Wiebelmama's 4!

Tsjonge meiden,

Ben ik ook weer een keertje.., behoorlijk druk geweest. Heb wel meegelezen op het forum en wordt er behoorlijk verdrietig van. Wat moet iedereen toch een ellende meemaken op dit moment zeg. Bah.... Vind het ook erg moeilijk om hier dan wat anders te posten. Snap wel dat het misschien sommige mensen opbeurt....

Hier gaat alles goed. BV blijft net voldoende om Bas volgens zijn 5 voedingen tevreden te houden. Het is anders dan voorheen, maar goed, hij groeit ermee, dus daar moet ik dan maar tevreden   mee zijn. Donderdag eerste werkdag gehad en dat ging prima, Bas was bij mijn schoonmoeder. Morgen weeer werken en dan gaat hij voo rhet eerst naar de gastouder. Spannend hoor.

Tara, Bas begint ook zijn handjes te ontdekken. Super he. Al stopt hij ze nog veel in zijn mond hoor. Hij duimt op duim en wijsvinger.
Tara, heel veel sterkte.

Patricia, jeetje voor jou valt het ook niet mee. Eerst je opa, nu je moeder. Verschrikkelijk heftig hoor. Heel veel sterkte meid.

VS, doe het rustig aan hoor. Gelukkig heeft je baas er begrip voor. Erg vervelend die harde gespannen buik.

Pink, morgen weer een echo. Ik hoop voor je dat er toch nog een wondertje mag zijn, maar hoop ook dat je je daar niet te erg op vastpint. Dan komt de klap zo enorm hard aan als het niet goed is....

Vlinder, jij ook heel veel sterkte, hoop dat je snel wat beter in je vel zit.

Twinkel, fijn dat Iva weer thuis is. Nu inderdaad nog Nijmegen. Zal wel enorm spannend voor jullie zijn. Wanneer moest je daar ook alweer heen? Hoop ook dat jij je langzaam weer wat beter gaat voelen, maar dat zal wel tijd nodig hebben. Ook jij heel erg veel sterkte.

Anoek, je vriendin weer thuis, gelukkig, iedere dag is er weer een.

Bo, hoe gaat het met je en je beebje.

Ukkie, ik weet eerlijk gezegd niet meer wat je gepost had, sorry.

Liefs Pippie

Hallo!!

Hoe is het hier? Net al bij de meiden geweest.

Ukkie, wat is dat toch met die tandjes hé? Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor. Vorige week had Benthe ook 2 dagen van die enorme vieze dunne luiers, maar nu is alles al weer paar dagen normaal.
Geef je eigenlijk nog steeds BV voor 2 voedingen? Wat ga je doen als Lise tandjes krijgt?

Pippie, toch fijn dat de BV weer wat op peil is. Hoop dat je het zo vol kan blijven houden. Ja gelukkig is mn vriendin weer thuis en het gaat eigenlijk best goed. Hoopook dat de uk nog wel even blijft zitten, minstens een week (37 weken).

Tara, hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Moet toch wel vaak aan je denken.... vind het erg heftig allemaal waar jij doorheen moet. Dat sterke vrouwen weleens moet slikken, zal jij zelf ook vast wel goed weten. Heb het idee dat we wat dat betreft wel een beetje op elkaar lijken ;-) Tja wat mijn situatie betreft, het is nu eenmaal zo en voor mij is dit niet de eerste keer zo lang alleen dus weet heel goed wat me te wachten staat. Natuurlijk is het niet leuk, maar je doet het gewoon. Afscheid zal moeilijk zijn, denk vooral bij afscheid van Benthe, maar daarna kom ik vanzelf in een ritme. Voor jou zal dat nu ook zo zijn, er is geen andere optie. je gaat door, zeker nu er ook een kindje is. Toch?

Patricia, hoe gaat het met? Lukt het je een beetje op groot en sterk te zijn?
We zien je hier wel wanneer je eraan toe bent. Je kan hier altijd je verhaalkwijt.

Vs, hoe gaat het nu met jou? Al wat minder harde buiken?

Vlinder, het is ook niet niks wat er rondom de geboorte van Lars gebeurd is en weet je, je komt nu in rustiger vaarwater, je hebt een ritme en dan komt er ruimte voor. Gewoon eruitgooien en veel praten meid. Sterkte met het een plekje geven. Natuurlijk kan jij ook je verhaal hier kwijt. Onzin, er zijn geen graadmeters of iets "erg" genoeg is... Dus gewoon doen.

Nou ga nu ff msnen met Mier ;-)

Liefs Anoek

Hey meiden, ik heb jullie gemaild.

Heb weer even bijgelezen maar ga nu snel mn bedje in.

Anoek, ik spreek idd uit ervaring. Heb ook wel het idee dat jij net zo in elkaar zit.  
Het gaat goed met mij trouwens, maar dat heb ik ook gemaild.

Truste,

liefs Tara

Hoi!

Vroeg op hier: Lise wilde niet meer slapen na de voeding van 6 uur. Nu ligt ze weer in bed, maar ze is het er niet mee eens. Ik hoop dat ze nog eventjes in slaap valt...

Tara, fijn dat je mannetje vandaag weer thuiskomt en wat goed hoe je ermee omgaat! Vind het maar knap van je. Ook al kun je niet echt anders en móet je door, toch lijkt het me lastig.

Anoek, vandaag laatste werkdagje en dan eventjes vrij? Nog leuke dingen op het programma staan met zn drietjes?

Vlinder meid, probeer alles maar een plekje te geven en rustig te verwerken. Is ook niet nix hoe de bevalling (en de week ervoor) van Lars is gegaan, kan me goed voorstellen dat het nu weer naar boven komt en met de nodige tranen gepaard gaat. Ik word ook (een klein beetje) emotioneel als ik terugdenk aan de bevalling. Zo bijzonder en (in jouw geval) ook zo angstig.

Pippie, ik hoop dat je vandaag met een gerust gevoel werkt als Bas bij de gastouder is. Het viel mij alles mee weer te moeten werken...

Patricia, fijn dat alles goed is met de kleine en dat hij qua groei mooi op schema ligt. Ik hoop ook dat jij alles van de afgelopen tijd, opa, moeder, operatie van je schoonmoeder, een plekje kunt geven. Jij krijgt veel op je pad...

VS, nog een paar weekjes dan mag jullie uk geboren worden! Vind je het nu spannend worden? En hoe gaat het op je werk? Lijkt me wel heel erg pittig hoor, werken tot het eind. Ik had het de laatste 2 weken echt niet meer getrokken...

Meiden, ik ga gauw naar boven: Lise lijkt stiller te worden. Ik neem 'n boek mee en ga even lekker in bed liggen lezen (als mevrouw écht in slaap valt).

Tot later!

Liefs, Ukkie

Joehoeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Ben wel zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! In tegenstelling tot het compleet lege vruchtzakje vorige week was er nu duidelijk (nou ja, duidelijk?) een ieniemienie kindje te zien en we hebben het hartje zien kloppen!!!!!

Ben nu 7 weken 3 dagen, het kindje is 7 weken precies, dus alles is waarschijnlijk iets later op gang gekomen.

Wij wisten niet wat ons overkwam en nog steeds niet. Heb bijna last van mijn nek zovaak heb ik al met mijn hoofd geschud van ongeloof.

Ben zoooooo blij!!! En ook zoooo blij dat mijn lichaam me dus niet voor de gek heeft gehouden!!!!!!

Uitgerekende datum blijft staan op 5 juli, over 2 weken weer een echo, ben dan 9 weken en 3 dagen.

Pffffffffffff, wat een dag, moet het allemaal nog wel beseffen, we zijn echt heen en weer geslingerd de laatste tijd.

Liefs Pink

Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!! Pink wat een geweldig nieuws, toch zwanger. Geweldig zeg. Ik ben echt heel erg blij voor jullie.

probeer er maar van te genieten.
liefs
vs

Hey meiden,

Wat een geweldig nieuws om op de vroege ochtend te lezen. Ik kon niet meer slapen en moest wat eten, dus maar gelijk kijken  of er al  nieuws van  Pink was...... en  wat voor nieuws.
Ik kruip zo nog ff een uurtje mijn bed in, maar wilde jullie nog ff op de hoogte brengen dat het hier goed gaat maar  nog steeds  behoorlijk aan het rommelen is. Gister weer langsgekomen en ze zagen idd weeenactiviteit, maar er is verder nog niets echt gaande. Waarschijnlijk zal ik contracties blijven houden en moet ik aan de bel trekken als ze echt pijn gaan doen. Later vandaag meer details.

groetjes
vs

Terug
Bovenaan