A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden,
Wilde gister al komen posten, maar kwam er niet op. De site deed een beetje raar, maar gelukkig doet alles het nu weer.
Het is hier zeker erg rustig de laatste tijd!!
Zaterdag zijn we eindelijk met het kamertje begonnen. De muur staat al helemaal, echt vreemd hoor ineens een muur in Lisa de kamer. Zelf vind ze het heel normaal volgens mij. We hadden haar dan ook wel voorbereid erop, maar het is altijd afwachten hoe ze reageren. Op zich houdt Lisa niet zo van verandering dat heeft ze al van baby af aan. Het enige wat ze zei toen ze thuis kwam, He een muur en verder helemaal niks. Vannacht heeft ze wel bij mij geslapen omdat het naar lijm enzo rook in haar kamer. Mijn schoonvader is vandaag de muur ana het stuken zodat morgen het behang erop kan. Begint nu wel spannend te worden hoor allemaal. Vrijdag gaan we Lisa de kasten halen en kan ik gaan inruimen, heb er al helemaal zin in. Heerlijk om alle babyspullen te wassen en in te ruimen. Als het goed is komt Lisa de hoogslaper woensdag 3dec en dan moeten we dus helemaal klaar zijn.
Vandaag met mijn ouders meegeweest naar Utrecht. Iedereen zei wou wat een buik, hahaha en moest er ff aan zitten. Was al een paar weken niet meegeweest dus kan me goed voorstellen dat mijn buik voor hun ineens super groot is. Lisa heeft lekker met mijn nichtje buiten in de sneeuw gespeeld en had het erg naar haar zin. Hier blijft de sneeuw ook maar vallen. Hopelijk sneeuwt het lekker door en kunnen we morgen sleeen, maar dat zal best wel niet Nederland kenende.
@Anoek, Nee schijnt heel normaal te zijn dat de voorweeen bij een 2de eerder beginnen, maar moet wel proberen om me eigen rustig te houden, maarja dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Heb er trouwens gelukkig ook geen last meer van gehad. Dinsdag naar de VK en dan gaat ze denk ik een inwendig onderzoek doen. Bambam moet idd nog ff blijven zitten, ben het wel zat daar niet van, hahahaha. Nog een paar weken, het aftellen is begonnen. Als iemand vraagt hoe ver ik ben zeg ik alleen maar nog minimaal 6wk, hahaha
@Ukkie, Beterschap, hopelijk knap je snel weer op!!!
@Pink, Hoe is het met je?? Nog steeds erg last van misselijkheid??
@Vs, Hoe is het met je?? Toch niet zoek geworden he?? Rommelt het nog steeds in je buik. Gaat nu echt opschieten voor jou. Nog een paar weekjes, spannend!!!
@Bo , Hoe was je weekendje??
Voor de gene die ik verwacht, alles goed???
Liefs xxx
Oja wilde zeggen dat heel mijn buik steeds op en neer gaat. Wilde het graag filmen maar dan stopt het eigenwijsje ermee. Misschien vanavond nog maar ff proberen. Hij is in ieder geval super druk daar binnen, hahaha