Wiebelmama's 3

Hallo meiden,

Goh Twinkel, jeetje zeg, dat het op het eind bij jou en bij vlinder nog zo moet gaan zeg!!
Laatste weken moet   je genieten zeggen ze dan, maar dat wordt zo lastig natuurlijk. Wel fijn dat je in ieder geval goed onder controle wordt gehouden, maar vervelend als je graag thuis wilt bevallen en dat niet meer kan. Natuurlijk wil je het beste voor de kleine, maar wel jammer als het niet meer zou kunnen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen en dan ook het ziekenhuis waar ik werk. Dikke kans dus dat collega's mij al puffend en steunend naar de verloskamers zien gaan, (afdeling waar ik werk zit op dezelfde verdieping), maar ja, dat is dan zo. Ik voel me er gewoon beter bij om te weten dat de mensen die ik zou vertrouwen als er iets met ons beebje is op nog geen paar meter afstand zijn. Natuurlijk hoop ik binnen een paar uur weer thuis te zijn, maar als het dan niet goed mag gaan, ben ik het liefst daar... Maar goed, ik ben natuurlijk wat dit betreft getekend door mijn werk en snap heel goed dat mensen graag thuis bevallen hoor.

Ik ga weer even op pad, misschien tot later of morgen,
liefs Pippie

Patricia, lees je stukje nu pas,
Fijn dat alles goed was bij de vk, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je je kindje een paar dagen niet voelt, al hoeft dat bij deze termijn natuurlijk nog niet dagelijks. Toch wil je het als je het eenmaal voelt regelmatig voelen!
September alweer de twintig weken echo. Wat gaat dat snel zeg!! Willen jullie weten wat het wordt of gaat dat een verrassing blijven??

Liefs Pippie

@Twinkel, Wat balen dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is.Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden word en dat voor de rest alles goed was en dat je gewoon weer naar huis mocht. Zaterdag weer naar het ziekenhuis. Ik ga duimen dat alles goed is en dat je gewoon thuis mag bevallen, dat wil je toch graag?? Meid doe lekker rustig aan!!

@Pippie, Ja het gaat idd snel. Kan niet wachten tot de 20wk echo, hahaha. We willen heel graag weten wat het word!! Ben daar veels te nieuwsgierig voor, hahaha.
Kan me trouwens goed voorstellen dat je in het zieknhuis wilt bevallen, dat wilde ik ook bij mijn 1ste. Nog 14 dagen en dan is je uitgerekende datum, spannend!!!

@Anoek, Lisa hoeft pas 2sept weer naar school toe, dus nog een paar weken. Word wel tijd hoor 7wk vakantie met dit weer is erg lang!!
Hou je je built wel een beetje in de gaten??

@Tara, Hahaha ik was ook/ben ook best kieskeurig kwa kleertjes voor de beeb betreft. Dus Viggo is weer lekker verwend?? Zal je altijd zien sta je net op het punt om weg te gaan vallen ze in slaap. Toch nog lekker gewandeld??

@Bo, Vs, Hoe is het met jullie??
@Vlinder, Voel je je eigen al wat beter??

Liefs xxx

Wat is het hier stil zeg vanavond.

Ik heb echt mega last van maagzuur en niets lijkt te werken. Ben mijn bed maar weer uit gekomen, want als ik lig word het alleen maar erger. Zit nu aan een bakje thee met melk, hopend dat dat werkt, want ik wil slapen!!

Heb morgen nog een hoop te doen voor ik naar de camping ga, dus jullie horen mij een zondag of maandag weer.
Iedereen een fijn weekend!!

Liefs xxx

Goedemorgen allemaal,

Inderdaad Patricia, het is rustig geweest gisteravond. Wij hebben ook heerlijk op de bank een filmpie gekeken.
En op tijd naar bed, waar ik net pas weer een uurtje naast sta.

Ik begin me een beetje te vervelen meiden... Weet niet zo goed wat te doen, maar echt dingen aanpakken lukt me niet meer. Dan ben ik na 10 minuten er wel weer klaar mee. En ik wil mijn beebje............ ik ben zo nieuwsgierig en benieuwd naar alles wat er gaat gebeuren. Kan gewoon niet wachten!!, zul je zien dat hij/zij tot 42 weken lekker blijft zitten.

Maar goed, morgen de dag alweer volgepland, vrijgezellenfeest en zondag ook een feestje, dus het weekend moet het wel goed komen.

En........ vandaag komen de enveloppen van de kaartjes en de proefdruk voor het meisjeskaartje. Ben benieuwd en dan heb ik weer wat te doen.........

Kom straks misschien nog wel even terug en als ik er morgen en/of zondag niet ben, dan ben ik waarschijnlijk aan het feesten,

tot snel,
liefs Pippie

Goedemorgen!

Jee, wat hebben jullie gisteren veel gekletst zeg! Poe.

Anoek, opruimen van het badje (en droogmaken van de vloer, haha) vind ik ook echt een rotklus. Heb Lise vanochtend in bad gedaan, maar het badje staat er nog...foei Ukkie.

Is de dikke bult op je keel weer weg? Ik heb de laatste tijd ook last van (jeukende) bulten, overal op mn lijf. Had ik tijdens mn zwangerschap ook, zal wel met een bepaalde hormoonspiegel te maken hebben...

Tara, is de borstontsteking weer helemaal weg? En ik heb dat ook hoor, met kleertjes! Vind het toch het leukste om zelf uit te zoeken (en het hoeft echt niet perse duur). Heb gewoon een bepaalde stijl (niet te truttig), en van mensen krijg je vaak, omdat het een meisje is wel tuttige dingen. NIets mis mee, maar ik vind het niet bij Lise (en bij ons) passen...

Patricia, fijn dat het goed was bij de VK. En nu op naar de 20-wekenecho: wat gaat het hard he?

Twinkel, bah, de laatste loodjes bij jou zijn echt zwaar! Wilde je thuis bevallen? Ik hoop voor je dat dat kan, maar zo niet: dan niet hoor. Het gaat wel om je beeb! Meid, probeer het rustig aan te doen, en sterkte. Nog eventjes!!!

Ook voor jullie, Pippie en Vlinder, sterkte de laatste weekjes!

Mn mannetje is gisteren met Lise naar het CB, geweest, nou, we hebben een reuze-baby! Ze is ruim 66 cm en 7610 (!) gram! Poe! Ze zal toch nog wel genoeg aan de BV hebben dan, haha. Ze zit helemaal bovenin de groeicurve. Geen wonder dat ze al uit maat 62 begint te groeien...

Hier gaat het verder prima, heb alleen last van...spierpijn! Ongelofelijk! Wist nie dat ik daar zo'n last van kon hebben. Nouja, gaat wel weer over.

Meiden, ik ga: Lise heeft honger. Daarna ga ik lekker winkelen: het is hier mooi blauw, met een zonnetje.

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

14 augustus (4,5 maand) 66 cm en 7610 gram!
1 september: volgende afspraak, geen prikken meer voorlopig!

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

14
juli (3 mnd): 6370 gram en 62,5 cm.  Volgende afspraak CB:  15 aug (w.v.
en inentingen).  Wennen KDV: 13 augustus.  Eerste hele dag KDV: 18
augustus.

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend,  5  augustus  weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend!  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Goedemiddag meiden,

Hier komt de regen weer eens met bakken uit de hemel zetten... Waar is toch die zomer?

Ukkie, wat is Lise al groot zeg, en zwaar! Dan is Viggo echt nog een kleintje. Leuk hè? Al die kleertjes! Ik ben ook niet van dure kleertjes hoor, Viggo heeft veel hema, zeeman en prenatal eigen merk. Heb ook veel in de opruiming gekocht (al voor dat ie er was zelfs) Bij de Hema in  ons dorp prijzen ze nooit zo goed af, maar in de hema een dorp verder heb ik al heel wat shirtjes en truitjes gekocht voor 1 euro per stuk! En nog leuk ook!  

Volgens mij is de borstonsteking wel weg, de rode plek is nagenoeg weg en ik voel geen harde plekken meer. Nog 2 dagen en dan zit de kuur erop.

Pippie, ik herken dat wel dat vervelen. Dat had ik dus ook, in schoonmaken geen zin meer en maar wachten... Gelukkig hebj e een druk weekend! ik probeerde elke dag wat te plannen, op visite of even winkelen. Nog even geduld meid, en straks vliegt de tijd! Heb nu soms nieteens tijd om te douchen. Moet nu dus ook nog  douchen en was opvouwen. Net  als ik onder de douche wil, wordt de kleine wakker en dan eerst  maar weer een voeding  erin, dan  ben je zo weer een uurtje verder.
Ik kan me voorstellen dat jij liever in het ziekenhuis bevalt, je ziet natuurlijk zoveel kindjes waar iets niet helemaal goed mee is. Ach en als alles goed is mag je ook zo weer naar huis!

Vlinder, hoe gaat ie? Houden ze je een beetje goed in de gaten?

Twinkel, vandaag dus weer naar het ziekenhuis. Hoopdat je thuis mag bevallen, maar het is mij in het ziekenhuis ook heel erg meegevallen hoor.

Patricia, heb je al rennies in huis? Bij mij werkte dit wel. En niet te vet eten, en anders even  langs de  HA er zijn ook goede tabletten voor.

liefs Tara  

Terug
Bovenaan