Wiebelmama's 4!

Oh Anoek, je zult altijd zien dat dit soort dingen gebeuren op momenten dat het eigenlijk niet uitkomt. Gaat het nu weer wat beter? Zowel met Benthe als met jou? Het lijkt me erg lastig om niet te weten wat er aan de hand is en je kindje niet te kunnen kalmeren. Wel goed/knap dat je zelf dan even wat afstand neemt om zelf wat tot rust te komen. Hopelijk gata het snel weer makkelijker en wordt Benthe weer haar normale zelf.

dikke knuffel
vs

Hallo!!!

Anoek, je doet het super hoor! Lastig als je niet weet wat  er is hè?  Viggo heeft dat zo heeel nu  en dan  ook wel eens. Krijsen, krijsen, krijsen.... en ook niet willen drinken. In zo'n geval is het idd wel erg prettig als je partner je in ieder geval kan steunen en zeggen dat je het  geweldig doet. Of idd ideeen aanbrengen om het  te  stoppen.  

Ook achteraf weet ik meestal niet wat de oorzaak was. Naar  bed brengen is vaak ook mijn oplossing, maar als je het gekrijs door  het plafond heen hoort.... Nee, dan zit ik ook niet rustig meer. Tv harder zetten, wil nog wel eens helpen ;)

Ben je morgen ook nog vrij?    

liefs Tara          

Oh Anoek, wat komt dat dan weer ongelegen zeg!! Misschien dat ze onbewust merkt dat jij zelf niet helemaal ontspannen bent? En inderdaad normaal bespreek je dit soort dingen met je man en ben je er samen voor de kleine. Nu 'moet' je het alleen doen....
Ik hoop dat Benthe snel weer de oude is, en jij ook natuurlijk!!

Liefs Pink

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 31 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Bijna 4 mnd (half nov)  7010 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
17 nov groeiecho 13.15uur.   25nov VK 9.10uur

Bo, zwanger van 1e kindje!

Pink, zwanger van 1e kindje!!!
12 november eerste echo!!

Hoi!

Dank jullie wel voor de lieve reacties.Doet me goed!

Gelukkig is ze om half 7 in slaap gevallen. Ik kon toen eindelijk zelf ook gaan eten, nou ja eerst koken dan. Had ik net mn eten klaar, belt mn schoonpa, mn mannetje was online op msn! Dus bord naast de laptop en typen en eten, ha ha! Dat was wel erg fijn. Dus het was weer op het juiste moment. Kan er nu weer even tegen.

Het is idd gewoon zo frustrerend dat je niet weet wat er is. Normaal lossen we elkaar af als Benthe zo;n bui had. Niet dat dat veel voorkwam, maar in het begin wel. Soms kan je gewoon even niet tegen het gehuil en ik in dit geval tegen het gegil. Heb ook niet dat uur bij haar gezeten hoor. Ben even naar buiten gegaan. Tv harder had ook gekund Tara, bedankt voor de tip. Als je zelf geirriteerd bent, dan voelt die kleine dat ook he.
Moet er zo nog wakker maken voor een fles. Als ze nu goed gegeten had, had ik er misschien laten liggen, maar nu moet ze toch echt nog even wat drinken. Hoop dat ze dan wel wat rustiger is.

Ook belde mn vriendinnetje nog. Hadden gesmst. Wel heel lief want ze heeft zelf genoeg aan haar hoofd. Zij en de kleine liggen nog in het zk. Kleine drinkt nog steeds niet goed en heeft een sonde. Vind het zo erg voor ze... hoop snel langs te kunnen gaan. Mn verkoudheid is een heel eind weg, bij Benthe niet, dus ga nu kijken of ik van de week wat uurtjes vrij kan nemen, zodat ik nog even naar het ziekenhuis kan.

Pink, hoe gaat het met jou?

Vs, rommelt het nog?

Tara, wanneer ben jij weer alleen??

Liefs

Anoek, lekker dat je nog even met je man hebt kunnen msn-en.
Leuke naam trouwens van het kindje van je vriendin. Sneu dat de kleine een sonde heeft. Lijkt me niet leuk om te zien. Hopelijk kan je van de week even bij dr langs, kunnen jullie elkaar eindelijk weer even real-live steunen.

Ben vanaf woendag weer alleen. Zal hier denk ik komende week niet heel veel zijn.  Dinsdag,woensdag en donderdag koopavond en natuurlijk vanaf woensdag ook elke avond nog even naar het ziekenhuis.  Druk,druk, druk dus....

liefs Tara

Hallo,

Anoek gaat het weer een beetje? Wat vervelend hé als je niet weet wat er aan de hand is. Ik vind het altijd zoooo zielig en ze kunnen ook nog niks zeggen wat dat betreft. Het enige wat je kan doen is troosten! Fijn dat jullie nog ge-msnt hebben vandaag.

Tara, ik vind het echt kanp hoor hoe jij met alles om gaat. Red je het allemaal wel een beetje? Pas ook op jezelf hé!

Vs, hoe is het met jullie? Nog een paar weekjes en dan kunnen jullie van jullie kindje gaan genieten. Weten jullie eigenlijk wat het is?

Hier een lekkere dag gehad maar de strijk ligt er nog . Dat wordt dan morgen maar strijken tussen de bedrijven door.

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Tara, veel succes en sterkte deze week. Wordt een drukke week. Maar voordeel van druk zijn is dat de dagen voorbij vliegen en dan is je mannetje snel weer thuis. Hopelijk gaat het net zo goed als vorige keer en heeft hij er (lichamelijk) niet zoveel last van.

Hier daarstraks weer drama. Laatste fles heeft Benthe gewoon compleet geweigerd. Had een avondpapje vanille met granen, dacht vult goed, maar nee moest ze niet. Nieuwe fles gemaakt met rijstebloem erin, maar die heeft ze nog niet eens aangeraakt. Van ellende maar een Danoontje (ik weet het.... heel slecht...) en dat wilde ze wel. Lijkt wel of ze niks warms wil. Nog maar wat diksap geprobeerd, maar wilde ze ook niet.... dus maar weer naar bed. Gelukkig heeft ze niet lang gehuild, maar ging ze slapen. wel slaapt ze erg onrustig. Ik heb maar weer geprobeerd in haar mondje te kijken, niet gelukt, en in het mondje te voelen, maar dan word ik meteen getrakteerd op een krijspartij. Mag dus totaal niet aan haar kaak komen.... Zou het nu dan echt zover zijn??? Morgen moet ik naar het CB, dus ga maar eens vragen of zij even willen kijken/ voelen, want ik weet ook niet goed wat ik moet zien of voelen....
Wel is Benthe nog actief en kan er soms een lachje vanaf.. moet ik wel veel moeite voor doen. Moet zeggen dat ik bekaf ben, wat een energie kost dit. Pffff, word er ook een beetje onzeker van. Maar zulke momenten zullen alle mama's wel eens hebben.

Ik ben wel benieuwd hoe lang en zwaar Benthe nu is. we zullen het zien morgen.

Ik ga nu lekker naar mn bedje en nog even wat lezen denk ik.

Liefs en weltrusten

Terug
Bovenaan