Wiebelmama's 3

Hallo meiden,

@ Twinkel, ik weet niet hoe laat je naar de vk moest, maar laat je even weten hoe het was? Ben benieuwd of je bloedruk weer wat gezakt is. Bij mij is ie ook 1 ker wat hoger geweest, de keren erna was gewoon weer goed gelukkig.
Ik herken dat wel, dat je de boel van onderen wat toonbaar wilt houden. Dat had ik dus ook hihi, Voor de  bevalling hielt ik het ook  zeker 2 keer in de week bij. Nog  best een lastige klus met zo'n dikke buik hè ?!

@ Anoek, Viggo doet het prima op zn flessen, maar het is wel een  zuipschuit hoor! Hij krijgt nu sinds maandag 6 flessen van 120 cc/4 schepjes maar hij drinkt ze gewoon allemaal leeg hoor,  en nog snel ook!

Heb net even  visite  gehad van oud collega's en het was gezellig.  Viggo heeft weer leuke  kadootjes gekregen. Allemaal speelgoed, had ik om gevraagt want heel vaak vind ik de kleertjes waar anderen mee aankomen niet zo leuk, ben een beetje kieskeurig geloof ik.

liefs Tara

O ja, de hechtingen. heb er geen last van, aan de buitenkant zie je geen hechtdraad maar ik weet niet of alles al opgelost is. Heb van de binnenkant nog niet gevoelt...

En het vloeien, dat is bijna over gelukkig. Ik heb er weinig last van gehad. Aan het eind van de kraamweek was het al  heel weinig, en nu is het vooral gelig, soms een beetje roze.  Ik heb ook helemaal geen stolsels gezien. Schijnt  er weinig last van  te hebben doordat ik  zolang heb liggen persen, dat zij de vk.  

Ik weet alleen niet of ik na deze bus voeding al over moet stappen op forte, of dat k nog even moet wachten. Nouja misschien bel ik eind vd week even met de wijkverpleegkundige.

Ik ga zo maar even een stukje lopen, want mn mannetje wil niet slapen. Ook niet in de puckababy. Ach ik vind het ook wel leuk om een stukje te lopen en dan is hij meteen lekker rustig.

liefs Tara

Heb ik net mn schoenen aan...slaapt ie!  
Nou we gaan toch lopen hoor.  

Hoi Meiden,

Vanmorgen naar de VK geweest. Ik was best een beetje zenuwachtig, omdat ik de beeb al een paar dagen niet heb gevoeld. Ik maakte me eigen dus best zorgen. Was blij toen we eindelijk aan de beurt waren. Gelijk gezegt dat ik me eigen een beetje zorgen maakte. Dus we gingen gelijk hartje luisteren. Ik lag helemaal gespannen op die bank te wachten tot ik het eindelijk hoorde. Het was best lastig, de beeb ging steeds anders leggen als we eindelijk het hartje hoorde. Lastige beeb dus, hahaha. Lisa wilde toen ze in mijn buik zat niets laten zien op de echo en deze wilt zich niet laten horen via de doptone. Alles was gelukkig goed en de beeb groeit goed. Waarschijnlijk ligt mijn placenta gedeeltelijk aan de voorkant, maar dat zien we pas met de 20wk echo.

Net gelijk gebeld voor een afspraak voor de 20wk echo en ik kan 9 sept om 13.50 al terecht. Ben echt benieuwd en blij als het zover is!!

Ik heb nog niet alles bijgelezen, doe ik vanmiddag of vanavond wel ff. Moet zo nog ff voor mijn moeder wat halen.

Liefs xxx

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

10 juli: 6755 gram en 63,5 cm (855) gram en 3,5 cm gegroeid in 5 wk).
4 augustus weer werken...
14 augustus (4,5 maand) volgende afspraak CB: wijkverpleegkundige en prikken.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

14 juli (3 mnd): 6370 gram en 62,5 cm.  Volgende afspraak CB:  15 aug (w.v. en inentingen).  Wennen KDV: 13 augustus.  Eerste hele dag KDV: 18 augustus.

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend,  5  augustus  weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend!  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Hoi meiden,

Ik was er weer (van de VK en het ziekenhuis).
Bij de VK bleek mijn onderdruk nog te hoog (90/95). Mijn urine was wel goed en ik heb ook nog een inwendig onderzoek gehad. De baarmoedermond lag nog hoog en was dus nog niet verstreken. I.v.m. de hoge bloeddruk toch doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG, bloeddrukcontrole, bloedafname en nogmaals een eiwitcontrole.

Ik heb 5 kwartier aan het CTG gelegen omdat de harttonen van de kleine zo snel bleven gaan, maar het laatste kwartier werd het wel weer wat rustiger (kan nl. duiden op een ontsteking bij de kleine). Ik had ook geen verhoogde temperatuur.
Mijn bloeddruk was in het ziekenhuis ook in orde en mijn bloedwaarden en urine ook.
Ik mocht dus weer naar huis, maar moet zaterdag weer terug komen voor CTG e.d..
Dan wordt ook bepaald of ik nog thuis mag bevallen of dat ik onder controle kom van de gyn..

Ik was er dus maar even druk mee vanmorgen.
Ben nu wel moe en heb nog steeds wat hoofdpijn, dus houdt ik het verder kort.
Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs, Twinkel3

Hey Twinkel. balen dat je bloeddruk nogsteeds aan de hoge kant is. Zaterdag dus weer naar het ziekenhuis. Nou ja, ze houden jullie in ieder geval goed in de gaten.  

liefs Tara

Hey Twinkel,

Pfff... was me het ochtendje wel weer voor jou. Kan me voorstellen dat het best allemaal heftig is om zo in het ziekenhuis te liggen met een CTG op je buik. Hoe voel je je onder dit alles? Wel erg fijn dat ze je zo streng in de gaten houden. Liever een keer teveel aan het CTG toch?
Doe het in elk geval rustig aan, maar denk ook dat dat nu wel lukt of niet. Houd je zelf goed in de gaten en bij twijfel altijd bellen!!

Dikke knuffel

Terug
Bovenaan