WIEBELMAMA'S

Hoi meiden,

Hier ook een witte Achterhoek.
Vanmorgen zat ik al om half 7 in de auto te glibberen i.v.m. een studiedag.
Jee zeg, dat was een behoorlijke glibberpartij.
Ik ben één keer geslibt, maar kon nog wel goed bijsturen gelukkig.
Wel even een flinke dosis adrenaline door mijn lijf hoor - pfff!!!

@Vlinder, ik denk dat wij t.z.t. ook wel wat meer op het forum te vinden zijn hoor, maar dan waarschijnlijk vanuit onze luie strandstoel.
Heb jij de kleine trouwens al gevoeld? Ik vermoed dat ik de kleine begin te voelen hoor, af en toe van die veegjes/ kriebeltjes aan de binnenkant van mijn buik. Grappig hoor.
Het is nog niet overduidelijk ofzo, maar het wordt wel meer de laatste dagen.
Zeker ervan zijn of het de kleine is ben ik niet helemaal, maar het lijkt wel veel op wat ik er over gelezen heb van anderen.

Morgen weer voor de klas en morgenmiddag nog een studiemiddag.
En dan morgenavond ook nog op pad.
Een drukke week deze week.
Over 4 weken idd meivakantie, heerlijk! Wij gaan dan naar Kreta.

Liefs, Twinkel3

Halloooo!!!!

Twinkel, wat leuk dat je de kleine wat begint te voelen. Leuk hé? Het wordt alleen maar duidelijker!

Hier is het zo duidelijk als wat. Ben vandaag echt flink hard geschopt en het gaat maar door en door. De beeb blijft gewoon ontzettend druk en dat terwijl ze juist zeggen dat het kindje rustiger zou worden. Ukkie, hoe is dat bij jou? Is de rust al wat wedergekeerd?

Vanavond laatste gym gehad. We waren maar met 7... terwijl we met 13 horen te zijn. 2 reeds bevallen (1x 6 weken te vroeg en 1x 3 weken te vroeg), 2 met probleemzwangerschap (voortijdige weeën en een met grote groeiachterstand) en van 3 geen idee....Was nog best wel gezellig. Met een aantal houd ik contact via Hyves. Bij ons gaat het niet van een babyshow-middagje komen, daarvoor was de groep denk ik te groot en steeds wisselend van samenstelling. Misschien met een aantal. zie wel.

Verder hier vandaag wat pijnlijke harde buiken en wat steken.... maar ja, zegt niks...

Weltrusten alvast.

Liefs Anoek

Hallo!!!

Hier ook weer eens een berichtje vanuit het hoge witte noorden! Heb vandaag heel wat sneeuw en hagelbuien gezien... en dat in het voorjaar!

Vanmorgen moesten we voor de vervolgecho  naar het ziekenhuis om 09.00. In verband met de ochtenspits al optijd weggegaan, maar allemaal file!!!  We zijn dus maar  omgereden over binnenwegen, want alles zat  vast. Gelukkigwaren we precies optijd, maar we hebben dr een uur over gedaan, terwijl we het normaal in 30 min kunnen doen.  

Gelukkig zag alles met de beeb er goed uit, en lag ie nu voorbeeldig :) En ja, we weten ook wat  het is...... maar we wilen het nog even voor onszelf houden, als het lukt! Mn voorgevoel klopte trouwens helemaal niet, maar ben dr wel heel erg blij mee en was ook niet teleurgesteld (was ik van tevoren wel een beetje bang voor.)

Anoek alweer de laatste pufles, ik moet dinsdag  a.s. beginnen. Maar omdat we dan op vakantie zijn moet ik gelijk de eerste les al missen. Maar goed, het zijn er 9 voor de bevalling 1 erna, dus nog er komen dr nog genoeg!  

Gisteren niet meer naar de babywinkel geweest, maar vandaag na het ziekenhuis nog wel even. We hebben gelijk de hele zaak leeggekocht hahaha. We hebben nu dus de kinderwagen gekocht, een maxi-cosy (bruin/zand) een box (rocco wit) en boxkleed(donkergroen rib met felle groene bloemetjes en de andere kant mosgroen fleece)
Alles gelijk meegenomen, kinderwagen was showmodel. Het is uiteindelijk toch de teutonia geworden, en ben dr helemaal blij mee. Hij heeft een zwarte reiswieg, met zandkleurige binnenbekleding en de wandelwagen  is zandkleurig met een zwarte voetenzak. Vriendlief vond deze mooier, en handig dat ie gelijk mee mocht + in de aanbieding. Deze is ook wat lichter als de mura. Voor de rest is  het een 4 wieler, en kan het zitje beide kanten op.

Nou dat is alweer een heel verhaal geworden...
O ja, leuk hoor vlinder en  twinkel dat jullie de uk ook al beginnen te voelen. Ik vind het zo gezellig als ie trappelt, mag ie van mij de hele dag wel doen.

Liefs Tara

Goedemorgen meiden,

Hier een vroege vogel... al zullen de meeste van jullie er ook al wel uit zijn ivm werk. Hier moest de auto naar de garage voor een beurt, dus de wekker ging om 7.15. Mn man is nu de auto wegbrengen. Hij is de rest van de dag vrij. Wel fijn, maar geen idee wat we gaan doen. Niet veel waarschijnlijk....
Heb nl het gevoel dat ik onder de tram heb gelegen vannacht... bah bah wat een slechte nacht. 6 uurtjes slaap en 3x onderbroken voor toiletbezoek. Ik weet ook niet meer hoe ik liggen moet, alles doet zeer; mn benen, heupen, bekken en dan die druk op mn schaambeen...Ik heb het nog niet zo erg gehad als vannacht. Ben het nu dan ook even beu. Wil wel weer eens lekker goede nacht doorslapen op mn buik!!
Ik begin nu steeds meer uit te kijken naar de komst van de kleine (lees: bevalling). Herkenbaar Ukkie?

Tara, fijn dat alles ook bij de vervolgecho goed was en dat jullie uk nu mee wilde werken, ha ha! Toch een opluchting hé? Hoop voor jullie dat jullie het een geheimpje kunnen houden. En waarom zou je teleurgesteld zijn? Meid, alle clichés zijn waar volgens mij en de grootste is nog wel dat je wilt dat je kindje gezond is!! Ik had voor de zwangerschap een lichte voorkeur, maar toen ik eenmaal zwanger was en die bloeding kreeg met 8 weken, was ik alleen maar blij dat alles nog goed was en besefte ik dat het me helemaal niet meer uit zou maken wat het zou worden en zo voel ik dat nog steeds!
Dus het is de teutonia geworden?!! Leuk, volgens mij hebben we nu allemaal een verschillende kinderwagen, ha ha! Ukkie: MC Mura, Twinkel: Mutsy, Vlinder: Bugaboo, Tara: Teutonia en Anoek: Quinny Buzz. Alleen van Pippie weet ik het eigenlijk niet...Gelukkig maar dat er zoveel keus is, dan heeft iedereen ook de kinderwagen het meest naar zijn of haar zin!

Geloof ook dat bijna iedereen wel dezelfde box heeft; de Rocco, ha ha! Wel verschillende kleuren en een met lade en ander zonder. Wij hebben whitewash eiken en zonder la!

Vlinder en Twinkel, ik denk ook dat jullie als jullie samen verlof hebben ook zoveel samen kletsen hoor! Ik vind het wel erg fijn om de laatste loodjes en alles wat je daarbij voelt en doet te delen met Ukkie! Tara, wanneer begint jouw verlof? Ik denk dat Ukkie en ik dan ook nog thuis zijn, wel al met beebje! Maar dan kunnen we jou ook door die dagen heen "loodsen", ha ha!

Nou ga zo lekker alle "baby"programma's kijken!

Liefs Anoek

Goedemorgen,

hier nog een vroege vogel...nouja, vroeg...toen ik nog geen verlof had zou ik al ruim 2 uur op zijn geweest. Went toch best snel, uitslapen.

Hier ook geen geweldige nachten hoor, Anoek. Ik was echt een buikslaper, nou dat gaat nu niet meer lukken haha. En de kleine was gisteravond zooooo druk, heb er echt een uur van wakker gelegen. Dus ja: herkenbaar. En dan een paar keer eruit om te plassen en de druk van onderen. Pff. Dan nog denk ik dat het allemaal veeeeeel erger kan.

Ook rommelt het hier regelmatig: harde buiken had ik gisteravond elke 10 minuten, en ze deden ook wel zeer en duurden bijna 1 minuut. Ik dacht: zouden dit de concrete voortekenen zijn? Maar nee, nix gebeurd vannacht (en het schijnt dat de meeste bevallingen 's nachts beginnen). En ja, ik kijk ook echt uit naar de tijd dat de kleine er is. En de bevalling: hoort erbij, zie er zeker niet tegenop.

Twinkel, leuk dat je de kleine voelt bewegen. Ik vond (en vind) het echt heel speciaal. Hier beweegt 'ie bijna constant, af en toe een uurtje rust en (doorgaans) 's nachts niet. Geniet er lekker van meid!

En Tara, leuk he, al die spulletjes kopen. Ik vond het echt geweldig! Kan ook niet wachten totdat ons ukkie er is en ik gericht (geslachtsgericht) kleertjes kan kopen. Leuk leuk. En fijn voor jullie dat de echo goed was en dat jullie het geslacht weten. Ben benieuwd wat jij (jullie) krijgt (krijgen)!

Ik spring snel (nouja, snel...) onder de douche en dan inderdaad: babyprogramma's kijken!

Anoek, heb je gisteren trouwens "De Bevalling" nog gezien? Wat een gedoe he, met zo'n zwembad in de woonkamer...poe. Vond het wel mooi om te zien hoe het babytje onder water was, maar lijkt mij toch iets te veel gedoe, in zo'n bad. En mn mannetje krijg ik al helemaal niet zo ver.

Fijne dag, werk ze voor de werkenden, en tot snel!

Liefs, Ukkie26

Zo dames, wat zijn jullie vroeg zeg!

Ik hoop dat jullie kindjes niet lang meer op zich laten wachten! Ik vind het nu wel spannend worden hoor.  Ik ga toch elke dag wel eventjes kijken of er nog nieuws is, er hè? Voor jullie is het vast nog veeeel spannender! je leeft toch naar de datum toe, ook al kan het langer duren.

Mijn verlof duurt nog wel even. Officieel heb ik als zelfst. ondernemer niet eens verlof, maar ik denk dat ik vanaf half juni mezelf in ieder geval niet meer  inplan.  Ik ga  dan  vast nog wel  regelmatig naar de winkel, maar dan op mn eigen tijd, en als ik niet wil dan ga ik niet. We zullen wel zien hoe het loopt. Misschien lukt het niet eens tot die tijd,in de winkel is het toch hoofdzakelijk staan en lopen dus afwachten.

Liefs Tara  

Goedemorgen!!

Vandaag weer zo vroeg, ha ha! Nu omdat ik zo naar de vk moet voor controle.
Alles goed hier, dus hopelijk blijkt dat ook zo meteen! Wel veel eruit geweest vannacht maar op zich wel goed geslapen gelukkig. Vanmiddag gewoon even een uurtje bijslapen.

Tot straks!

X

Mogguh,

even snel in de reclame van de Verloskundigenpraktijk...

Anoek, hoe was het bij de VK? Zijn jij en je uk weer goedgekeurd? En wat zeggen ze van het "gerommel"? Bij mij dachten ze dus, vanwege de harde buiken, aan blaasontsteking. Nou, mooi niet dus.

Ik moet morgen weer heen (4 uur pas), ben benieuwd wat ze dan zeggen.

Hier ook een gebroken nacht, maar ach...dat went.

Ga gauw weer richting TV, reageer later vandaag wel uitgebreider.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan