Wiebelmama's 3

Wat een nieuws!

Ik dacht ik kijk nog snel even voor de zekerheid (haha).

Twinkel GEFELICITEERD met jullie dochtertje. Inderdaad een hele orginele en mooie naam hoor. Fijn dat alles zo goed is gegaan!

Grappig hoor:
3 jongens
3 meisjes

Twinkel lekker gaan genieten! We zien de foto's wel verschijnen.

Ik zal jullie ook nog wat kiekjes mailen.

x-vlinder

Wilde net mijn laptop uitzetten, maar dacht ga toch nog ff kijken je weet maar nooit. Nou heb dat niet voor niets gedaan.

Twinkel Gefeliciteerd met je dochter en idd erg mooie naam. Fijn ook dat je zo'n lieve en goede kraamhulp heb en dat alles goed is gegaan. Lekker genieten meid van je kleine meisje en de foto's zien we wel komen.

xxx

Twinkel GEFELICITEERD!!!!!!
Een dochter, mooi hoor! Leuke naam trouwens, heb ik ook nog nooit gehoord.
Geniet er maar lekker van!

Ik ben wel een beetje laat vergeleken bij jullie:) Anoek ik had de sms niet gelezen mobiel zit in mn tas. Maar toch bedankt! Gisteravond visite gehad en toen gelijk mn bedje in gekropen. Ik ben nl strontverkouden....helemaal niet leuk! Het is erg lang geleden dat ik verkouden was maar het loopt me den eus uit en heb onwijze koppijn.

Ik ben vrij veel aan het werk, dus weinig tijd om te reageren. Sorry
Vanmiddag trouwens met viggo naar het CB. Ik laat jullie nog wel even weten hoe het was.

liefs Tara

Hallo,

Hoe gaat het met iedereen en met de kersverse mama's natuurlijk?
Gaaf is dat he om je uk eindelijk te zien?

Oeps de bel gaat...tot straks

x-vlinder

Ben ik weer...

Uhm waar was ik gebleven? Ik wilde een heel verhaal schrijven en nu ontbreekt het me aan inspiratie .

Wow Twinkel!! Gefeliciteerd met jullie kleine meid! En wat een prachtige naam! Ik had de naam ook nog nooit gehoord, maar vind hem heel mooi! Eigenlijk zijn alle namen van de tot nu toe geboren wiebelbaby's kort maar krachtig, heel mooi!

Nu maar lekker genieten meid, en als je eraan toe bent, dan zien we de foto's wel verschijnen!

Ook mooie foto's van de andere baby's hoor! Als ik die zie, weet ik weer precies waarvoor we het allemaal doen....

Pink

't Is hier echt niet druk!! Iedereen druk aan het werk geweest en druk met de baby's in de weer? Ik was een beetje ziekjes en was dus niet aan het werk. Eerst helemaal uitzieken, want ik wil een beetje fit de behandeling ingaan!

Pink

Hey!

Inderdaad druk met werk Pink  Maar nu weekend!!!!!!!!!!!
Heb alleen hoofdpijn... bleehhhh. Benthe was ook helemaal op toen ik met haar thuis kwam van KDV, alleen maar jengelen. Dus heb haar maar op bed gelegd en ze is in slaap gevallen. Ze moet nog wel fles... ben benieuwd of ze wakker wordt.

Maar wel balen dat je ziekjes bent Pink. Maar idd nu goed uitzoeken, zodat je straks goed fit bent. Wanneer moet je weer naar het zkh?

Twinkel, hoe is het met de meest kersverse mama? Dat jij een meisje hebt gekregen... Ik had bij jou zo'n sterk gevoel dat het een jongetje zou worden. Heb dat niet bij de andere zo sterk gehad en nu heb je een dochter!! Helemaal geweldig!!

Benthe wordt net wakker!! Ga dus even een fles maken en lekker knuffelen met mn meissie. Misschien tot later!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan