WIEBELMAMA'S

Hoi meiden,

Idd heel erg rustig vandaag. Alleen Anoek heeft nog maar wat geschreven na mijn berichtje van gisteravond.

Enne Ukkie... ik hoop het zo voor je meid!
Spannend hoor.

@Anoek, fijn dat alles er goed uitzag bij de VK. Zeker nadat je je gisteren toch wat ongerust maakte is het fijn te horen dat het goed gaat met je kleintje.
Voor jou duurt het ook niet lang meer hoor meid, maar ik hoop voor jou wel dat het dichter bij nu dan bij over 3 weken zal gebeuren.
Succes nog even!

Vandaag heb ik de hele dag BHV-dag gehad.
Om half 7 ben ik al van huis gegaan.
Ik ben nu dan ook bekaf, dus houd het kort.

Ik kom morgen zeker kijken of er al meer berichten zijn.

Liefs, Twinkel3

Jajaja! Ik mag mezelf nu echt een wiebelmama noemen.

vannacht om 3 minuten voor 5 is onze dochter Lise geboren. 50cm, 3540 gram, alles goed.

Bevalling ging echt in een noodgang: om 1 uur snachts braken de vliezen, vanaf half 2 weeen om de 3 minuten. VK kwam om 3 uur en toen had ik al 3 tot 4 cm. Ze zou om 6 uur terugkomen. Maar de weeen kwamenn in de tussentijd zo snel op elkaar en ze waren zo hevig dat mn mannetje om iets over 4 weer de verloskundige belde. Ik hield het bijna  niet meer. Toen de VK kwam had ik al volledige ontsluiting en mocht ik meepersen. 25 minuten later is onze Lise geboren.In totaal net geen 4 uur dus...pff.

wel een paar hechtingen helaas (au!) maar ach: het is het dubbel en dwars waard...

We zijn heerlijk van onze kleine meid aan het genieten en zitten, ondanks alle ongemakken waar je als verse ouders mee te maken krijgt, op een giga roze wolk!

Ik ga nu maar eens slapen: we zijn afgelopen nacht flink in de weer geweest.

Fijne avond. liefs een trotse ukkie26

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De eerste echte wiebelmama!! Maar wat een bevalling zeg, jeetje wat ontzettend snle is het gegaan! Zijn al die voorweeën toch nog ergens goed voor geweest! En wat een mooie naam ook! En jeetje wat hadden velen van ons het fout zeg met het geslacht, ha ha!

Meid, ga lekker samen genieten van jullie kersverse dochter en laat je ook maar lekker verwennen. Stuur je over een tijdje foto's (per mail)?

Hoop dat ik je snel mag volgen!!

Dikke knuffel en veel liefs,
Anoek

Ukkie : 2 april bevallen van dochter Lise!!!

PATRIES;jongen
MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen
TARA: jongen
VLINDER: meisje
PINK: jongen
VS: jongen
PIPPIE: jongen

Anoek

PATRIES;meisje
MIER : meisje
TWINKEL: meisje
TARA: meisje
VLINDER: jongen
PINK: meisje
VS: jongen
UKKIE: meisje
PIPPIE: meisje

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (29-03-08) 39w5d, 31 mrt uitgerekend, 4 april volgende controle VK: 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 39wk  (03-04-08), 10 april uitgerekend,  10 apr  volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  16 weken  5 dagen (18-3-2008).  31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend! 3 april naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Ha die wiebelmama Ukkie!

Nogmaals Gefeliciteerd met jullie dochter Lise. Echt super zeg en een hele leuke naam. Vind het wel grappig dat ik het een keertje goed raad (haha).

Geniet van je kraamtijd en ik wil haar ook echt wel bewonderen d.m.v. een fotootje!

Zal morgen wat meer schrijven want ik heb een dagje vrij.

Anoek nu ben jij echt aan de beurt binnenkort!

x-vlinder

Anoek........waar ben je?

Ik zag dat jij altijd zo'n vroege vogel was (haha). Tja Ukkie is er dan wel niet waarschijnlijk zo vroeg.

Alles verder nog steeds goed met je?

x-vlinder

Hey Ukkie.

Hoe was de eertse nacht met 3-tjes? Wel een beeetje kunnen slapen hoop ik!

Gaat het goed met je en met Lise?

Wat een snelle bevalling zeg! Klinkt alsof het allemaal ook goed gegaan is? Lijkt me geweldig om daarna samen de kleine vast te houden. Dat lijkt me echt een heel speciaal moment!

Geniet ervan.

x-vlinder

Terug
Bovenaan