Wiebelmama's 4!

Hallo,

Hier alles goed.

gewicht 5200 gr
lengte 59 cm

Gewicht had iets meer mogen zijn maar verder alles in orde!

x-vlinder

Vlinder, lekker hoor dat ie nog zo klein (licht) is. Die kilo's komen vanzelf. Heeft Lars nog last van de prikjes gehad?
Ben laatst met Viggo heen geweest hij is de 7 kilo al gepasserd. Was op donderdag bij cb, terwijl ik er de dinsdag erop moest zijn en heb hem maar even gewogen toen ik er toch was.

Zit nu een beetje uitgeteld op de bank, het was toch druk vandaag! Wel lekker hoor, kan mij niet druk genoeg zijn hihi.  

tot later,
Tara

Tja, ik hoop wel dat hij verder goed door gaat groeien  en niet zo'n kleine uk blijft!

Tot morgen weer.......

Hoi Hoi,

Vandaag weer ff een dagje gewerkt. Het ging best wel lekker en daarom nog niet met verlof. Het zou eigenlijk mijn laatste dag zijn, maar ga nog maar een paar weekjes door. Lisa is ook weer lekker ziek aan het worden. Vannacht koorts gehad, gelukkig vandaag weer over. Morgen gaan we de kasten halen en dan kan ik al wat gaan inruimen. Verder gaat het hier wel goed.

Liefs xxx

Hey,

Even laten weten dat alles ok is. Ik krijg zo een vriendin op bezoek, dus of ik kom niet meer vanavond of pas laat.

Heb vanochtend nog even lekker geshopt.; Werk altijd goed als je een beetje sip bent ;-)
Heb voor mezelf 2 shirtjes en een nieuw pak voor mn werk gekocht. Was echt dringend nodig, ondanks mn voornemen om goed af te gaan vallen dus toch maar gekocht.
Ook nog een sinterklaascadeautje voor Benthe. Zo leuk, in ons dorp zit een winkeltje met veel houten speelgoed enzo, niet het gebruikelijk uit de bart smit zeg maar. Heb daar voor Benthe een mooie eerste pop gekocht, helemaal van zacht materiaal. Kijk maar:... plaatje plakken of link naar gelijk de juiste pop gaat niet, dus voor degene die meer moeite willen doen ;-) : http://www.kathekruse.com Dolls-> Waldorf -> Dolls Gugguli, kleur pale pink!
Verder krijgt Benthe ook het Dikke Dikkie Dik-jubileum boek. Dikke dik is 30 jaar, net als ik!!

Oh mn vriendin is.

Liefs

Hoi!

Anoek, jij ook een emo-shopper, haha. Ikke ook hoor. De zaterdag voordat ik weer moest werken ook een pak voor mn werk gekocht (waar koop jij trouwens je pakken? Ik bij WE, pas precies in hun standaardmaten en ze zijn goed te betalen...echt goed te betalen...). Hoort erbij toch, lekker kleertjes kopen!

Leuke pop (ja, ik ben de gek die meer moeite wil doen). Mooi hoofdje/gezichtje ook, niet eng. Ik vind dat sommige poppen/speeltjes van die enge hoofdjes hebben, dat zou ik Lise nooit geven.

Fijne avond met je vriendin, en geniet van je weekend.

Patricia, fijn dat het met je moeder (vooralsnog) goed is. Wel een spannende periode he, zo. Hoop dat je moeder na de MRI een goede uitslag krijgt.

Pippie, druk met werken?

VS, nog een paar weekjes.....houd je het nog uit? Gaat het nog goed? Niet te veel last van voorweeen?

Twinkel, bevinden jullie je weer in wat rustiger vaarwater? En hoe is met het Iva nu? Blij meisje (zoals het hoort?!)??? Ik hoop het zoooo voor jullie, gun jullie wel wat geluk en dat het goed gaat. Al bekend wanneer Iva richting Nijmegen moet?

Tara, druk aan het werk zeker, het was hier laatst in blokker echt een gekkenhuis. Nou is het een klein winkeltje in een overdekt winkelcentrum, eind november EN het regende buiten dus voor mn gevoel liep het hele dorp lekker droog in het centrum IN blokker...pfoe.
Raar van het CB trouwens. Ze staan erop dat die kleintjes worden ingeent (ik kreeg laatst een brief van het RIVM dat Lise een prik niet gehad zou hebben...ze heeft ze AL-lemaal gehad, grr) en bij jou stellen ze gewoon steeds maar uit. raar hoor.
Wel fijn dat Viggo zo goed groeit. Is hij, als je werkt, thuis bij je mannetje? En werkt je mannetje ook nog af en toe? Of kan hij dat nog niet aan qua gezondheid?

Nou meiden, ik zou gaan knutselen vanavond (aan mn sint-surprises), maar de avond is al bijna om. ga gauw even wat doen (hoop ik, als ik de knutselspullen kan vinden in de verhuistroep).

Fijne avond en tot snel!

Dikke knuffel, Ukkie

Oh,

vergeet deze trotse mama (die dus ook een giga-muts is) te zeggen dat Lise MAMA heeft gezegd vandaag. Op het KDV schijnt ze in de wipstoel de hele tjid mamamamamama (of memememememe) gezegd te hebben. Thuis ook. En af en toe een echt MAMA (soms meme). Ik smolt! Zooooooo lief!

En natuurlijk tranen in mn ogen, wat ben ik toch een emo-muts, haha.

Nu ga ik ECHT.

xx

Hallo,

Sint kwam hier eens kijken deze dag,
om te zien wie hier een schoentje zetten mag.

Hij keek en keek en zag toen al hij goed keek,
dat het een beetje rustiger is vanaf vorige week.

Wat vind Sint dit jammer want zo'n gezellig wiebelstel,
dat bevalt de goede Sint toch zeker wel.

Tuurlijk snapt de Sint dat iedereen het druk heeft in deze tijd,
maar even een berichtje plaatsten daarvan krijg je heus geen spijt.

Ook keek de Sint nog even bij iedereen binnen,
en dacht daar moet ik eens iets over verzinnen.

Mier, bij jou stond de Sint een poosje stil,
hij weet wat jij heel graag wil.
Sint werd er stil van en slikte eens een keer,
hopelijk vaart de boot volgend jaar voor jou met kleine spulletjes op en neer!

Pink, ook bij jou bleef de Sint even staan,
hij zag jullie verschillende keren naar het ziekenhuis toe gaan.
Maar Piet fluisterde snel in zijn oor,
dat jullie een kindje krijgen hoor!

Tara, Sint hoorde van de hulppiet.
dat er vreselijk nieuws was bij jullie...niet?
Wat een ontzettende kanjer ben jij zeg,
jij gaat volgens mij niets uit de weg?

Ukkie, jou zag Sint met een kleine meid,
die van alles aan het ontdekken is in deze tijd.
In jullie mooie nieuwe huis,
voelen jullie je al helemaal thuis!

Anoek, piet vertelde me deze week,
dat je de laatste tijd heel veel keek.
In het mondje van jullie kleine schat,
om te kijken of er al wel of nog steeds geen tandje zat!

Vs, jij woont ver weg aan de andere kant van de zee,
maar hier klets je al weer een hele tijd mee.
Sint wenst je een mooie tijd en succes  tegemoet,
omdat jij al bijna bevallen moet!

Twinkel, voor jou is het de laatste maanden ook niet makkelijk geweest,
maar van jullie dochtertje genieten jullie het meest.
Blijf dit doen met veel plezier,
dan kom je vast  vanzelf weer wat meer hier!

Pippie,  die kleine Bas van jullie wat een lekkere vent,
wordt bij de gastouder vast lekker verwent.
Zodat jij weer naar je werk kan gaan,
en jij  voor  andere babytjes je mannetje kan staan!

Patricia, Sint liep laatst door jullie straat,
om te kijken hoe het bij jullie gaat.
Hij schrok een beetje en hoopt heel snel,
dat het snel wat beter gaat want Bambam komt ook al snel!

Bo, voor jullie ook een kleine spruit in het volgende jaar,
dan vormen jullie met zijn drieen een paar.
Zo kan Sint ook volgende keer,
iets schrijven over jullie mevrouwtje of wordt het een meneer?

Nou lieve meiden de groeten van Sint en zijn pieten,
Hopelijk gaan jullie van de Sinterklaastijd genieten!

xxx

Terug
Bovenaan