Wiebelmama's 3

Goedemorgen!

Nou, zoals al verwacht is het internet nog niet verhuisd. Ach, maakt mij niet zoveel uit, kan ik in ieder geval het forum nog ff checken .

Tara, fijn weer wat van je te horen. Logisch hoor, dat je hier niet zoveel komt. En met het werken en het hele gebeuren met je mannetje...pfoe.

Fijn dat Viggo zo'n vrolijk ventje is en dat hij zichzelf goed kan vermaken! Kan Lise ook goed en dat is wel fijn hoor, anders moet je er constant bij zijn en ze vermaken. Huilerigheid 's avonds schijnt normaal te zijn trouwens, om de dag te verwerken. Als dat alles is... Ook prettig dat Viggo zo goed slaapt!

Ik vind het ook erg schattig als we Lise om 11 uur wakker maken voor de laatste voeding. Ze slaapt dan eigenlijk nog, ze gaat naast me liggen, rolt op dr zij en hop, drinken maar. Ech zooooo lief. Als we dan van kant wisselen (ook 's nachts heeft ze niet genoeg aan 1 kant) gaat het haar nooit snel genoeg en hegint zwe zoekend om zich heen te kijken, ongeduldig huiltje erbij....zo schattig. En na het drinken slaapt ze gewoon, we kunnen haar al slapend wegleggen.

Ik kom later vandaag wel weer even hier buurten!

Liefs, Ukkie26

Hey Vlinder,

Hoe is ie? Hoe oud is lars nu eigenlijk?  
Ben je nog aan het kolven? Lijkt me wel vermoeiend, dubbele tijd kwijt met voeden.
Heb je nog last van vloeien? Wat een vragen! haha...

Als je nog nieuwe foto's hebt, dan hou ik me aanbevolen.

Ukkie, wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen?

liefs Tara

Haai!

Oohh Vlinder, gezellig dat je komt kletsen! Ik zit tussen de dozen en moet inpakken, maar om dat de hele tijd te doen...nou nee.

Lise ligt te slapen. Zo raar: heb haar om half 11 gevoed (ze was vanaf half 9 wakker) en ze viel tijdens het drinken in slaap. Nou gebeurt dat wel vaker maar dan wordt ze weer wakker als ze moet boeren. Nu niet dus, had haar rechtop en ze sliep gewoon verder! Nu ligt ze in bed te ronken. Raar...doet ze anders nooit.
Aan de andere kant: gisteren was wel een zware dag, ze heeft tussen half 8 en 5 maar een half uurtje geslapen. Rare meid. We waren op een verjaardag (uurtje of 3) en ze was zo moe dat ze gewoon bij me op schoot in slaap sufte. Ook dat doet ze anders nooit. Misschien een sprongetje, misschien gewoon een beetje moe...

Tara, we gaan aanstaande zaterdag "echt" verhuizen. We nemen nu al wel elke keer als we gaan spullen mee, dat scheelt zaterdag alleen maar weer. En volgende week dinsdag zitten we bij de notaris om ons huidige huis te "leveren". Dan zijn we van het heen-en-weer-gereis af (niet dat het klussen af is, maar goed)...

Liefs,

Hallo,

Ben ik dan weer.

Mijn mannetje ligt de hele tijd al te huilen. HELP! Hij heeft gegeten en op schoot viel hij in slaap maar nu in zijn wiegje dus niet.

Hij is nu 5 weken en inderdaad er wordt hier druk gekolfd. Over 2 weken moet ik terug naar het CB en wil het tot die tijd proberen vol te houden. Op zich is het zo klaar hoor het kolven (10-15 min.)
Van het vloeien heb ik al ruim een week geen 'last' meer. Vond het bij mij zowieso meevallen moet ik eerlijk zeggen.

Tara, hoeveel slaapt Viggo ongeveer en hoeveel voedingen krijgt hij per dag? Gaat het goed nu hij kv krijgt? Heeft hij moeite gehad met de overstap van bv naar kv? Welke voeding gebruiken jullie?

Verder hebben we een leuk weekend gehad. Nog foto's gemaakt dus ik zal er jullie weer een paar mailen.

x-vlinder

Haai Vlinder,

jeetje, Lars alweer 5 weken, gaat hard he? Lacht hij al??? Dat is zooooo mooi, de eerste lach! Bij Lise heb ik echt met tranen in mn ogen gezeten.

En ach, msischien heeft hij een slechte dag vandaag? En ze schijnen met een week of 5, 6 weer een regeldag te hebben, msischien heeft Lars de zijne wat vroeg? En anders: lekker op de arm houden hoor (tenminste, dat zou ik doen in zo'n geval). Als hij normaal wel gewoon in zn wieg slaapt, ach, dan komt het vast wel goed.

Knap hoor, dat je het redt met kolven.   Ik vind het (zelfs nu nog) best een gedoe.

Ben benieuwd naar de foto's!

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Hoi Meiden,

Sorry dat ik er niet zoveel ben op het moment, maar ben erg moe de laatste dagen. Heb niet zoveel zin om achter de laptop te kruipen.

Hier gaat het lekker (op de vermoeidheid na dan). De kleine is erg druk in mijn buik, voel hem nu ook overdag. Eerst alleen maar s'avonds!!

Vandaag naar de tandarts geweest en gelukkig had ik helemaal niets. Ik ben zo bang, hahaha. Ze heeft alleen tandsteen weggehaald en dat vind ik nog net te doen. Daarna had ik een verjaardag van mijn vriend zijn oom. Ben daar een paar uurtjes geweest en vanmiddag lekker met Lisa een uurtje op bed gelegen. Heerlijk ff bijkomen!! Om 5 uur nog ff snel boodschappen gedaan en eten gemaakt.

Lisa is gelukkig weer een beetje opgeknapt, maar weet nog niet of ze morgen naar school gaat, misschien hou ik haar wel nog 1dagje thuis.

Woensdag gaat Lisa bij mijn moeder slapen, want er is een speciale koopavond bij prenatal vanwege de mamamazzeldagen!! Daar wil ik graag ff gaan kijken en mijn mannetje moet werken dus gaat ze uit logeren. Ga er samen met mijn schoonmoeder heen.

@Ukkie, Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan met dat aankleedkussen. Zal wle een foutje zijn ofzo. Ik heb toen met Lisa mijn aankleedkussen ook bij prenatal gekocht en die is nog steeds goed. Vind niet dat het zo snel kapot mag gaan, dus gewoon terug ermee!!
Zo dus een zaterdag alweer verhuizen, is ook snel gegaan allemaal!! Stuur je nog wel ff foto's van je nieuwe huis. Ben wel nieuwsgierig!!

@Vlinder, Wat gaat het hard zeg Lars alweer 5wk. Leuke foto's trouwens die je gestuurd had.

@Tara, Dat van dat speentje dat ken ik maar al te goed. Ik heb daar soms nog last van. Ja lisa heeft helaas nog een speen. Als baby sliep ze ook niet met speen, maar voordat ik er erg in had was het te laat en wilde ze echt een speen met slapen. Zo klein als ze was ze sliep echt niet zonder. Kon op mijn kop gaan staan. Zou dus wel proberen om zo snel mogelijk van de speen af te gaan.

Meiden ik ga weer. Lisa moet naar bed!!
Liefs xxx

Hey meiden,

Ben ik ook weer... wel kort want het was een vermoeiend dagje. Benthe vond het wel welletjes om 01.30 vannacht en is 1,5 uur wakker geweest. Niet huilen, geen honger, maar ze lag gewoon te spelen... uiteraard met volume 10... Wat doe j daar nu mee?
Heb dus maar 4,5-5 uur geslapen, dus ben kapot. Heb ook nog eens migraine. Al medicijnen ingenomen, maar ze slaan nog niet erg aan.
Vandaag is mn mannetje weer vertrokken en ja hoor... Benthe drinkt weer slecht... en dan bedoel ik echt slecht....gelukkig fruithap wel helemaal op. Kortom, geen beste dag,dus ga lekker op tijd naar bed.

Tara, heerlijk he? Ik kan ook zo een tijdje naast Benthe's bedje staan als ze ligt te slapen. Ook bij ons de laatste fles een heerlijk slaperige meisje. Benthe heeft ook een speentjehoor. Ze wil hem niet altijd en halverwege de nacht is ze hem ook kwijt. Heb nu vooral het idee dat ze hem gebruikt om op te bijten, ha ha! Het schijnt dat een speen makkelijker is af te leren dan een duim. Benthe stopte regelmatig haar duim in haarmondje en dat wilde ik voorkomen!

Vlinder, prachtige foto's van jullie gezinnetje!!

Ukkie, ohh snap nu pas wat je bedoeld, ha ha! Nee heb alleen de hoezen. Kussen zelf is van Anel (set van kussen met hoes), gekocht bij de Babydump. Ik zou er ook mee terug gaan.

Ga zo ff douchen en dan nog even tv kijken en dan naar bedje. Hopen dat Benthe's 'actie' eenmalig was...

Liefs

Terug
Bovenaan