Goedemorgen,
Weer wakker geworden zonder baby.... Wel klein beetje gerommel, maar meer mn darmen. Verder vindt de baby het leuk om aan een kant te gaan liggen, maar dit past eigenlijk niet goed meer en dan doet mn buik echt pijn.... Hoop dat het nu echt bijna zover is. Gistermiddag voelde ik me hartstikke beroerd, zag sterretjes, was misselijk... na wat gegeten en gedronken te hebben ben ik op bed gaan liggen en toen zakte het weg. Toen mn mannetje thuis kwam, heb ik nog even een flinke huilbui gehad.... was het zo zat en had er stiekem op gerekend dat onze uk eerder zou komen, maar nee.... Dus Ukkie, die huilbui kwam bij mij dus nog eerder dan 40 weken... Morgen ben ik 40 weken. Mn man is er echt van overtuigd dat de beeb dan komt, dus hoop dat ie net als Ukiie's man het goed heeft! Omdat ik er zo doorheen zat, had ik gisteren de rest van de dag en avond even niet zoveel zin in het forum...
Ukkie, meid, die tranen en onzekerheid zijn echt normaal hoor! STerker nog die onzekere gevoelens heb ik de hele zwangerschap al. Vraag ik me af of we wel klaar zijn voor het ouderschap, of dit wel is wat ik wil... schaam me er bijna voor, maar kan er niks aan doen. Maar als ik de uk weer voel bewegen, dan denk ik er weer heel anders over, ha ha!! Beetje koudwatervrees, je weet ook totaal niet wat je kan verwachten en kan me voorstellen dat als de beeb er is het ook overweldigend is en die gevoelens je totaal overvallen. Neem gewoon rustig de tijd, veel praten en ook genieten van Lise. Zij en jij doen het hartstikke goed, dus het komt allemaal goed meid!!
Twinkel, fijn dat je weer lekker gerustgesteld bent! Heerlijk is het om te horen dat alles goed groeit hé?!! Ook heerlijk dat je niet zoveel aankomt. Zou willen dat dat bij mij zo was... ik kwam in het begin een kilo per week aan....maar maak me er inmiddels niet zo druk meer om. En idd je kindje krijgt genoeg binnen, maar die krijgt eerst en daarna jij zelf pas! Dus jij zal er eerder onder lijden dan de kleine!
Tara, ohhhh zo herkenbaar! Lijkt mijn 1e les wel, hihi! Die ontspanningsoefening vond ik ook elke keer een drama. Lig je met zn allen op de mat en gaat zo'n muts je ontspanning aan praten.... maak een vuist van je rechterhand en laat los, ontspan... grrrr alleen aan die stem irriteerde ik me al, dus van ontspannen kwam bij mijn echt helemaal niks. Ik lag meestal maar gewoon wat te liggen met een hand op mn buik, spelen met de beeb, ha ha!!
Nou meiden, ga nog even de verloskundigenpraktijk kijken en dan even douchen. Mn man is vanmiddag thuis omdat de banden van de auto vervangen gaan worden. En ik vind het stiekem heerlijk dat ie thuis is. Heb hem om de een of andere vreemde reden graag dichtbij de laatste dagen, terwijl ik normaal mn hand er niet voor omdraai om eeen week of 3 alleen te zijn, ha ha!! Wat hormonen al niet kunnen doen. Ik voel me de laatste dagen ook anders, mn lichaam voelt anders... kan het niet echt uitleggen... Ukkie, snap jij wat ik bedoel???
Liefs Anoek