WIEBELMAMA'S

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 12:35:30'));

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (12-03-08) 37w2d, 31 mrt uitgerekend, 19 mrt volgende controle VK, AFTELLEN GEBLAZEN!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 36w5d  (18-03-08), 10 april uitgerekend,  27 mrt  volgende controle vk

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu  21 2 weken(07-03-07)  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken  0 dagen (7-2-2008). 6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend. Nu 15 weken (11/3).
8 april - derde  afspraak VK.  
16 april - 20 weken echo

he meiden,

ben ik ook weer....
Hier een drukke spannende week gehad en mijn vriendin is bevallen van een jongetje. Allemaal heel goed en vlot gegaan en ze voelt zich super. Het is ook echt een prachtig mannetje.

Verder met mij alles goed. Soms twijfel  ik aan wat kriebels in mijn buik (net een rupsje wat over de binnenkant kruipt), maar of dit nu de baby is??

Met jullie ook alles goed zag ik.
Ukkie en Anouk, het wordt nu echt aftellen geblazen zeg! Zo spannend!

Liefs Pippie

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (12-03-08) 37w2d, 31 mrt uitgerekend, 19 mrt volgende controle VK, AFTELLEN GEBLAZEN!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 36w5d  (18-03-08), 10 april uitgerekend,  27 mrt  volgende controle vk

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu  21 2 weken(07-03-07)  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  16 weken  5 dagen (18-3-2008).  31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend. Nu 15 weken (11/3).
8 april - derde  afspraak VK.  
16 april - 20 weken echo

Ha meiden,

ik ben weer terug uit de stad en heb een voedingskussen gekocht hoor! Niet bij de HEMA, maar bij een babyspeciaalzaak. Die hadden, ook in de aanbieding, voor 29 Euro een kussen met "bolletjes". Vind ik toch prettiger, denk ik, zijn steviger. Heb er een beige en een limegroene hoes bij. Limegroen van de HEMA, beige van de babywinkel.

Wat blijkt nou: die van de HEMA gaat met pijn en moeite om het kussen heen, de hoes van de babyspeciaalzaak echt met geen mogelijkheid! En dat ding kostte 20 Euro. Pff. Ik kan wel bolletjes uit het kussen halen, wordt ie zachter en kleiner, maar dan nog denk ik dat de hoes niet gaat passen. Dat wordt terugbrengen dus. Grr, en ik dacht klaar te zijn met mijn tripjes naar de stad. Misschien mn mannetje maar lief aankijken, kan hij het op koopavond doen...

Pippie en Twinkel, spannend hoor, dat jullie over een paar weken de 20-wekenecho hebben! Jullie lopen ook redelijk gelijk op dan...(nog dichter op elkaar dan Anoek en ik), leuk!

Ik ga even de was opvouwen (heb dat al dagenlang voor me uitgeschoven).

Liefs, Ukkie26

@Ukkie, dat is wel raar zeg dat je zo'n kussen bij die speciaalzaak koopt en dat die hoes niet past en die van de Hema wel....Ik heb dezelfde omtrek van de Hema..hahaha hoe kan het ook anders. Snap dat jij zo'n bolletjes-kussen hebt gekozen. Denk ook dat het voor het doel waar jij het voor wilt gebruiken ook meer geschikt is. Ik heb hem echt voor het slapen en danlijkt me die kussenvulling juist weer prettiger. Ach, ik heb er in elk geval veel plezier van en jij hopelijk straks ook!

@Twinkel, wat een verwennerij zeg! Wel superlief van je man zeg. Volgens mij is ie wel een beetje romantisch of niet? Die van mij is verre van romantisch, ha ha! Maar moet ook eerlijk bekennen dat ik zelf ook niet een grote romanticus ben hoor! Het is wel heelleuk als je man ook net alsjij bezig is met de komst van de kleine. Op welke manier dan ook! Die van mij ging heel hard aan de klus en het verbouwen en heeft een supermooi kamertje en inbouwkast "opgeleverd"!

@Pippie, 20 weken-echo ook al gepland staan. Wat gaat het toch hard hé?

Ukkie heeft wel gelijk, vlinder, pippie en twinkel, jullie liggen echt dicht bij elkaar! Dat is wel superleuk. Ik vind het in elk geval leuk om zoveel met Ukkie te delen, dus hoop dat jullie net zoveel aan elkaar hebben! En ja, Tara.... jij zit er een beetje tussenin. Zit je ook op het juli-forum? Wel gek dat Ukkie en ik straks echt mama zijn en jullie lekker nog zwanger zijn. Hopelijk zijn de andere wiebelmeiden dan ook hier....

Net even lekker aan het rommelen geweest op de babykamer. Had de luxaflex gesloopt met klussen, dus moest nu een zo'n latje vervangen... net natuurlijkmiddenin, dus al die latjes moesten eruit. Maaaarrrr... het is gelukt!! Ook de ramen gedaan en afgestoft. Moet nu dan stofzuigen en even met een sopje er doorheen, vloertje dweilen en dan kunnen de spullen weer terug. Kreeg alleen last van mn buik.... dus ben maar even gestopt. Zit me nu tedenken of ik nu wel of niet nog wat ga doen...Uk in mn buik is wel driftig aan het trappelen, ha ha!
Kleertjes zijn in elk geval wel al gestreken, hihi! En de was heb ik ook gedaan. Morgen   is er ook weer een dag....

Liefs Anoek

Dat was zeker een romantische actie van mijn man, Anoek!
Juist omdat ik het ook helemaal niet van hem verwachtte vond ik het zo lief.
Normaal gesproken is hij ook zo'n man die de lampen hoger draait bij kaarslicht hoor.
Helemaal lief dus.

Ik vind het echt spannend worden hoor meiden, de datum van jullie bevalling komt snel dichterbij. Spannend hoor!

Liefs, Twinkel3

Goedemorgen meiden!

Dacht ik lekker met mn bammetje voor de televisie De Verloskundigepraktijk te gaan kijken, hebben ze bij sbs6 de programmering weer gewijzigd.... grrrr was het dus bijna afgelopen. Straks nog de De Kraamafdeling en De Bevalling.

Vandaag ga ik verder met poetsen van de babykamer. Ik heb gsiteren niks meer gedaan want het ging echt niet meer. Last van mn banden en buik. Baby was ook ineens superdruk toen ik eindelijk eens rustig ging zitten....lekker trappen tegen mn maag... resultaat; maagzuur.... bleeehhhhh. Gelukkig nu weer over.

Gisteravond was de partnerles bij de gym. Ik ben niet geweest omdat mn mannetje er niet is. Alleen tussen de stellen zag ik niet zo zitten.... Wel natuurlijk even door een mede-puffer via Hyves op de hoogte gebracht van het laatste nieuws. Vorige week bleek de eerste al bevallen te zijn. Veel te vroeg, was 22 april uitgerekend. Nu blijkt dat het ineens heel snel ging toen ze op het toilet zat en het kind is ook daar geboren.... slechts 4 pond... Nummer 2 was gisteren bezig want haar vliezen waren gebroken, uitgerekende datum 3 april. Zij was de eerste, ik nummer 2... Ze verwachtte overigens ook wel dat het kindje eerder zou komen omdat haar eerste ook eerder was. Het is wat allemaal!We zullen zien wanneer ik aan de beurt ben, ha ha!
Ik denk dat jij eerder gaat bevallen Ukkie! Kans is natuurlijk wel groter dan dat ik eerder zou zijn, maar het zou kunnen.... Ik denk dat jij voor de 31e wel bevallen bent en dat ik over mn uitgerekende datum heen ga!

Hoe staat het eigenlijk met de verhuiskriebels Ukkie? Manlief al overtuigd?

Ik ga nu nog even lekker op de bank voor de tv hangen en daarna aan de slag!

Tot straks waarschijnlijk!

LIefs Anoek

Terug
Bovenaan