Wiebelmama's 3

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh!
twinkel van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
wat een mooie naam!
alles goed gegaan?
ben benieuwd!
ga lekker genieten meid!

xxx mier

Jaaaaaaa!!!

Twinkel, gefeliciteerd! Weer een wiebelmeisje erbij! Wat leuk! En wat een snelle bevalling heb jij gehad zeg! Fijn hoor, lijkt wel traditie te worden van de meisjes-mama's: snelle bevallingen! En geen schade: heerlijk!!! (hechten=pijn!).

Meid, geniet van je wondertje! Ik hoop dat je snel herstelt van de bevalling (ook al was 'ie snel, er moet toch een babietje uit). Tot snel!

Liefs, Ukkie26

...dacht ik dat ik snel was met reageren...die Mier en Bo...jullie zijn SNEL!

ik zag eerst alleen het bericht van Anoek, toen keek ik een paar minuutjes later weer en verdraaid: Twinkel gereageerd!

Echt zoooooo leuk! De stand: 3 meiden, 3 jongens. We gaan mooi gelijk op!

Ik ga nog even huishouden (de was ligt nog steeds op me te wachten) en nog ff kolven. Morgen werken en 's avonds in ons nieuwe huis aan de slag, denk dat ik hier pas weer vrijdag ben...

Meiden, fijne avond!

Liefs, Ukkie26

Joooeehhoooeeeeeeeeee weer een babietje erbij!!!

Twinkel GEFELICITEERD met jullie dochter IVA!!!!!!!!! Wat een mooie naam! Ik heb hem nog nooit gehoord, maar erg mooi! Ook leuk weer een meisje erbij. Nu 3 meiden en 3 jongens!
En idd Ukkie, de meisjes-mama met snelle bevallingen! En ook ik had eigenlijk geen restschade, alleen 2 schaafplekjes! Maar Tara was ook snel toch?

Twinkel, ook gefeliciteerd voor je mannetje en geniet van jullie  meissie! Tot snel!

Liefs Anoek

P.S. Dames, zaten jullie met zn allen te wachten achter de pc tot het bericht kwam, jeetje... Kreeg ook meteen 2 smsjes direct achter elkaar! Thanks Mier en Ukkie! Heb meteen de pc weer aangezet want die had ik net afgesloten. Heb zelf Tara gesmst, ha ha!!

NU ga ik echt naar bed.. trusten!

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

Terug
Bovenaan