WIEBELMAMA'S

Ukkie, gefeliciteerd!!!!!!!!! En wat een mooie naam hebben jullie je dochtertje gegeven!!!!!
Geniet van haar en laat je lekker verwennen, dat heb je  verdiend!!!

Liefs Pink

Hoi meiden, goedemorgen!

Nee helaas geen lekkere (ahum) bevalling voor mij... was het maar waar. Ik kijk er wel heel erg naar uit. Nee, ik heb een beetje lang geslapen, vergeten de wekker te zetten. Kon gisteravond weer heel moeilijk in slaap komen omdat me heupen/ bekken zo'n pijn doen. Dit is echt sinds 2 dagen en van mij mag het nu wel gebeuren hoor, zodat ik me lichamelijk weer wat fitter ga voelen.

Ik ben vandaag precies 39 weken! NOg een weekje..... De vk heeft me gewaarschuwd er toch vanuit te gaan dat ik over de uitgerekende datum ga, aangezien de meeste vrouwen dat bij een eerste kindje doen. Toch hoop ik dat het niet zo is.... maar s ochtends wakker worden zonder dat er iets gebeurd is, is toch wel een beetje een teleurstelling  Ukkie had echt al een tijdje last van harde buiken en voorweeën voor ze beviel, maar bij mij is daar totaal geen sprake van... Niet dat dat wat zegt, maar ja... heb dan ook niet echt get gevoel dat er iets gebeurd daar binnen.

Kreeg vanochtend wel een leuk smsje. Een vriendin van mij die ik al een tijdje niet gezien heb en die ook niet in de buurt woont, komt morgenochtend op de koffie, want ze is in de buurt. Ik vind het echt heel erg leuk!

Vandaag maar eens bedenken wat ik ga doen. Moet in elk geval een wasje doen, stofzuigen en ff naar winkelcentrum. Ach en in mijn tempo is de dag dan ook wel weer voorbij, ha ha!

@Vlinder, lekker zeg een dagje vrij! Ga je nog wat leuks doen?
@Pink, ben jij ook vrij?

Liefs Anoek

Oh ja, helemaal vergeten....

Patricia vroeg me (via Hyves) jullie te laten weten dat haar laptop kapot is en dat ie hopelijk binnen 2 weken gemaakt is. Dusss we zullen haar eventjes niet (veel) zien.

Ukkie, ongelooflijk gefeliciteerd met jullie dochter LISE, wat een mooie naam!!

En wat een hele snelle bevalling zeg! Nou, ga maar heerlijk genieten met zijn drietjes.
Echt super, de eerste wiebelbaby!!!

Liefs Pippie

Wauw Ukkie, geweldig zeg - een dochter!!!

Van harte gefeliciteerd meid.
Ik vind het ook een heel mooie naam.

Geniet lekker van jullie dochtertje en ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar hoe ze eruit ziet. Maar dat komt wel hoor.
Kom nu eerst maar lekker bij van de bevalling en lekker genieten hoor meid!

Liefs, Twinkel3

twinkel je was net weg van het forum! wilde je een sms sturen maar mijn telefoon is kapot waar jij in stond en nummer staat niet op sim,dus kon je niks sturen jammer genoeg,straks als die weer gemaakt is wel dus wie weet bij anoek!

ukkie hoe is het? ben benieuwd naar jullie uk hoor! foto s foto s! hahaha
je zal de 1e dagen nog wel niet komen denk ik (begrijpelijk hoor)
lekker genieten!!!

xxx mier

Ohhh.. ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je Ukkie
Nu jij mama bent geworden is mijn ongeduldigheid nog erger geworden, ha ha!!

Nee, zonder gekheid.... ik hoop dat ik ook snel onze uk in mn armen mag sluiten. Nog een week tot de uitgerekende datum... Maar zoals ik al zei er lijkt hier weinig te gebeuren, dus denk dat mn geduld nog wel even op de proef wordt gesteld!

Hier vandaag in elk geval weer wat nuttigs gedaan. Gisteren had ik echt niks gedaan en dat voelde toch ook weer niet goed. Konijnenkooi weer schoon, beneden stofgezogen, wc gepoetst, was opgeruimd, was gedraaid, in de droger ermee en ook weer opgeruimd. Dusss, productief dagje!

Wat hebben jullie vandaag gedaan? Mis nu wel mn dagelijkse lange forumberichtjes met Ukkie hoor....

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan