Hoi meiden, goedemorgen!
Nee helaas geen lekkere (ahum) bevalling voor mij... was het maar waar. Ik kijk er wel heel erg naar uit. Nee, ik heb een beetje lang geslapen, vergeten de wekker te zetten. Kon gisteravond weer heel moeilijk in slaap komen omdat me heupen/ bekken zo'n pijn doen. Dit is echt sinds 2 dagen en van mij mag het nu wel gebeuren hoor, zodat ik me lichamelijk weer wat fitter ga voelen.
Ik ben vandaag precies 39 weken! NOg een weekje..... De vk heeft me gewaarschuwd er toch vanuit te gaan dat ik over de uitgerekende datum ga, aangezien de meeste vrouwen dat bij een eerste kindje doen. Toch hoop ik dat het niet zo is.... maar s ochtends wakker worden zonder dat er iets gebeurd is, is toch wel een beetje een teleurstelling Ukkie had echt al een tijdje last van harde buiken en voorweeën voor ze beviel, maar bij mij is daar totaal geen sprake van... Niet dat dat wat zegt, maar ja... heb dan ook niet echt get gevoel dat er iets gebeurd daar binnen.
Kreeg vanochtend wel een leuk smsje. Een vriendin van mij die ik al een tijdje niet gezien heb en die ook niet in de buurt woont, komt morgenochtend op de koffie, want ze is in de buurt. Ik vind het echt heel erg leuk!
Vandaag maar eens bedenken wat ik ga doen. Moet in elk geval een wasje doen, stofzuigen en ff naar winkelcentrum. Ach en in mijn tempo is de dag dan ook wel weer voorbij, ha ha!
@Vlinder, lekker zeg een dagje vrij! Ga je nog wat leuks doen?
@Pink, ben jij ook vrij?
Liefs Anoek