Wiebelmama's 3

Hey meiden,

Nog geen nieuws van twinkel... Spannend! Hoop dat alles goed is gegaan.

Pippie kan je foto hier niet bekijken  maar ga ik thuis meteen doen! Ben benieuwd!

Ukkie lekker dat het klussen opschiet! Nog even en dan zit je in je nieuwe huisje! Lekker hoor!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier alles goed! Voel steeds vaker en hardere schopjes.. echt leuk!
Heb nog over jullie gedroomt haha... Dat we hadden afgesproken en dat toen bleek dat we allemaal bij elkaar in het zelfde dorp woonden en dat tara en vlinder    buren  van elkaar  waren zonder het te weten haha. Verder was het wel erg gezellig.

Liefs Bo

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 15:45:34'));

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Bo: meisje
Pippie: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen
Ukkie: meisje
Bo: meisje

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Twinkel: Meisje
Anoek: Jongen
Ukkie: jongen
Bo: jongen

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje
Anoek: Meisje
Ukkie: jongen (ik ben eigenwijs)

Hey meiden,

Ben ik ook al! Had er geen zin meer in vandaag en ben om 15.15 naar huis gegaan. Benthe lekker vroeg opgehaald van het KDV en nu even beetje relaxen. Heb vannacht slecht geslapen. Benthe werd om 23, 1 en 4.30 wakker... Ze is heel erg verkouden en slaapt dus niet echt goed met een verstopte neus. Gelukkig slaapt ze snel weer in. Voor de rest gaat het prima, ze is vrolijk en drinkt goed.

Pippie, you've got mail!

Bo, mooie droom hoor! Hoop dat het wel in Brabant was ;-)

Pink, ja je had mij al verteld (via Hyves) dat jullie Benthe ook als naam hadden. Geef je groot gelijk, want het is natuurlijk een prachtige naam!! Heb toen ook gezegd en dat meen ik ook, dat het mij echt niet uit maakt!  Als jullie straks jullie wondertje verwachten en het wordt een meid, dan heet ze lekker Benthe!! Zo lang we ze dan hier niet Benthe 1 en 2 gaan noemen, ha ha!!

Ik ben ook zo benieuwd naar Twinkel! Na Twinkel's baby moeten we weer even wachten op de volgende beeb. Dat is die van Vs dan toch?!!

Ik ga nu maar eens aan het eten beginnen.

Liefs

Hallo,

Daar ben ik ook ff. Lisa is vandaag na school met mijn moeder naar Blijdorp geweest. Ik had dus een dagje voor mijzelf, heerlijk!! Ben met mij schoonmoeder ff naar Ikea geweest. Moest een beetje ideetjes op doen. We gaan namelijk een hoop veranderen in huis. Heb een super gave eettafel gezien met stoelen en mooie gordijnen voor de woonkamer en onze slaapkamer. Ook heb ik gekeken voor nieuwe kasten voor Lisa de kamer. (ze heeft namelijk nog steeds de meubels van haar babykamer) Heb een dressoir gezien en een garderobekast. We hebben eigenlijk niks gekocht want we gaan natuurlijk pas in oktober beginnen. We gaan ook onze eetkeuken veranderen. De muren zijn nu wit en worden grijs. Wil heel graag een zwart wit foto van een koe boven mijn eettafel hangen. Moet alleen npg een foto maken van die koe, maar komt helemaal goed. Bij thuis komst kreeg ik een beetje last van mijn keel en dat word nu alleen maar erger. Volgens mij ga ik ziek worden, aar ja ben dan ook al 3wk verkouden. Heb volgens mij ook koorts!!

Omdat de meeste het al uit mijn eerdere berichtje konden halen en het ook op mijn hyves staat zal ik maar zeggen wat het geslacht word van onze beeb. We krijgen een ZOON!! Eerlijk gezegt moest ik wel ff wennen aan het idee, maar ben zuper blij ermee!! Wat wilt een mens nog meer, meer smaken zijn er niet, hahaha. Mijn famillie is ook super blij en bijna iedereen weet het al. De tamtam is weer snel rond gegaan, maar had ook niet anders verwacht bij mijn famillie, hahaha. Ons eerste blauwe pakje hebben we ook al binnen. Mijn moeder kwam gister gelijk met een super lief blauw pakje en jasje aan. Is wel erg leuk om iets anders te hebben hangen dan creme!! Lisa vidn het ok super en heeft het aan iedereen die het maar wilde horen vertelt dat ze een broertje met een piemeltje krijgt, hahaha.

Liefs xxx

@Anoek, Kan me voorstellen dat je er vandaag geen zin meer in had en eerder naar huis bent gegaan na zo'n gebroken nacht. Hopelijk slaapt ze vannacht beter. Zielig he als die kleintjes verkouden zijn. Weet niet of je het gebruikt, maar ik deed/doe Lisa als ze verkouden is in bad met zwitsal verkouden en het werkt wel moet ik zeggen. Soms gebruik ik het ook voor mijzelf.

Liefs

Hallo,

Pippie, wat een schatje zeg die Bas van jullie!

Ben benieuwd hoe het met Twinkel is.

Bo, grappige droom heb jij gehad. Anoek ik vind Brabant prima hoor .

Patricia, gaaf hoor een zoon. Ik vind het geweldig om een mannetje te hebben...maar een meisje was natuurlijk ook kei gaaf geweest! Straks heb jij van allebei 1 dat is toch de koningswens ofzoiets?

VS, je buik begint al echt te groeien. Leuk  is dat hé? Loop er maar lekker trots mee rond hoor voor je het weet zijn de 40 weken voorbij.

Hier alles goed. Lars is bijna 800 gr aangekomen in 2 weken tijd. Hij groeit dus flink.
Heb verder vandaag veel geslapen...misschien toch wel te veel gedaan de afgelopen dagen .

x-vlinder

Nog geen nieuws...??? Ben zo nieuwsgierig. Ukkie,als je morgen moet werken stuur me dan maar een mail naar mn werkadres; I keep you posted;-)

Patricia, ik ken het helemaal niet.. Is dat badspul van Zwitsal voor de verkoudheid? Zal eens kijken. Baadt het niet dan schaadt het niet. Ik heb ook nog balsum liggen speciaal voor babies. Toen ik tijdens de zw zo verkouden en keelpijn had, mocht ik niks gebruiken, zelfs strepsils niet. Toen kreeg ik dat... werkt natuurlijk een stuk minder dan tijgerbalsum maar ja...
Anders heeft Natusan denk ik ook wel iets voor verkoudheid... Bedankt voor de tip!

Vlinder, wel beetje rustig aan doen hé? Jouw herstel gaat iets langzamer dan bij een normale bevalling, je hebt een buikoperatie gehad. Goed dat je lekker bijgeslapen hebt. En jee, Lars al lekker goed gegroeid hoor!

Ik ga zo mn bedje weer eens op zoeken. Morgen nog 1 dagje werken en dan weekend!
Weltrusten!

Liefs

Hallo lieve meiden,

Hier dan (eindelijk) bericht van ons.

Wij zijn gisteren de trotse ouders geworden van een prachtige dochter met de naam Iva.

Nadat de bevalling gistermorgen om 8 uur is ingeleid ben ik om 13.42 uur bevallen.
Supersnel dus. De bevalling is erg goed verlopen. Gelukkig ook geen restschade (geen hechtingen), alleen mijn schaamlip is iets ingescheurd.
Iva woog bij de geboorte 3010 gram en is een heerlijke meid waar we volop van genieten.

Vandaag ben ik terug gekomen uit het ziekenhuis en ik ben druk lerende met BV geven. Hier gaat nog wel een heleboel tijd in zitten. Ze pakt nog niet zo goed aan mijn blote tepel, maar met tepelhoedje gaat het al een stuk beter. Gelukkig hebben we een lieve kraamhulp die ons goed op weg helpt.

@Pippie, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon Bas.

Zoals jullie wellicht zullen begrijpen heb ik niet alle berichtjes gelezen, maar ik heb wel het berichtje van Pippie opgezocht.

Er volgt snel meer nieuws van deze kant, maar eerst ga ik mijn aandacht volop richten op onze kleine meid. Foto's komen ook jullie kant op één dezer dagen.

Heel veel liefs van een supertrotse mama.

Twinkel3

Jaaaaaaaaaa twinkel van harte gefeliciteerd  en fijn dat alles goed is gegaan!

Hele leuke naam ook!

Doe rustig aan en  geniet van je dochter!

xxx Bo

Terug
Bovenaan