Hallo!
Pink, had vanmiddag even op mn werk bij de meiden gespiekt en niet bij de mama's, dus ook hier nu nog even: YYEEEEAAAHHHHHHH!!!!!!! Geweldig!!!!!!
Kan me goed voorstellen in wat voor achtbaan van emotie jullie hebben gezet. Eerst de blijdschap van de zwangerschap, dan het verdriet van het lege vruchtzakje en nu weer blijdschap en dan niet te vergeten de hele weg er naar toe. Hopelijk kan je nu -ondanks je misselijkheid- gaan genieten!! En lekker brak op de bank dagdromen over jullie uk
Ukkie, wat kunnen die kleintjes eigenwijs zijn en soms is er echt geen pijl op te trekken. Benthe was vandaag thuis bij papa en heeft lekker geslapen tot 7.15. In het weekend slapen we daarna nog even door met zn 3tjes, maar nu niks hoor... Misschien hing het in de lucht vandaag ;-)
Vs, jeee dat die weeënactiviteit blijft aanhouden. Wel een voordeel, want het doet al wel iets en zolang je er niks van voelt en de kleine mooi blijft zitten.Dan gaat je ontsluiting straks met de bevalling hopelijk lekker vlot! Is het het zelfde als voorweeën?
Pippie, hoe was de eerste dag van Bas bij zn gastouder?
Twinkel, weltrusten meid! Ik lig er vandaag ook vroeg in. Wanneer moeten jullie naar Nijmegen?
Patricia, hoe gaat het? Zijn je harde buiken al een beetje minder?
Tara, je bent een kanjer! Het is niet niks en je staat er maar mooi even. Gelukkig vandaag weer het gezinnetje herenigd. Moet ie nog een keer opgenomen worden?
Vlinder, hoe gaat het met jou?
Ik heb nu vakantie!!! Wel fijn hoor ondanks de reden. Ben best moe en heb het gevoel dat ik wel dagen kan slapen, ha ha! Vandaag ontruimingsoefening gehad, dus 1,5 uur niks kunnen doen. Mooi balen want wilde op tijd naar huis en dat lukte helaas niet. Moet morgen ook nog even wat dingen afronden voor onze verhuizing, maardat kan ik gewoon even thuis doen.
Morgen gaan mn mannetje en ik samen op stap en Benthe is dan lekker op het KDV. Die kleine meid heeft daar echt zo'n plezier. Toen ik haar dinsdag ging halen, was ze druk aan het tijgeren en brabbelen met 2 andere kleine kindjes. Moet wel bekennen dat mijn dochter de luidruchtigste is
Vandaag ook weer iets nieuws... Benthe kreeg vandaag voor het eerst een hapje met vis... ze wist niet hoe snel ze het op moest eten... onvoorstelbaar. Ook haar olvarit yoghurtje ging er met smaak in! Alleen zijn dat best grote bakjes en is d ehelft voldoende. Iemand enig idee of Danoontje (mooie kleine portie) er ook zijn voor die hele kleintjes? want wil ook niet dat ze teveel suiker binnenkrijgt.
Ukkie, heb je al eens soepstengel geprobeerd? Benthe vindt het geweldig, wantdat mag ze zelf vasthouden ;-)
Zo even lekker douchen, "huispak" aan en even lekker relaxen en dan op tijd mn bedje in.
Liefs