Wiebelmama's 4!

Hallo,

Tja, mijn dip wisselt wat af. Het gaat wel beter hoor. Hebben veel gepraat maar vanmiddag zat ik ineens weer te ??? ...wel van geluk hoor!

Ik heb weer wat foto's gemaild net als Anoek.....wie volgt?

Hoe is het verder met jullie?

Vs, lekker straks dus wel 16 weken vrij. Dat heb je hier ook in totaal alleen moet je min 4 weken van te voren nemen.

x-vlinder

Hoihoi,

Wat een lange verhalen weer! Gezellig hoor.

Vs, 16 weken is wel lekker. Dat is hier ook   maar dan deels ook voor de tijd. Hanig dat de kdv zo vlakbij is. Zelf voeden is idd een stuk makkelijker dan afkolven.

Ukkie, hoop voor je dat korter werken een goeie oplossing voor je is.   Zelf werk ik nu 6 dagen (probeer wel 1 of 2 ochtenden thuis te blijven) en vind et eigenlijk helemaal niet zo erg. Natuurlijk vond ik het weleens jammer dat ik wat van Viggo moet missen maar als ik aan het werk ben dan mis ik hem helemaal niet. Natuurlijk weet ik wel dat dit tijdelijk is en als alles straks weer normaal is dan werk ik gewoon 3 dagen.

Hmmmm... wou nog wat melden, maar weet het niet meer.

liefs Tara

O ja, vlinder ik heb je foto's niet gehad.

Maak me trouwens wel een beetje zorgen om Miertje, heb via hyves van dr vernomen dat ze het momenteel erg moeilijk heeft met het nog steeds niet zwanger zijn. De schat, konden we maar echt wat voor dr doen...

Hoi,

Tara, de foto's zijn wel naar het bekende adres van je gegaan. Heb ze maar aan je doorgestuurd, of het helpt...

Vind het knap hoor, dat je 6 dagen werkt momenteel. Natuurlijk is het tijdelijk, maar dan nog...heb respect voor je.

VS, groot gelijk dat je het wat rustiger aan doet. Wel lekker dat je na je bevalling 16 weken hebt, en ook fijn dat er KDVs in de buurt van je werk zitten. Nog een paar weekjes...spannend hoor!

Hier verder weinig te melden. Maak me ook zorgen om Mier hoor, konden we maar íets doen.

Liefs, Ukkie

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Begin okt 6210 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
17 nov groeiecho 13.15uur.   25nov VK 9.10uur

Bo, zwanger van 1e kindje!

Pink, zwanger van 1e kindje!!!
12 november eerste echo!!

Hoi Meiden,

Hier een drukke dag gehad. Vanmorgen om half 9 op pad gegaan en we kwamen pas om 4uur thuis. Ben nu dus ook wel erg moe. De halve nacht opgelopen met een spugende, hoestende en huilende Lisa. Het is echt zielig, ze is nog maar net van de antibiotica af en het begint gewoon weer. Vannacht om half 3 wakker en wilde tv kijken (dacht het niet). Ze kon echt niet meer slapen en eindelijk om 6uur viel ze in slaap. Maarja om 7uur ging de wekker, alleen hebben we er allebei doorheen geslapen. Dus weer niet naar school!!! Gelukkig maakt het nu nog niet zoveel uit.

Ze is gezellig mee geweest naar de VK. Alles was trouwens goed met Bambam. Mijn buik is trouwens al aan het zakken en de kleine ligt klaar. Hij ligt volgens mij nog niet helemaal vast, maar wel zo goed als.

Daarna naar mijn moeder geweest en daar waren ook mijn tantes. Was dus erg gezellig. Om half 2 belde de dokter. Ze weten nog steeds niet wat het is in de rechterborst (kan nog alle kanten uit). De kleurenkweek heeft niets opgeleverd en nu moet ze 11dec onder de MRIscan en dan krijgen we 15dec de uitslag. Nog ff 3 spannede wk voor ons. De linkerborst word trouwens wel geopereerd en word een borstbesparende operatie ipv markeren. We weten nog niet wanneer.

Mijn opa heeft vandaag de 1ste chemo gehad en voelde zich tot nu toe nog redelijk. Hopelijk blijft dat zo. Wel gaat hij binnenkort naar de kapper om zijn haar eraf te halen. HIj wilt niet wachten tot dat vanzelf eraf valt. Te confronterend denk ik.

@Pippie, Zal je altijd zien dat de kleintjes wakker worden snachts als mama moet werken de andere dag. Fijn dat het zo goed bevalt bij de gastouder.

@Vlinder, Ja heerlijk hoor al dat kleine spul were wassen. Is erg lang gelden voor mij, hahaha. Nog een paar wk en dan heb ik ook weer zo'n klein hummeltje, heerlijk.

@Vs, Probeer je wel een beetje rustig te doen (hoor wie het zegt, hahaha) je hebt dalijk je krachten hard genoeg nodig bij de bevalling.

Ja Lisa vind het gelukkig nog steeds erg leuk allemaal en kan niet wachten tot haar broer geboren word. Ze vind het super om haar kamer te delen straks.

Het niet fijne van in het ziekenhuis bevallen bij Lisa was dat ik niet meer mocht wandelen omdat ik een spuit had gekregen, vond ik echt niet leuk. Ook kreeg ik niets te eten. Ik kwam snachts om 4 uur geloof ik het ziekenhuis in en de andere dag om 1uur kan ik warm eten krijgen, maar ik wilde graag een boterham en dat hadden ze niet eens. Ook was ik helemaal doorgelekt zowel in bed als op de grond en niemand ruimde dat op. Toen mijn vriendin kwam heeft die het moeten opruimen. Ook kreeg Lisa niks te drinken. Normaal als je BV geef word de beeb gelijk aangelegt of bij FV krijg de beeb gelijk een fles normaal. Nou Lisa niet die werd om half 10 geboren en eindleijk om 2uur kreeg dat kind een flesje. Oja en Lisa was 36.4graden en moest 36.5 zijn. Dus voor dat kleine beetje 0.1 lag ik dus de halve dag in het ziekenhuis. Werd er dus niet vrolijk van!! Maar goed we gaan het gewoon nog een keer proberen en hopelijk gaat het nu beter!! Oja wat ik ook vervelend vond. er stond een zuster bij mij in de douche terwijl ik aan het douche was.

@Ukkie, Moeilijk hoor al die twijfels. Hoop dat je er een beetje uit gaat komen en weer helemaal lekker in je vel komt te zitten. Paste het turnpakje en zag het er een beetje leuk uit?? Fijn dat je trouwens weer een beetje bent opgeknapt.

@Anoek, In principe beslis ik ook waar de bevalling gaat plaats vinden en staat mijn mannetje achter mij. Hij had zich er al bij neergelegt dat ik thuis wilde bevallen, maar vind het nu wel fijner dat ik naar het ziekenhuis wil. Ik zit echt met mijn honden. Heb namelijk geen bovenverdieping, mijn huis is gelijkvloers. Denk dus echt dat het anders te druk word voor mijzelf als die honden steeds komen kijken. Over de voeding ben ik er helemaal uit en het is en blijft BV als het gaat lukken dan. Mocht het niet lukken, nou jammer dan dan gaan we FV geven. Daar is Lisa ook goed op gegroeid.

Echt super leuk die slofjes. Denk dat ik ze ook maar is ga bestellen voor Bambam.

Weer genoeg getikt ga ff weer bankhangen want mijn rug doet nu ECHT zeer.
Liefs xxx

Hallo,

Hoe is het hier? Er is lekker weer veel geschreven zie ik. Gezellig!
Ik ga zo naar het bureau. Meten, wegen en de 2e serie prikjes...zielig ;(
Kom later vandaag nog wel even terug.

x-vlinder

Goedemorgen (nog net..)

Vlinder, hoe was het bij het CB?

patricia, fijn dat het redelijk gaat met je opa. Hoop dat je moeder snel geopereerd kan worden, maar zal denk ik wel pas na de MRI zijn of niet. Idd spannende weken voor jullie. Sterkte.

Hier gaat het ff wat minder. Mn meissie is een beetje ziekjes. Ze was al heel erg verkouden en aan het hoesten. Gisteravond had ze lichte verhoging. Zetpilletje gegegevn zodat ze lekker kon slapen. Vanmorgen om 7 uur 37.0 en 2 uur later 38.0. Heb vanochtend de huisarts gebeld en wonder boven wonder mag ik komen. Ik kon vandaag al, maar ze adviseerde gezien het tijdstip morgen te komen, want dan ben ik als eerste aan de beurt, anders liep ik vandaag het risico dat ik een uur moet wachten en dat wil je natuurlijk niet met zo'n uk. Aangezien ze wel eet en drinkt (en goed ook) is het niet accuut, maar de assistente vond het net als ik een goed idee als de huisarts eens even luistert omdat ze al een week zo'n naar hoestje heeft. Het is wat hoor.... Ze is ook heel jengelig. Steeds wakker, huilerig, hangerig.... Of zou het toch een doorkomend tandje zijn.... Pfffff dat tandenverhaal, echt om gek van te worden. Denk nu al 3 maanden dat ze een tandje krijgt maar dat ding is er nog niet, ha ha!!
Dus Patricia, same story, ook een ziek kind... zielig is dat hé?

Verder alles wel ok. Zo nog even boodschapjes doen met zn allen. Benthe gewoon mee als het enigzins kan.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan