WIEBELMAMA'S

Hey Twinkel,

Wat een poetsmanie, ha ha!!

Wat betreft schilderen/ verven.... alleen verf op waterbasis mag je gebruiken als zwangere. Zeker ook alles goed laten luchten en er voor zorgen dat de verflucht weg is als de baby er moet slapen. Maar dat laatste zal geen probleem zijn als jullie nu al beginnen! In muurverf zit nooit terpetine, dus als je het glasvezelbehang nog wilt sauzen dan zou je dat zelf kunnen doen.
Wij hebben ook glasvezelbehang... eigenlijk bijna in het hele huis. echt ideaal. Muren in de babykamer hadden we wit gesaust, dus nu alleen een kleurtje er overheen (1 muur). Ik zou dit zelf wel even doen, maar heb na 2 banen de handdoek in de ring moeten gooien. Het was gewoon te zwaar en ik kreeg last van harde buiken. Ik was toen wel wat verder in de zwangerschap dan jij nu, zo rond de 24/25 weken. Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Gaat het niet, stop dan!

Eet smakelijk en veel behang-trek-plezier!!

X

O ja... de eerste niet-officiële wiebel-baby is geboren... Voor degene die het zich nog herinneren; Elly77 heeft heel in het begin een blauwe maandag meegekletst bij ons... misschien zelfs nog de voorloper van de wiebelmeiden, een topic van Mier. Toen ze zwanger was, is ze verdwenen zeg maar. Elly is bevallen van dochter Mara (zie maart-forum).

De officiële wiebel-baby is natuurlijk voor Ukkie of mij!

Ik wilde idd gaan behang aftrekken Anoek, maar ik moet het nu toch bezuren dat ik vanmiddag zo heb lopen poetsen. Auw, mijn rug. Nu dus maar even met een warme pittenzak op de bank.

Zo plaats je een banner:
- maak hem op www.babbrabbel.net
- Kopier de code van de banner
- Plak hem onder je berichtje

Succes ermee!

Mocht het echt niet lukken, dan wil ik er ook wel één voor je maken hoor Anoek.

Liefs, Twinkel3

He meiden,

Ik wilde ook zo'n leuke banner plaatsen, maar in de roze wolk lukt hij niet! HTML niet toegestaan of zo iets. Terwijl ik hem er zo wel in krijg?!?!?
Maar goed, ze zijn inderdaad wel erg leuk Twinkel, en zo hoef je de boel niet steeds te updaten.
Maar als iemand nog een ideetje heeft om hem ook in de roze wolk te krijgen??

Liefs Pippie

Maar Twinkel inderdaad, verven op terpentine basis kun je beter laten als je zwanger bent. En als je vriend het doet moet je ook nog (sowieso voor zijn gezondheid), maar al helemaal voor de baby, goed luchten/ventileren.

Goedemorgen!

Heb eigenlijk niet veel te vertellen.... heb wederom goed geslapen. Onvoorstelbaar, maar ik heb er echt geen problemen mee... nu maar afkloppen, ha ha! Werd alleen om 6 uur met een schok wakker dat ik de container niet bij de weg had gezet, ha ha! Opgestaan en even gecheckt welke aan de beurt was, maar het was groen en die is leeg.... pffff... anders had ik naar buiten gemoeten. NU kon ik lekker snel mn bed weer in!

Net verloskundigepraktijk gekeken en ga nu maar weer eens aan de slag met die ellendige levensloop. Heb nieuwe papieren binnen van de verzekeraar, dus nu maar eens kijken of ik alle info bij elkaar krijg. Moet nl mn levensloop laten overzetten naar mn huidige werkgever en dan kan het pas uitgekeerd worden. Heel omslachtig allemaal.
En ik ga me ook maar eens verder verdiepen in de kinderopvangtoeslag.

Twinkel, zal het zo nog eens proberen. Ik kopieer via die button, maar zal ik nu dan eens niet doen. Welke code kopieer je dan? heb ze gisteren alle 4 uitgeprobeerd, maar niks hoor....

Pippie, 17 weken alweer! Dat gaat snel hé?! Hoe voel je je? Voel je je uk al een beetje bewegen?

Fijne dag allemaal vandaag!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan