,,wiebelmeiden 4,,

nou pink,dan zal je je 2 strepen nu toch wel gaan verwachten!

ik heb het programma niet gezien,was het een mooi programma om te kijken?

xxx

ging het ook over over als het langer duurde?
toch maar effe kijken volgende week

xxx

pink,je heb er weer heel wat tegen aan gegooid voor de ovulatietesten,maar ja je hebt er alles voor over he,ik ga er ook maar vanuit dat het nu ook niet gelukt is hoor! waarom zal het nu opeens wel lukken? maar ja als ik de verhalen van de laatste tijd leest geeft het ook wel weer moed maar denk ik daar zal ik ook wel weer niet bijzitten

ga effe gtst kijken en daarna prison break

fijne avond

xxx

Nou pink, kan me goed voorstellen dat je er stevig van baalt!

Gister heb ik babyboom niet gezien, maar vandaag wel even gekeken op uitzendinggemist.nl Vond het ook wel emotioneel om te zien. Volgende week maar weer kijken (weer op internet, want ik moet altijd werken op donderavond en ben dan meestal om 21.30 pas thuis.)

Iedereen een heel prettig weekend!
liefs, tara

@Twinkel, Gefeliciteerd met je trouwedag. Maak er ee leuke dag van!!!
@ Oooh Pink wat kl*te dat je nog geen posi ovu test heb. In ieder geval veel plezier met wiebelen vanavond. Nee ik heb er niet naar gekeken. Ik heb Prison Break gekeken en daarna zitten puzzelen. Vind ik altijd erg lekker als het winter gaat worden. Volgende week ga ik het in ieder geval wel opnemen, was ik nu vergeten.
@vs, Hoe staat het nu met je jetlag al over!! Ik hoef er s'nacht nooit ooit, ja misschien om te plassen. Na het weekend bel ik mijn gyn wel ff, vind het namelijk wel erg raar die lijst van mij. Met mijn gezin gaat het echt super!!!
@Ukkie, Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Nou hier is dus nog steeds geen RD te bekennen. Vind het wel erg vreemd zeker met die templijst van mij. Na het weekend bel ik ff met mijn gyn, hopelijk kan ik langskomen. Zal er wel niet veel zijn de komende week, want mijn kind heeft vakantie en we gaan leuke dingenmet haar doen. Van het weekend ben ik er ook niet ga morgen de hele dag naar de stad en sávonds viert mijn vader zijn verjaardag. Zondag heb ik een verjaardag van mijn nichtje, dus meiden alvast een fijn weekend. Als ik na het weekend kontakt heb gehad met mijn gyn dan laat ik jullie het in ieder geval ff weten.

Liefs Patricia

Hoi meiden

Nou daar ben ik wee terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad mooi weer en lekker genoten, leuke dingen gedaan.
Voel me nog steeds goed, ben ook gelukkig nog zwanger, en ik besef het al veel meer.
Tot mijn grote verbazing lust ik nog steeds koffie dit kon ik de andere 2 zwangerschappen niet verdragen, hierdoor heb ik zelfs even getwijvelt of het echt waar was.
Ben soms misseleijk tussen 16.00-18.00 uur wel rare tijd hé
Heb nog gevoelige borsten vooral links, en een wat drukkend gevoel onderin mijn buik.
Heb het tegen een paar mensen verteld die ook van clomid en de gyn afwisten, dat was erg leuk en heb zelfs al een kaartje gahad (deze eerst nog maar even opbergen, hihihi)
Volgens mijn eigen berekening ben ik 19 juni uitgerekend, dat wordt nog spannend want mijn oudste zoon is 10 juni jarig ik hoop vurig dat ik niet op zijn verjaardag beval.

Liefs Kyra, ik ga nog even terug lezen

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 13w3d (7-10-07), 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25-28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- Evelien, 24 jaar, zit nu in ronde 8 voor mijn eerste kindje, mijn cyclus is 29-34 dagen, ben sinds 2 weken bezig met temperaturen. NOD 31 oktober.

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Tara, 30 jaar, ronde 13, nod 9 nov, cyclus 26-33 dagen, eerste kindje

@Ukkie, GEFELICITEERD met je nieuwe baan! Wat ga je precies doen?

@ Pink, balen zeg... ga je nu weer nieuwe testen kopen of laat je het zo? Misschien gewoon om de 2 dagen wiebelen? Ik heb gisteren wel babyboom gezien. Het raakte mij ook op sommige momenten en dan vooral als mensen al lang bezig zijn. IK ben echt heel blij dat het ons gegund was snel zwanger te raken, maar ben me er wel van bewust dat dat niet vanzelfsprekend is. Die mensen willen allemaal heel graag net als wij allemaal en die emotie raakt je omdat je het herkend. Ik kan het jullie zeker aanraden om te kijken. Gisteren hadden ze ook nog tips, er is nl begeleiding van een fertiliteitsarts uit het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg en Marielle Croon, bekende verloskundige (van het boek Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelers).

@Bo, fijn een positieve test.

@Twinkel, geniet van je eerste huwelijksdag! Wij hebben de onze vorige maand gehad!

Morgen krijgen we 3 kids te logeren, jongetje van 8 en twee meiden van 10 en 11. Zijn aan het bedenken wat we kunnen gaan doen, maar hebben aantal opties en laten de kids wel kiezen! Zijn kinderen van Remco's neef (jongen en meid) en nicht (meid).
Zal een vermoeidende dag worden, maar ik heb er wel zin. Hoop dat ik morgen wat meer energie heb dan nu, ha ha. Vanavond moest er natuurlijk al gepoetst worden.
Verder is er vandaag een expert van de verzekeraar naar de vloer komen kijken. Schade is ruim € 4000,- . Geeft wellicht aan wat een ellende het is... Gelukkig wordt het door de verzekering vergoed, maar ja de overlast nemen we daar helaas niet mee weg....

Nou meiden, fijn weekend en weltrusten voor straks.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan