Hallo
Ukkie, fijn dat je je lichamelijk weer wat beter voelt. Maar een aantal dagen niks binnenhouden zorgt er wel voor dat je je heel gammel voelt. Veel beterschap nog.
Het zou fijn zijn als 4x7 uur werken en dan 4 uurtjes thuis ervoor gaat zorgen dat je minder gaat twijfelen en meer het idee hebt dat je leven op meerdere fronten gebalanseerd is.
Ik ben ook heel benieuwd hoe dat hier zal gaan. Na de bevalling heb ik 16 weken verlof en dan hopen we dat onze kleine tegen die tijd geplaatst kan worden op het KDV. Mijn werkgever heeft 3 locaties voor babies allemaal binnen 5 min lopen vanaf mijn werklocatie. De meest ideale locatie is voor mij aan de overkant van de straat, dus ik heb wel een voorkeur

, vooral omdat ze er ook open voor staan als ik zelf kom voeden. Zowel mijn man als ik werken full-time en dat zullen we ook wel blijven doen (part-time kennen ze hier bijna niet en wordt een heleboel geregel ivm visum). Maar gelukkig zijn onze werktijden erg flexibel en denk ik haast dat ik meer de reguliere uren zal werken en manlief bv op zaterdag en vroeg/laat beginnen. Op die manier is onze kleine niet 5 dagen 9 uur per dag op het KDV. Maar de toekomst zal uitwijzen of dat inderdaad kan gaan werken of niet.
Anoek, wat een leuke foto's weer zeg! Wat heeft Benthe toch een pittig koppie

.
Bedankt voor de NL-spullen link trouwens. Ik denk dat ik hem al kende. Het nadeel van al die sites is dat ze meestal zo vreselijk duur zijn. Of beter gezegd voor het verzenden betaal je vaak meer dan voor de inhoud. Gelukkig zijn mijn ouders er erg goed in om ons regelmatig een pakketje op te sturen. Normaal gesproken had ik nu al een pakketje met Sinterklaas dingen verwacht, maar ik vermoed haast dat ie dit jaar niet zal komen vanwege alle baby-pakketjes die we al gekregen hebben

. Maar ik ben al wel begonnen met een lijstje wat mijn schoonouders over een paar weken mogen meenemen als ze deze kant op komen.
Trouwens, over beschuit met muisjes gesproken. Die hadden we in augustus al meegenomen uit NL, waarbij we het beschuit heel goed verpakt hadden. Komen we 2 dagen!!! na terugkomst erachter dat beschuit hier ook te verkrijgen is, haha.
Vlinder, hoe is het met jou? Nog steeds aan het snotteren? Ben je je dip van laatst alweer wat te boven of speelt het nog steeds? Het is tenslotte niet niks wat je rondom de bevalling allemaal hebt doorstaan.
Pippie, fijn dat het combineren van werk en thuis zo goed gaat. Het lijkt me een heel fijn gevoel als het bij de gastouder allemaal zo prettig gaat.
Patricia, wat een ontzettend opluchting moet het zijn dat het in de linkerborst in ieder geval niet kwaadaardig is. Ik hoop zo voor je dat de uitslag vandaag ook zo is.
Leuk zeg dat het kamertje al vorm begint te krijgen. Nog even en je kan echt met inrichten beginnen. Vindt Lisa het ook nog steeds leuk?
Goed dat je hebt besloten waar je de bevalling wil doen en dat je daar achter staat. Wat vond je overigens niet fijn aan het in het ziekenhuis bevallen met Lisa? Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen, dus ben wel benieuwd.
Tara, prettig dat je mannetje weer thuis is en dat het allemaal redelijk goed is gegaan. Hopelijk gaat het de komende keren ook zo goed. Wel gigantisch vervelend dat je waarschijnlijk nu met Kerst alleen thuis zit. Ben je trouwens een echt kerstpersoon of doet het je niet zoveel? Ik vind het knap dat je je er zo doorheen slaat en zo opgewekt blijft.
Wat een gedoe met het CB zeg! Je zou denken dat ze iets meer begrip voor de situatie kunnen opbrengen.
Twinkel, fijn dat het allemaal weer wat beter gaat met zowel Iva als jou. Hopelijk is Iva haar verkoudheid en huidje snel weer over.
Bo, lekker weekendje weg gehad?
Pink, haha dat je nu weer zo blij kan zijn dat je misselijk op de bank ligt

. Bij mij hielp het telkens wat eten tegen de misselijkheid. Op mijn buik liggen was ook een positie waarin ik er iets minder last van had. Hopelijk trekken je eierstokken snel weer bij zodat je wat mobieler bent.
Ik ben dus heerlijk een dagje thuis. Zoals je kan zien komt van werken niet veel, ok tot nu toe nog helemaal niks

. Ik moet ook zeggen dat ik vorige week een project heb afgerond en het andere project wat ik nog heb liggen toch niet afgerond kan worden voordat de kleine wordt geboren, dus dat heb ik maar opgegeven. Ik zie wel wat er allemaal nog gedaan wordt wat werk, want ik vind mijn rust etc nu belangrijker. En naar alle waarschijnlijkheid zal ik de laatste weken van mijn verlof toch al wat werkgerelateerde dingen doen mocht mijn hoofd erna staan.
Ik zal nog even bij de meiden kijken en dan gaan strijken. Tja ik denk dat de nesteldrang begint toe te slaan
liefs
vs