Hoi!
Ben ik ook weer! Ben ziekjes (strontverkouden en koppijn) dus heb de afgelopen dagen veel in bed gelegen...dat noemen ze weekend .
Patricia, heb op je urine-vraag gereageerd bij de meiden.
Les voor alle zwangere dames: hoe stom de bekkenbodemspier-oefeningen ook lijken, ze zijn echt supernuttig! Doe ze hoor!!!
Anoek, Lise krijgt ook brood. We geven haar korstjes en die sabbelt ze dan naar binnen. Zo beginnen we maar...als ze echt honger heeft wil ze ze niet, ze heeft nog niet echt door dat het eten is.
Groente: ik kook het gewoon, pureren (met een aardappeltje erbij). Zout schijnt niet te mogen totdat de kleintjes 1 zijn dus ik doe het, met een beetje water, in de blender/staafmixer. Beetje water omdat het anders nogal dik wordt. Ik laat er wel stukjes in trouwens hoor...kan ze makkelijk.
Fruit doe ik banaan, appel en peer (of 1 of 2 van deze soorten) in de mixer. Ze vindt het heerlijk! vanochtend heeft mn mannetje een potje gegeven, nou, die wilde ze niet hoor...eigenwijs ding.
de worteltjes zijn hier trouwens nog niet geaccepteerd, krijg de indruk dat ze die echt niet lekker vindt. Zometeen maar weer proberen...en dan weer bloemkool ofzo.
Tara, ik hoop dat Viggo's hoofdje steeds symmetrischer en ronder wordt en dat de oefeningen en het slapen in de zijslaper gaan werken! Stom zeg, van het CB, dat ze je in eerste instantie gewoon weer naar huis lieten gaan terwijl jij aangaf dat hij een voorkeurshouding had...sukkels.
Met Lise gaat het goed. Ze kan nu echt al bijna zelf zitten. Af en toe valt ze nog om... Op het KDV gaat het ook prima, gelukkig.
Oja, Anoek, jij vroeg toch of Lise ook zo veel slaapt? Nou, sinds een weekje ofzo wel weer. Daarvoor echt maximaal 2 uur op een dag, nu wel weer rond de 4 uur. En dan reken ik vanaf 9 uur 's ochtends: tussen de ochtendvoeding (6 uur) en 9 uur slaapt ze meestal ook. Niet als ze naar het KDV gaat, als ze thuis is wel...
Verder weet ik even niet meer wie wat schreef, mn hoofd is echt een zeef nu. Ik kom morgenavond (denk ik) wel weer. Morgen een lange werkdag: vergadering in Utrecht (voor mij 1,5 uur reizen). En dan: VAKANTIE!!! JEEJ!!!
Meiden, tot later!
Veel liefs en een dikke knuffel, Ukkie26