Hallo!
Net bij de meiden gepost dat ik ging kijken of Benthe wakker was, maar nee... boterham moet dus nog maar even wachten.
Vs, je maakt het wel spannend hoor met dat gerommel. Hopelijk blijft het ook maar bij een beetje rommelen, dan kan de kleine nog even mooi blijven zitten.
Patricia, sterkte vandaag met de uitslag. Hoop dat ook deze uitslag zal meevallen.
En bevallen... tja dat moet je daar doen waar jij je het prettigst bij voelt en als dat in het ziekenhuis is, is het in het ziekenhuis hoor! Mijn mannetje wilde eerst ook wel naar het zkh, vond het allemaal een eng idee en al die rommel, maar geen haar op mn hoofd die er aan dacht naar het zkh te gaan, vrijwillig dan, ha ha. En heb duidelijk gezegd dat ik de bevalling moet doen én dat ik kies, hihihi! Mannetje stemde al snel in. Weet niet wat ik zou doen als hij echt niet zou willen.... toch lastige keuze hoor. Ben je er al uit of je BV of FV gaat geven?
Pippie, fijn dat het zo goed gaat bij de gastouder. Dat maakt gaan werken een stuk relaxter. Heel herkenbaar. Toen Benthe een dag niet gedronken had daar (eigenwijs ding), toen ging ik de volgende dag toch met een minder prettig gevoel weg daar hoor. Hoe oud zijn de kindjes bij de gastouder?
Tara, wat belachelijk van het CB. Heb ff snel gekeken en de entingen zijn bij 2-3-4 maanden, dus Viggo zou nu alzn 3e enting moeten krijgen. Ik zou gewoon op bellen en nogmaals de situatie uitleggen. Kan me niet voorstellen dat ze dan nog moeilijk doen. En anders eens kijken of je niet ergens een klacht kan indienen of zo.
Ukkie, fijn dat je weer iets opgeknapt bent. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n last heb van dat werken-thuis willen zijn. Onze situatie is denk ik ook wel een beetje vergelijkbaar met 4 dagen en een leidinggevende functie (toch?). Ik heb vooral op mn thuisdag dat ik echt nooit meer wil werken, maar als ik dan weer moet werken en aan het werk ben dan haal ik daar ook zoveel energie uit. Vind het daarna ook heerlijk om mn meissie weer op te halen. Ik vind de combi wel te doen.
Wel heb ik ook nog steeds last van mn hormonen.... pffff houd dat dan nooit op??? Kan nog steeds chagerijnen om niks, of ineens janken als ik een lief smsje krijg van een vriendin en dan ben ik helemaal happy en dan ineens weer sip... Dus dat is wel herkenbaar, maar voor mij ligt de link niet met mn werk.
Vlinder, nee heb niet nog een kaartje over... heb t wel, maar die houd ik graag zelf 🙂 dus helaas geen mutsje voor mij dan.
Ik ben ook al verkouden. Benthe trouwens ook. Snot loopt gewoon haar neusje uit en ze heeft er echt de pest in als ik weer met een zakdoek kom. Ook hoest ze heel erg... ook in haar slaap. Maar ik weet dat het met een paar daagjes al wel weer een stuk minder is. Wij gebruiken LUUF Baby (echt voor de kleintjes) om op haar borst en rug te smeren en dat geeft wel wat verlichting.
Twinkel, hoe doe je dat met die zoutoplossing en is het een succes?
Bo, hoe was je weekend?
Pink, hoe is het met de misselijkheid?
Geloof dat ik nu iedereen gehad heb.., zoniet.. sorry dan...
Ik ga nu eens kijken of mn meissie wakker wil worden, want het is nu echt tijd om te eten want anders loopt het hele schema weer door de war.
Liefs Anoek