WIEBELMAMA'S

Anoek,

Het boxkleed is dus idd groter dan de binnenmaten van de box.
De binnenmaten van de box zijn 74,5 x 89 cm en het kleed is 95 X 89 cm.
Dat houdt dus in dat het kleed aan één kant 10 cm overhoudt. Aan beide zijden dus 5 cm. Ik denk dat dit wel gaat door het kleed iets omhoog te laten staan aan beide kanten.

Hoe zit dat bij jou Ukkie (en andere meiden die dit al hebben gekocht)?

Het kleed is ook maar in één maat leverbaar, dus ik was ervan uitgegaan dat het allemaal standaardmaten waren.

Liefs, Twinkel3

Hallo,.

Het is hier druk geweest vandaag! Ik heb ook echt super veel vandaag vandaag en ben nu helemaal bekaf pfffffffffff ga zo maar eens bijkomen bij voetbalvrouwen...Heerlijk!

Ukkie wat een knap meisje zeg. Leuk om haar te bewonderen op de foto!

Verder heb ik vandaag weer een tasje vol kleren gekocht. Echt super leuk maar wel weer een rib uit mijn lijf (dit keer was ik in een duur winkeltje) maar goed...anders had ik ook kleren nodig gehad en ze gewoon gekocht! Jammer alleen dat je veel kleren na je zwangerschap niet meer aan kan doen maar met de zon en de lentekriebels toch een rokje, 2 shirtjes en een blousje gekocht!

Pippie jij dus donderdag de 20 wkn echo ik volgende week maandag en Twinkel...oeps ben het vergeten Twinkel???

Tot snel weer.

Hoi hoi

Twinkel, heb je mailtje ook gelezen, maar reageer hier ff.Ons boxkleed is 80x100 en is prima te doen in de Rocco-box! Dus met die van jullie komt het ook helemaal goed!!

Vlinder, heerlijk nieuwe kleren! Ik ben ook wel aan iets nieuws toe. Heb mn zwangerschapskleren wel een beetje gezien, ondanks dat ik ze nog steeds leuk vind. Denk dat het meer de voorjaarskriebels zijn, want al mn zwangerschapskleding is voor de winter (op 2 t-shirts na).

Ook hier veel gedaan vandaag. Hele huis samen weer aan kant gemaakt! De nieuwe baby-kleertjes en badcape die ik vrijdag gekregen heb zijn inmiddels ook al gewassen en gestreken en liggen mooi in de kast!
Verder ben ik een beetje onrustig.... maar komt denk ik dat de uitgerekende datum dichterbij komt en het besef dat het elk moment wel zo ver kan zijn. Heel bizar... het valt gewoon niet te plannen of te voorspellen en dat maakt het allemaal voor mijn persoontje best lastig, ha ha!

Liefs Anoek

Ik schaam mij diep....
Tara,welkom terug! Lekker uitgerust afgelopen week? Nog leuke dingen ondernomen of lekker in het zwembad gehangen!! (ook heerlijk!)

Ukkie, wat een prachtige meid! Ik heb je een uitgebreide mail teruggestuurd!

Liefs Anoek

twinkel ik heb je mails gehad hoor,thanx

het is hier wel lekker druk geweest! vanmiddag verjaardag van mijn zus gehad,en zo lekker naar bed,morgen weer werken.

xxx mier

Goedemorgen,

Ik ben laat, maar toch nog de eerste...  Toch niet zo vreemd denk ik, want jullie zullen wel allemaal werken zijn....

Vandaag heb ik niet zo veel op het programma staan. Moet wat boodschappen doen, ga rondje bellen voor voorbanden voor de auto (hadden lekke band en nu moeten de banden vervangen worden) en voor de rest zie ik het wel.

Vannacht onrustig nachtje gehad. Weer eruit voor het toilet, maar ook wakker geworden van harde buiken. Ze waren wel wat pijnlijk, maar niet erg genoeg om al te serieus te nemen. Gisteravond ook krampen gehad en mn darmen waren helemaal van slag. Zou het dan toch niet lang meer duren??? Nog 3 dagen en dan ben ik 40 weken.... Wat is de tijd toch hard gegaan. Zelfs de laatste weken zijn voorbij gevlogen! Meiden, geniet er van hé? Het is zo voorbij!! Omdat ik niet weet of wij nog een 2e zouden willen, kan het zo ook dus maar mn eerste en laatste zwangerschap zijn... dat vind ik wel een raar idee hoor. Nooit meer dat getrappel in mn buik... begin nu wel een beetje te snappen waarom sommige vrouwen het liefst snel weer zwanger zijn, ha ha!! Maar we gaan straks eerst maar eens lekker genieten van ons 1e kindje en zelf weer de oude worden en dan als uk een jaar of 2 is kijken we wel verder, hihi! Ben heel benieuwd of het straks ook echt zo blijft voelen als ik het nu voel....
Hoeveel kinderen zouden jullie willen? Zijn jullie daar nu al erg van overtuigd of hebben jullie net zoals ik we zien wel....

Nou meiden, werk ze vandaag en hopelijk is het hier vanavond wat drukker!!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan