Wiebelmama's 4!

Weet niet of ik nou 14 dagen na de bevruchting als 1e dag moet rekenen (dag 28) of de dag erna (dag 29). Ik heb de 28 dagen gerekend, anders is het een dagje minder.
Ben erg benieuwd volgende week. Is er ook iemand van jullie die de echo heeft gehad bij ongeveer 6 1/2 week? Volgens het umcg konden we het hartje zien, ik hoop het echt.

Liefs Pink

Hoi Pink,

Ik heb bij Bas met 6 weken en 3 dagen een inwendige echo gehad. Wat we toen zagen was een erwtje met een kloppend hartje!! Heel bijzonder dat in zoiets ienieminies al een circulatie is en iets wat je een hartje mag noemen.
Volgens mij wil het alleen niet zo zijn dat als je nog geen hartje ziet het niet goed is. De zesde zevende week is de termijn waarin ergens het hartje moet gaan kloppen volgens mij.
Maar natuurlijk wil je dit graag zien volgende week. Is in ieder geval enorm bijzonder.

Liefs Pippie

Haai!

Wij zijn weer terug van vakantie en we hebben het heerlijk gehad! Echt even bijgetankt (in het mooie brabant). Geen files gehad heen en terug, lekker gezwommen (was even wennen voor Lise, water was niet zo warm, maar uiteindelijk vond ze het prachtig), uit eten geweest, dagje Breda...oftewel: heerlijk vakantie gevierd.

Heb mn mail gelezen en ik zal reageren, of het er vandaag van komt weet ik niet...Pippie en Twinkel, ik denk aan jullie en jullie ukjes!

Tot later!

Liefs, Ukkie

Pippie, ik ben op het moment van de echo 6 weken en 2 of 3 dagen, ongeveer hetzelfde dus. Ben erg benieuwd....

Ukkie, heerlijk er even tussen uit geweest, lekker even ontspannen!!

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Begin okt 6210 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

Bo, zwanger van 1e kindje!

Pink, zwanger van 1e kindje!!!
12 november eerste echo!!

Gek hoor, dat ik hier nu ook officieel een bericht 'mag' plaatsen. Voelt wel een beetje gek. Natuurlijk omdat we hier zoooo lang op hebben gewacht, maar ook omdat Mier nog niet zwanger is....... Ik hoop zo dat 2009 een wiebelmama's jaar wordt!!!

Pink

P.s. Wanneer hebben jullie al die leuke gratis dingetjes besteld? Zoals het spul van wij jonge ouders enzo? Niet dat ik dat nu al ga doen, maar ben benieuwd wanneer jullie dat hebben gedaan!!

Hallo,

Daar ben ik ook weer. We zijn weer thuis van ons weekje Landal. We hebben het super naar ons zin gehad. Heerlijk gezwommen en heel veel gedaan. Ben nu de foto's op de laptop aan het zetten, heb er een hoop gemaakt.

Hier thuis hebben ze ook niet stilgezetten en is er een hoop gedaan. De gang, hal en keuken zijn al bijna klaar en dan eindelijk de BABYKAMER!! Vandaag gaan ze verder met verfen.

Nou ik ga nog ff verder met wassen en de was ophangen. Misschien tot later vandaag.
Liefs xxx

Hallo!!

Sorry dat ik er deze week niet zoveel was (Vlinder ;-). Heb het zo druk gehad op mn werk, 2 avonden alleen thuis en veel hoofdpijn... blehhh. NU weekend.

Patricia en Ukkie, welkom terug van vakantie! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
En Ukkie al een tandje of kruipen? Hier nog niet. Kruipen... het is nu tijgeren, maar ze komt vooruit en steeds sneller ook, ha ha!

Pink, welkom bij de mama's. Kan me voorstellen dat het een beetje gek is om hier te posten. Mijn eerste echo was bij 8+5 weken. Maar wat Pippie zegt klopt, eind week 6 gaat het hartje kloppen, dus het hangt er om denk ik. Spannend hoor! Hoe voel je je verder?

Pippie, hoe gaat het nu met Bas? Spugen al minder?

Vlinder, hoe gaat het met Lars? Nog bij de osteopaat geweest?

Moet ook even iets kwijt... Ben vanmiddag bij mn beste vriendin geweest. Ze is nu ruim 34 weken zwanger en heeft verlof. Had al paar dagen last van haar buik (bovenin), maar bloeddruk en urine niks gevonden. Ukkie maakt het goed, wel wat klein. Ben ik goed en wel thuis, belt ze me om te vertellen dat de gyn gebeld heeft. De leverwaardes waren niet goed en ze moest zich komen mlden voor opname... meer weet ik niet, heb verder niks meer gehoord. Maak me wel zorgen om haar. Hoop zo dat die kleine nog even kan blijven zitten... het is nog wel een beetje te vroeg.
Vlinder, hetdeed me een beetje aan jouw verhaal denken. Wat was het bij jou nou ook alweer?

Verder gaat alles goed. Benthe werd pas om 7.15 wakker!! Daarna samen in slaap gevallen tot 9.45!!! Heerlijk! Zo'n lief knuffelig meisje tegen me aan. Ik heb echt liggen genieten. Ze is ook zo gezellig! Vandaag voor het eerst groot potje; spinazie-aardappels-kip. Nou dat was even schrikken, maar na 2 happen was ze al om! Het gaat zo makkelijk nieuwe dingen eten. Wel erg fijn en ik hoop dat dat zo blijft!
Ukkie, eet Lise al worteltjes of moet ze gewoon echt niet? Hier gaan ze er nu met smaak in tegenwoordig!

Ik ga nog even popstars kijken!

Liefs

Terug
Bovenaan