Haai,
het KDV heeft wel 8 vestigingen, maar alles is vol. Het is nogal baby-rijk hier. Dus ja. We wachten maar af.
Ik heb zojuist (voor het eten) de laaste Mol-aflevering gezien. Maar ik heb geen idee. Regina zou kunnen omdat ze de vrijstelling had gekocht en dat de pot 1000 Euro kostte (echt een mollenstreek want die heeft de vrijstelling niet eens nodig). Dennis weet ik niet: die lijkt zo eerlijk en zo bloedfanatiek maar...schijn bedriegt? En Edo: tsja, daar kan ik helemaal geen hoogte van krijgen. Ik wacht in spanning af.
Wij gaan allebei 4 dagen werken, dus 3 dagen KDV. Mn mannetje heeft met zn werk geregeld dat hij maandagen vrij heeft (vanaf augustus) en dus werkt ie dan 32 uur. Ik ga denk ik 30 uur werken, 2 keer 8, 2 keer 7. Of 4 keer 8 en extra dagen sparen (dat doen er veel bij mij op werk, werkt goed). Ben daar nog niet helemaal uit, zie het wel.
En als we dezelfde namen hebben dan is dat maar zo hoor. Echt niet veranderen hoor! Zou ook wel grappig zijn juist. Dus gewoon bij de namen blijven, ook als ons ukkie toevallig de naam heeft die jullie ook in gedachten hadden.
Anoek, ik denk dat ik alles wel op de juiste plek heb liggen in de commode. En in de kast ligt nog weinig: extra lakentjes en dekentjes, hoeslakentje, en de kleertjes (pakjes) hangen aan een stang. Verder heb ik de maxi cosi erin gezet. (de kast heeft 1 la onderin, dan een hangdeel en 1 plank bovenin over de hele breedte). Ik ga morgen de wipstoel eens uit de doos halen: even kijken hoe die er ook alweer uitziet. En de bandjes van de kinderwagen oppompen: die zijn al helemaal lek.
Anoek, zat er bij jouw maxi cosi nou een zitverkleiner? Daar had ik het een tijd geleden over, en jij twijfelde. Ik dacht dat ze er standaard bij zaten...schijnt voor het begin wel nodig te zijn anders verzuipen die kleintjes bijna in zo'n ding.
Ik heb de adressen maar geschreven: ons ukkie mag vanaf aanstaande maandag al geboren worden en dan mag ik thuis bevallen! Jeej! Moet nog wel de klossen en de po ophalen, en ook het bed "bevalproof" maken (dus elektrische deken eruit en matrasbeschermer erin, en bed omhoog). Dat wil ik wel uiterlijk maandag gedaan hebben. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ons ukkie volgende week al geboren wordt, voor mijn gevoel is ie nog veel te klein. Kan me (nog steeds) niet voorstellen dat er een babytje in mn buik zit dat elk moment geboren kan worden. Aan de andere kant wil ik liever dat 'ie vandaag komt dan morgen...raar allemaal.
Met de rest van de meiden ook alles goed? Tara, succes morgen met de 20-weken-echo en probeer ervan te genieten! Willen jullie het geslacht weten?
En Twinkel, leuk toch, opmerkingen over je buikje?! Ik vond het jammer dat de mijne pas echt goed te zien was vanaf een maand of 5 a 6 en extra jammer is dat mensen dan opmerkingen maken van "gaat het allemaal wel goed" en "groeit ie wel goed"? Mijn buikje was klein ja, aan de andere kant: mijn darmen en maag waren (en zijn) ook helemaal samengeperst. Dus beeb zit gewoon relatief ver "naar binnen".
Ik zal niet verklappen hier wie de Mol is, goed Twinkel? Dan kun je in alle spanning je opname kijken binnenkort.
Ik ga aan de afwas. Fijne avond en tot snel.
Liefs, Ukkie26