn om naar de dierentuin te gaan!

Liefs

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Twinkel wordt een.....????

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Bo: meisje
Pippie: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Anoek: Meisje

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

Pippie, gefeliciteerd!!!!!!!! Een jongen, en wat een mooie naam!! Staat net als Benthe op ons lijstje....... Wie weet, gebruiken we hem ook nog eens!!

Je klinkt als een heeeele gelukkige mama! Ben benieuwd naar je verhaal en nog meer naar de foto's!!

Genieten nu maar!!!!!!

Pink

Als het ooit een meisje gaat worden bij ons, wordt het 100% zeker Benthe!! Maar dat had ik jou ook al eens verteld he Anoek?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Pippie, gefeliciteerd! Een jongen! Geweldig! Onwijs gefeliciteerd! Geniet, geniet, geniet! Het mama-zijn is zooooo mooi en een babietje is zo'n wonder!

Liefs, Ukkie26

He meiden,

Jullie hebben mail met een eerste fotootje!!

Patricia, wat fijn dat je twintig weken echo goed was. Genieten!!!

Twinkel, oooo, hoe zou het met je zijn. Ik hoop dat jij  ook met je baby op de arm zit ondertussen!! Zooo spannend..

Ik kom snel weer, heb alles niet helemaal in details gelezen, dus als ik iemand ben vergeten, sorry,

liefs Pippie

Goedemorgen!

Pippie, jij was er vroeg bij! Wat een mooi ventje zeg! En wat goed dat 'ie jullie vannacht 5 uur heeft laten slapen! Heerlijk! Herstel je goed van de bevalling?

Hier alles prima. Ga zo weer naar ons nieuwe huis: badkamer afmaken en Lises kamer opruimen. Is nu nogal een troep en ik wil daar haar ledikantje neerzetten...kan ze daar overdag in slapen als ik in het huis bezig ben. Heeft ze wat meer ruimte dan in de kinderwagenbak...

Meiden, ik kom later vandaag weer checken of Twinkel nieuws heeft neergezet. Hoop dat alles goed is gegaan!

Liefs, Ukkie26

De baby van Pippie wordt een.....????

Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Twinkel wordt een.....????

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Bo: meisje
Pippie: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Twinkel: Jongen
Ukkie: meisje

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Ukkie: jongen

De baby van  Bo wordt een.....????

Anoek: Meisje
Ukkie: jongen (ik ben eigenwijs)

Terug
Bovenaan