Hallo meiden,
Ik was gisteravond zo benieuwd en kon het toen ik thuis kwam dus ook niet laten om nog even Wie is de Mol te gaan kijken. Hierdoor lag ik natuurlijk veel te laat in mijn bed, wat ik vandaag moest bekomen.
Vanmiddag was ik vrij van school, dus ben ik na het boodschappen doen direct het bed weer ingedoken. Nu voel ik me wel weer iets fitter hoor.
Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat Pippie.
Ik vond de eerste weken heel lang duren, maar nu gaat het ineens best snel.
Volgende week worden de kratjes voor Moeders voor Moeders alweer voor het laatst opgehaald.
Ik zie wel uit naar a.s. dinsdag, de volgende afspraak bij de VK.
Eén keer in de zoveel weken is het toch wel weer prettig om de bevestiging te krijgen dat alles goed zit. Als het goed is, kan ik nu het hartje ook horen via de doptone.
Apart hoor.
Hoe is het met jou gegaan bij de VK Vlinder?
@Ukkie en Anoek, leuk hoor om de laatste dingetjes op de rij te krijgen.
Ik kan me zo voorstellen dat je er heerlijk bij weg kunt dromen.
Wij hebben trouwens ook een box met lade uitgezocht (van bopita, de rocco-box in de kleur zwart). Het boxkleed heb ik besteld bij Prenatal (grijs met lime-groen).
Wie weet spreek ik jullie later nog meiden.
Liefs, Twinkel3
Ik was gisteravond zo benieuwd en kon het toen ik thuis kwam dus ook niet laten om nog even Wie is de Mol te gaan kijken. Hierdoor lag ik natuurlijk veel te laat in mijn bed, wat ik vandaag moest bekomen.
Vanmiddag was ik vrij van school, dus ben ik na het boodschappen doen direct het bed weer ingedoken. Nu voel ik me wel weer iets fitter hoor.
Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat Pippie.
Ik vond de eerste weken heel lang duren, maar nu gaat het ineens best snel.
Volgende week worden de kratjes voor Moeders voor Moeders alweer voor het laatst opgehaald.
Ik zie wel uit naar a.s. dinsdag, de volgende afspraak bij de VK.
Eén keer in de zoveel weken is het toch wel weer prettig om de bevestiging te krijgen dat alles goed zit. Als het goed is, kan ik nu het hartje ook horen via de doptone.
Apart hoor.
Hoe is het met jou gegaan bij de VK Vlinder?
@Ukkie en Anoek, leuk hoor om de laatste dingetjes op de rij te krijgen.
Ik kan me zo voorstellen dat je er heerlijk bij weg kunt dromen.
Wij hebben trouwens ook een box met lade uitgezocht (van bopita, de rocco-box in de kleur zwart). Het boxkleed heb ik besteld bij Prenatal (grijs met lime-groen).
Wie weet spreek ik jullie later nog meiden.
Liefs, Twinkel3