Wiebelmama's 4!

Hoi Meiden,

Hier een kleine update van mij. Het gaat in principe wel goed met me. De harde buiken zijn minder en heb geloof ik wat meer rust. Hoef niet meer de hele dag te huilen. Behalve wanneer iemand vraagt hoe het gaat. Dan komen de waterlanders aangestormt. Moet straks werken (9.00/15.00uur), heb er een beetje spijt van, want slapen gaat niet zo goed. Heb door de zwangerschap erg last van mijn rug waardoor ik niet weet hoe ik moet liggen in bed. En ik zal best ook wel piekeren hoor snachts. Als gevolg dat ik bijna elk uur wakker word. Hopelijk kom ik weinig bekende tegen op zuidplein, maar dat zal wel niet.

Mijn moeder moet vandaag weer terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze de linkerborst onderzoeken, foto's en weefsel wegnemen. Daar krijgt ze dan maandag weer de uitslag van en hopelijk krijgen we dan ook te horen hoe en wat nu verder. Vind het maar lang duren allemaal.

Nou ik ga snel me mannetje wakker maken en me eigen opmaken want we moeten zo weg anders kom ik te laat. Tot laters!!

Liefs xxx

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen
Ukkie: meisje
Bo: meisje
Vlinder: Jongen
Pippie: Meisje
Tara: Meisje
Patricia; Meisje

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Twinkel: Meisje
Anoek: Jongen
Ukkie: jongen
Bo: jongen
Vlinder:  Tja,  dat is nu niet moeilijk meer JONGEN!
Pippie: Het blijft een gokje, maar ik denk ook een jochie!
VS: euh.....jongen ;)
Tara:   jongen ?!?

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje
Anoek: Meisje
Ukkie: jongen (ik ben eigenwijs)
Vlinder: Jongen
Pippie: Jongen
Vs: Meisje
Tara: Jongen
Patricia: Jongen

Hallo,

Pink, een beetje kunnen slapen of alleen maar kunnen denken aan jullie uk in wording?
Gaaf hoor. Super om het hartje te zien kloppen hé? Het wordt nog veel leuker allemaal! Ik weet nog goed dat wij de eerste echo met 7 weken hadden en ook een hartje zagen. Onbeschrijfelijk gevoel is dat hé? Iets waar je al zo lang naar uit kijkt. Daarna hadden we met 11 weken weer een echo. Dat was helemaal gaaf. Je zal versteld staan hoe snel het allemaal groeit. Hoofdje, lichaampje, armen en beetjes die rondspartelen...Geweldig!

Patricia, het is dus nog steeds een beetje afwachten voor je moeder hoe en wat? Het liefst wil je het meteen weten hé? Succes en sterkte met alles!

Anoek, lekker vrij nu dus. Maak er een leuke tijd van met z'n 3 tjes!

Vs, hoe voel je je nu? Ben je al aan het aftellen?

Hoe is het met de rest?

Fijne dag!

x-vlinder

Patricia, heel erg veel sterkte vandaag. Zal een spannende dag zijn voor jullie

Liefs Pippie

He meiden,

Pink, nogmaals van harte. Vind het helemaal super voor jullie!!!

Bij de gastouder is gisteren alles goed gegaan met Bas, goed gedronken en geslapen en weinig gehuild. Wel gelachen!! Gelukkig. En mama heeft heerlijk gewerkt. Wel gek hoor, ga je werken en dan sta je de baby van iemand anders te verzorgen.  En die zijn zo ienieminie. (verzorgde gisteren een 900 grammertje)... Wel heerlijk weer. Had mijn werk echt gemist...., maar was ook erg blij weer naar huis te mogen hoor!!

Liefs Pippie

Hoi!

Was een geslaagd dagje met zn 2tjes (zie meiden voor uitgebreider verslag), maar kan niet wachten om mn meissie op te gaan halen. Over een half uurtje :)

Patricia, vervelende dag vandaag voor je moeder en maandag de uitslag. Het lijkt misschien allemaal lang te duren, maar het gaat eigenlijk heel snel. Voor bloeduitslagen moet je soms langer wachten. Door de beladenheid is elke dag er 1 teveel. Mijn ervaring is wel dat als de diagnose gesteld is, er heel snel actie ondernomen wordt. Ik hoop voor je moeder dat de linkerborst vrij is.
Hoe is het werken gegaan vandaag?

Pippie, heerlijk om weer aan het werk te zijn hé? Elke mama ziet er tegenop om weer te gaan werken en die heerlijke zw-verlofperiode af te sluiten, maar ik hoor toch meer verhalen dat het allemaal weer goed bevalt dan andersom.
Fijn dat het bij de gastouder ook goed gegaan is. Dat geeft toch een geruster gevoel als je je uk moet achter laten om te gaan werken. Zijn er daar nog meer kindjes? Misschien heb je dat al verteld, maar ben t ff vergeten...sorry.

Liefs

Hoi Meiden.

Ff snel een berichtje van mij, want ik ben erg moe. Het werken ging op zich wel goed. Kreeg alleen af en toe erg last van mijn buik en natuurlijk van mijn rug. Volgende week donderdag wil ik weer gaan werken (als er niets tussen komt) en dan kijk ik ff hoe die dag gaat en anders stop ik lekker.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan