Wiebelmama's 4!

Hoi meiden,

Het was hier al vroeg dag vandaag (i.v.m. Nijmegen).
Zodadelijk heb ik nog nagym van de zwangerschap, dus ook nu heb ik (weer eens) weinig tijd om wat te vertellen.

Ik heb een mail de deur uitgedaan naar de adressen die ik in mijn gewone mailbox heb zitten. Ik weet niet of iedereen die heeft gekregen, maar anders mogen jullie van mij de mail wel doorsturen naar elkaar (weinig tijd om mijn hotmail te checken namelijk).

Mijn voorgevoel was ergens dus wel juist, maar gelukkig wil het nog niets zeggen over Iva's toekomst en haar eventuele kinderwens.
De arts in Nijmegen was in ieder geval niet erg bezorgd erover, dus daar mogen we dan denk ik ook wel vertrouwen in hebben.

Tot snel meiden.

Liefs, Twinkel3

Hoi Meiden,

@Kan iemand mij de mail van Twinkel doorsturen. Heb hem namelijk niet gehad!! Alvast bedankt!!

Lisa kwam gister uit school met een mega blauw oog. Echt zielig!! Ze had op school onder het spellen een ongelukje gehad. Gelukkig heeft ze er weinig last van.
Vanmorgen door de storm naar school gelopen, want haar papa was werken. Gelukkig was het droog. Daarna gezellig met mijn moeder ff naar zuidplein sinterklaas kado's kopen. Heb me eigen goed ingehouden en voor Bambam alleen flesspenen gekocht voor op de avent flessen. Wat zijn die spenen trouwens duur E5,- voor 2 van die spenen. en de afsluitdopjes kosten gewoon bijna 8euro, echt niet normaal.

Heb trouwens vannacht weeen gehad. Schrok me eigen rot!! Gelukkig zakte het af na 2uur en ben ik weer gaan slapen. Nu schijnt dat het voorweeen zijn. Nou daar ga ik dan ook maar vanuit.

Verder gaat het wel redelijk met me.

Hoe is het met julli??

Liefs xxx

He meiden,

het is hier steeds aan het rommelen, alhoewel het misschien iets minder is dan aan het begin van de week. Wel heb ik het idee dat ik tegen ziek worden aan zit. Dus vandaag maar een dagje thuis om te zorgen dat het niet erger wordt. Heerlijk uitgeslapen en ik denk dat ik zo weer mijn bedje in kruip.

Patricia: denk je een beetje aan jezelf. Het is niet niets wat je allemaal op je bordje krijgt. Maar je mag nog wel even voor tot je uitgerekende datum.

groetjes
vs

Hoi,

Patricia, dat wachten op uitslagen en vervolgafsprkaken vind ik ook aldoor veeeel te lang duren. Voor ziekenhuisbegrippen gaat het allemaal heel snel, maar je wil gewoon gelijk weten hoe en wat en wat ze eraan gaan doen. En dan ook graag gelijk de behandeling starten, hoezo ongeduldig? Sterkte ermee.

Vs, nog een paar weekjes.....spannend!!!!

Hier gaat ie goed, wel druk. Moet natuurlijk ook gewoon werken. Ik ga wel elke dag naar het werk, maar probeer soms wel s ochtends lekker thuis te blijven. Mn mannetje moet nog 2x opgenomen. nu 2 week thuis dan week zh en dan weer 2 week thuis en nog een eenkeer een week zh. Wel jammer, zo als het nu lijkt zit ik met de kerst ook alleen thuis. Jammer dat je zover weg woont anoek, anders hadden saampjes een kerstdiner kunnen nuttigen haha.

ga nog even mn hyves checken.
liefs Tara

Haai!

Rustig geweest hier, allemaal druk met werken/vrij zijn enzo...

Tara, fijn te lezen dat het goed met je gaat. Ook fijn dat je mannetje nu thuis is. Hoe is het met hem? En probeer je ook nog een beetje aan jezelf te denken? Natuurlijk is het een drukke tijd met werk (zeker nu) en je mannetjes, maar probeer af en toe ook wat rust te nemen hoor! Heb je nodig!

VS, sterkte hoor, de laatste weekjes. Probeer maar goed te rusten en niet te actief meer te zijn op werk (ze mogen van een hoogzwangere toch niet al te veel verwachten lijkt me)...

Pink, hoe is 'ie daar? Kun je het bevatten dat je gewoon (nouja, zo gewoon is het niet) zwanger bent! Helemaal geweldig! Nog last van de misselijkheid?

Patricia, dat zal schrikken zijn geweest, dat je weeen had. Jakkes. Beeb moet nog even blijven zitten hoor!

Twinkel, fijn te lezen dat het met Iva goed gaat en dat ze zo vrolijk is.

Anoek, lekker aan het bijtanken? Kan me voorstellen dat je wel aan vakantie toe was hoor...poe. Geniet ervan en sterkte ook.

Hier gaat het goed. Druk op werk (nogal) en Lise was ziek gisteren, toen we haar ophaalden van het KDV was haar temperatuur 39.1 graden. Arm meisje. Vandaag is mn mannetje bij haar thuisgebleven (ik moest echt werken), het ging al beter. Hoop maar dat ze snel opknapt.

Verder weinig te melden hier.

Bo, fijn weekendje!

Meiden, ik hoop dat mn elektrische dekentje het bed warm heeft gemaakt...tot later!

Liefs, Ukkie

Hallo,

Hier ook alles goed. Buiten ligt sneeuw...prachtig!

Net het mutsje van rainbowbabies binnen gekregen. Die kun je daar gratis een  bestellen! Leuk want de naam staat er ook nog op.

Ik heb net trouwens oude wiebelmeiden terug zitten lezen via zoeken. Dat is ook grappig zeg. Kwam heel veel namen tegen die ik allang nergens meer gezien heb.

Fijn weekend allemaal.

x-vlinder

Hier geen sneeuw hoor...

Rustig geweest hier vandaag...

Ik lig ziek op bed, bah. Lise is alweer beter gelukkig, maar ik heb het
goed te pakken. Buikgriep. Vannacht om 3 uur begon het en het lijkt nog
niet op zn retour... Al mn eten komt er weer uit, zelfs drinken blijft
niet binnen. Baalbaal. heb niet eens de kracht om naar beneden te gaan.
Hoop dat het snel weer over is...

Hier dus nix spannends gebeurd vandaag...

Liefs een erg beroerde Ukkie

Hallo!!

Jee wat is het hier rustig geweest. Waar zijn jullie allemaal?? Even lui geknipt en geplat bij de meiden ;-)
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geloof ik ook al 2 dagen niet gepost had, wel even vlug gelezen. Gisteren bijna hele dag weggeweest. Bij mn schoonschouders geweest. was emotioneel afscheid. Is wat hoor. Snap het nu ook wel beter nu ik zelf moeder ben :)

Verder weinig bijzonders. Met Benthe gaat het super. Gisteren nog Sinterklaascadeautjes gehad bij mn schoonouders. Wel heel leuk! Verder heeft ze van Sinterklaas thuis een kleine plastic bal gekregen vanochtend, nou en dat is een succes, ze gilt het uit van de pret bij het overrollen, ha ha! Ook wil ze steeds vaker gaan staan en op de houten vloer op blote voetjes, zet ze nu ook haar voetje goed neer!

Ukkie, heb je bij de meiden al beterschap gewenst, maar kan je niet genoeg krijgen dus; beterschap!

Vlinder, hoe ben je aan dat gratis mutsje gekomen dan? Klinkt wel erg leuk!

Vs, hoe is het met jou? Is het nog relatief rustig of begint het steeds meer te rommelen? ukkie moet nog wel ff blijven zitten als het kan hoor! Doe je het rustig aan?

Tara, jeee dus jij hebt ook nog wel ff een periode te gaan zeg. Met de feestdagen alleen ismaar niks hé? Gelukkig hebben we onze prachtige wondertjes nog, die ongetwijfeld zo een lach op ons gezicht toveren. Ja en jammer dat we zover uit elkaar wonen, anders hadden we het vast en zeker gedaan een kerstdinertje samen!
Hoe gaat het nu met je mannetje nu ie weer thuis is?

Patricia, weeën??? Niet gewone harde buiken? Heb je de vk gebeld? Vind het wel een beetje vroeg voor voorweeën....toch pas rond de 34 weken dacht ik... of kan dat met een 2e eerder? Hoop dat alles meevalt, want is wel schrikken. Hoop dat alle spanning en stress er niet voor zorgen dat bambam eerder wil komen.
Zag trouwens op hyves dat jullie druk met vebrouwen zijn! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Nou meiden, ik spring eens onder de douche, want heel schandalig zit ik nog in mn pyama.

Liefs

Terug
Bovenaan