Goedemorgen (nog netaan),
Tara, ik denk wel dat je je beeb gevoeld hebt hoor! Leuk he, en speciaal. Ik kan er geen genoeg van krijgen, alhoewel 'ie af en toe best hard trapt/beweegt. Kan zeer doen, maar ja. Hoort erbij.
jee Anoek, jij was er vroeg bij! Toe maar. Kon je niet meer slapen? En wat vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Merk je het ook aan je voeten? Dat moet bijna wel...
Ik heb daar gelukkig weinig last van. Merk wel dat ik 's nachts best vaak naar de wc moet dus een beetje vocht zal ik wel vasthouden (mn vingers zijn volgens mij ook iets dikker dan anders), maar veel is het niet.
Hier is het ukkie ook nog niet echt rustig. Natuurlijk is er minder ruimte dus het echte koppeltjeduikelen is over (zeker nu 'ie is ingedaald), maar toch: het kontje gaat actief tegen/onder mn ribben, ik voel regelmatig een voet/knie en ook de schouders/armen/elleboogjes voel ik goed. En af en toe test 'ie voor mijn gevoel uit hoe groot de baarmoeder precies is: pff. Dan zet mn buik aan alle kanten uit.
Verder is het hier rustig. Mn eerste verlofdagje kom ik goed door. Beetje wassen, eten maken (draadjesvlees: moet lang op), de Mol kijken (ik heb alleen maar de laatste 2 afleveringen gezien, via uitzendinggemist.nl kijk ik nu ook de eerste 6 of 7: leuk!) en straks de babykleertjes wassen. Nu zitten de luiers, washandjes en het beddengoed in de wasmachine.
En ik zei laatst dat ik geen last had van nesteldrang? Nou, een echte poetsmaniak zal ik nooit worden, maar voor mn gevoel ben ik echt heeeeeel actief op huishoudelijk gebied. Heb gisteren zelfs vrijwillig (!) de overhemden van mn mannetje gestreken en ik vond het niet eens erg. Normaal doet hij het altijd zelf, maar ach, ik dacht: laat ik het eens doen. En 2 wassen gedraaid, bed verschoond, wc schoongemaakt...pff. Ach, kan geen kwaad toch, zolang ik mezelf maar niet voorbijloop.
Nou meiden, ik ga aflevering 2 van De Mol kijken en even naar het vlees kijken. Dag!
Ukkie26
(PS: het voelt nu nog gewoon als een vrije dag in plaats van het begin van een lange periode thuis. Anoek, herkenbaar?)