Wiebelmama's 3

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

Twinkel,
Jij vroeg laatst hoe je een banner kon plaatsen. Die kan je zo doen:

- Ga naar www.babybrabbel.nl
- Kies een balk, baby, achtergrond = transparant en vul de gegevens van Iva in
- Geneer Code
- Druk op Kopieer (html-code moet bovenaan geselecteerd zijn)
- Dan ga je naar het forum, kopieer het banner overzicht (niet met de knop maar de tekst selecteren en met de muis kopieren en plakken)
- Gooi je 9 maanden weg en plak daar dan met je rechtermuisknop je code
- Je code komt er dan te staan en niet de banner, maar als je je bericht plaatst dan zie je wel je banner!!

Heb net zelf even een nieuwe gemaakt... vond em niet zo leuk meer, ha ha!
Succes!

Liefs Anoek

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

Ha meiden!

Anoek, beide leidinggevenden hebben kids. De 1 werkt fulltime, de ander 3 dagen. En nota bene de 3-dagen-werker maakt van die k*t-opmerkingen. Bah, bah, bah.

Heb de andere leidinggevende gesproken vanochtend. Gezegd dat ik een flinke kater heb overgehouden aan het gesprek van gisteren en dat ik niet op die manier wens te werken. Ook dat ik me niet gesteund voel in de werkdruk die ik ervaar, en dat ik momenteel echt met lood in mn schoenen naar het werk ga.

Nou, daar schrok hij wel van. We hebben het nog even over het gesprek van gisteren gehad en we praten dinsdag verder. Heb gezegd dat als het doorgaat zoals het de afgelopen tijd ging, ze niet lang hoeven te wachten voordat ik "erin verzopen ben", kwestie van weken.

Ben benieuwd of het wat uithaalt, het blijft de overheid, starre mensen soms hoor. Ik ben in ieder geval blij dat ik het besproken heb, blijf ik er niet het hele weekend over nadenken.

Het jammere is: de leidinggevende met wie ik het telefoongesprek had, gaat weg. Baal, baal. Er komt wel iemand die zijn functies overneemt, maar het is altijd afwachten...

Anoek, lekker winkelen! Heb ik ook zin in! Ik ga vanavond even naar het winkelcentrum hier, of morgen naar de stad: vandaag is een vriendinnetje van Lise 1 geworden (nouja, het dochtertje van een vriendin van mij), moet nog een cadeautje kopen...

Mn mama komt zo langs: gaan morgen op vakantie voor een weekje en ze wil Lise natuurlijk nog eventjes zien.

Tot later!

Liefs, een beetje een opgeluchte Ukkie26

Hoi meiden,

Al eventjes niet hier geweest.
Liever even over de mail.

Liefs, Twinkel3

hmmm

ik check mn mail maar geen mailtje hoor, Twinkel. Of ben je 'm nog aan het typen? Moet ik me zorgen maken?

Liefs,

WHAAAAAA.... Benthe heeft net voor het eerst omgerold van rug naar buik!!!
Ze kwam steeds maar niet verder dan haar zij en dan onderlijfje al wel helemaal gedraaid. Vanmiddag zag ik dat ze nu probeerde verder om terollen en 3 pogingen later lag ze op haar buikje! Oh wat zijn we trots!
Benthe is wel bezig zeg met haar ontwikkeling, ha ha! Het zijn echt sprongetjes!

Ukkie,goed dat je gebeld hebt. Met zo'n rot gevoel moet je niet blijven zitten. Hopelijk nemen ze je nu serieus en kan je dinsdag goede afspraken maken. Voet bij stuk houden hé!!!
Hoe is het met klussen vandaag?

Twinkel, ga nu meteen mn mail lezen. Maak me ook wel een beetje zorgen zoals je jeberichtje geschreven hebt.

Liefs
trotse mama Anoek

Hoi Meiden,

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben een paar dagen niet achter de laptop geweest, maar heb lekker bankgehangen. Heb gelukkig geen last meer van mijn buik mits ik teveel loop of fiets. Doe het gewoon wat rustiger aan. Bij Lisa heb ik bekkeninstabiliteit gehad en ton moest ik oefeningen doen en rustig aan doen, vandaar dat ik dat nu dus ook maar doe.

Lisa is gister voor het eerst op schoolreis geweest. Ze vond het helemaal geweldig. Ze rende de auto uit toen we bij school waren en zei gelijk dag mam dag pap tot vanavond. Nou we mogen toch wel ff meelopen zeiden wij. We hebben haar dus uitgezwaaid. Moets wel mijn tranen in bedwang houden hoor. Kleine meisje worden groot!! Ze is nu echt groot aan het worden. De lange busreis is erg goed gegaan en ze hebben allemaal liedjes gezongen. Wel heeft Lisa een beetje slijm gespuugt, maar ze is dan ook super verkouden. We houden vandaag een rustig en lui binnen dagje. Ze heeft vannacht lekker naast mij gelegen en heeft echt de hele nacht liggen hoesten, zo zielig. We zijn dan ook net ons bed uit (9uur) en ze ligt nu languit met een deken op de bank.

Bah ik moet een maandag naar de tandarts. Ik ben zo bang dat willen jullie niet weten. Wilde ook eigenlijk afbellen en een afspraak maken voor na de bevalling. Helaas was ik dat gister vergeten dus nu moet ik een maandag wel, bah bah bah. IK WIL NIET!!!! Lisa zou eerst meegaan, maar maak voor haar wel een andere afspraak en die gaat dus maandag voor het eerst een keertje overblijven.

Meiden ik ga weer ff wat doen in huis voordat mijn mannetje thuis komt uit zijn werk. Misschen tot later!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan