Haai!
VS, fijn dat je je weer gemeld hebt...gaat het nog wel goed? En doe je nog iets voor je werk? Of alleen af en toe je gezicht laten zien?!
Pink, heeeeel herkenbaar dus, die onzekerheid. Bij mij nam met 10 weken de misselijkheid/het nare gevoel in mn buik ook af hoor! Zorg maar dat je wat te doen hebt (lekker lezen ofzo, werken), dan kan je niet al te veel nadenken...
Oh Anoek, je hebt een "verliefde-mama-moment"! Geweldig! Schattig he, dat zwaaien! Lise kan het ook (af en toe!). Dan ben ik ook helemaal trots. En gisteren deed mn mannetje een spelletje met haar: zat ze op zn knieën, keek naar zijn gezicht, en dan zei hij: "een damespaard, een damespaard, een damespaard gaat zo..." en dan langzaam wiebelen met zn benen. Dan "een herenpaard een herenpaard een herenpaard gaat zo"...en dan iets harder wiebelen met zn benen, en dan "een boerenknol een boerenknol een boerenknol gaat zo" en dan als een gek met zn benen wiebelen. Nou, ze vond het práchtig! Zoooo lief.
Ik ging het daarna ook doen, en als ik alleen al zei: een damespaard, begon ze te schateren! Zooo lief. En ze gaat dan ook al helemaal met dr bovenlijfje "wiebelen". Deed ze vandaag trouwens ook: had muziekje van Sesamstraat op, dat vond ze helemaal leuk. Zat ze op de grond te wippen, haha.
Koorts is trouwens nog niet weg hoor. zojuist weer 38.beetje. Maarja, ze blijft vrolijk dus echt griep heeft ze niet. Ze eet aardig en drinkt goed, dus ik maak me maar niet teveel zorgen.
Hoop dat ze vannacht beter slaapt, heb er een hard hoofd in: hoorde haar net alweer pruttelen...hmm.
Anoek, Lise heeft geen speen, dus ik hoef 'm ook niet af te leren. Ik denk dat je het beste de speen eerst overdag weg kunt doen, ook tijdens de slaapjes (dan is het niet zo erg als ze even huilt, jij bent toch wakker). En als dat goed gaat, dan 's nachts wegpakken als ze in slaap is, en dan na een paar nachten gewoon helemaal weg. Het zal je misschien een paar gebroken nachten kosten hoor, maar ja...ben het helemaal met je eens: speen moet je afleren voordat ze 1 zijn, anders wordt het veeeeel lastiger.
Verder weinig te melden hoor, hier. Werk gaat aardig (nog steeds niet top, maar ja...). Ga vanaf januari een andere activiteit erbij doen en wil dan wat van mn niet-leuke werk afstoten (en dat ga ik ook gewoon doen!). JEEJ! Kan me er nu al op verheugen!
Meiden, ik ga nog eventjes wat werken (was vandaag vroeg weg, moet nog een uurtje "inhalen"

.
Tot morgen/dit weekend!
Hele dikke knuffel,
Ukkie