WIEBELMAMA'S

Goedemorgen!

Ik heb vandaag een thuiswerkdagje(ook niet mijn sterkste kant :), maar het werk móet vandaag echt af, want de btw aangifte moet de deur uit!)

Anoek, wat lekker dat de pufclub eindelijk eens leerzaam en vooral gezelig was. Thuis al aan het oefenen  met puffen ????

Vlinder, wat goed dat de uitslag van jullie test zo positief was! Geniet ervan.

Twinkel, ik heb ook even gespiekt, en leuk kamertje hoor! Jij hebt echt al een boel ingeslagen, ik mag wel opschieten :)

Ukkie, nog een paar dagen werken dan mag je  met verlof!!!!! En dan nog even geduld, en dan komt jullie kleine uk ook al. Wat vlieg die tijd!

Laatste dagen heb ik weinig geschreven, druk gehad. Ik  ben vandaag precies 20  weken! Op de helft alweer. Mn vriendin had gisteren de echo, alles was goed, en ik wil ook!!!!!  
Zondag hebben het kamertje voor de 2e keer gedaan, en de kleur zit er nu  wel goed op! Het inrichten kan dus beginnen. Vrijdag ga ik de meubeltjes waarschijnlijk ophalen (ikea) en dan kunnen we  eindelijk echt beginnen.  

Nu ga ik écht aan het werk,
liefs tara  

Hallo meiden,

Lekker hoor Tara, een thuiswerkdag. Wel fijn dat dat bij jouw werk mogelijk is.
Bij het mijne niet hoor, ik zie me al zitten met 25 kleuters in huis (hihihi)!
Dan ga ik liever naar school om daar met ze aan het werk te gaan.

@Anoek, fijn om te lezen dat de pufclub nu wat gezelliger was.
Ik heb me hier zonet ook voor opgegeven. Gewoon de traditionele gym hoor.
Nu maar hopen dat het een gezellig clubje wordt.

Ik was gisteren echt in de bonen. Stond ik al bijna klaar om naar de EHBO te gaan, blijkt dat het niet gisteren maar vanavond is. Dat was gisteren dus een meevaller, maar ja... nu moet ik vanavond nog.

Liefs, Twinkel3

Hey Twinkel,

Dat thuiswerken kan bij ons ook bijna nooit hoor! Alleen aan het eind vd maand moet ik altijd boekhouden (kan ook eerder hoor, maar ik ben zo iemand die het altijd uitstelt tot het laatste moment). Meestal doe ik de boekhouding 's avonds, elke avond een uurtje of 1,5 en dan ben ik in een paar dagen klaar. Maar deze keer vond ik dat ik het ook wel overdag kon doen. Ben ik 's avonds lekker vrij!
Ik zie mezelf normaal ook niet met alle klanten, en alle artikelen (zo'n 5000) thuis. Dat gaat echt nooit passen haha.

Tara

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb verlof!! Joepie!!

Alhoewel, ik roep joepie, maar voelt nu wel beetje dubbel hoor. Ik heb alles prima op tijd kunnen afronden en mijn leidinggevende was erg tevreden. Gisteravond met mn teams gaan borrelen en heb nog hele lieve afscheidscadeautjes gekregen. Zal het stiekem toch wel een beetje missen hoor, maar meer nog kijk uit naar de komst van ons kindje!
Vandaag precies 34 weken zwanger :)

Ukkie, jij succes morgen met jouw laatste dag!

Liefs

Haihai,

jaaaa Anoek, lekker hoor. Ik kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Heb ik nu al. Zeker omdat ik, als het zou moeten, nog wel een weekje door zou kunnen maarja...dat mag niet.
Heb morgen een kort dagje, want ik heb deze week veel overgewerkt. Normaliter mag je die uren opsparen, maar ja...wat heb ik daar nu aan? Dus ik neem ze direct morgen op. Dus maar 5 uurtjes werken in plaats van 8. En ik heb eigenlijk al ongeveer alles af, dus 't wordt een relaxed dagje.

Vraag me wel af wat ik dan zal doen tijdens mn verlof zolang het goed gaat. Bankhangen? In bed liggen? Of winkelen? Kan me er (nog) geen voorstelling van maken...maar dat zal wel komen nog.

Fijne avond allemaal en tot snel!

(PS: vanaf volgende week zal ik hier een stuk vaker te vinden zijn: tijd zat...)

Liefs, Ukkie26

Hahahaha.... mijn eerste week is al redelijk ingedeeld met afspraken. Niet teveel hoor, maar wel genoeg om het idee te hebben ook nog wat anders te doen te hebben.
Ook ik zal hier veel zijn, dus kunnen we elkaar vermaken! Wel leuk dat we samen verlof hebben! Wie van ons zal als eerste bevallen????

Lekker relaxen morgen en neem de tijd om afscheid te nemen ;-) Iedereen wil toch ng iets tegen je zeggen!

Straks de mol kijken!

X

Hallo,

Joehoe verlof voor jullie Ukkie en Anoek!

Grappig zeg dat het allemaal zo snel gaat. Geniet er van want voor je het weet zijn de kleintjes er al.

Ik ben er de komende dagen niet omdat we aankomend weekend gaan verhuizen en ik niet weet wanneer we weer mail hebben.

Zal jullie missen.

x-vlinder

Terug
Bovenaan