,,wiebelmeiden 4,,

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties.
Morgen is het idd al weer een jaar geleden dat we zijn getrouwd.
Aan de ene kant lijkt het nog maar pas geleden, aan de andere kant kan er in een jaar tijd ook veel wel/ niet gebeuren...

Net heb ik op uitzendinggemist gekeken naar babyboom. Een erg aangrijpend programma. Als ik dan hoor dat sommige stellen al bezig zijn sinds 2001 dan mag ik echt nog niet "zeuren" vind ik. Tuurlijk is er bij ons ook die teleurstelling iedere maand, maar we zijn nog steeds wel hoopvol.

@Patrica, jij bent al flink overtijd hè. Toch nog geen testje eraan wagen?
Is jouw temperatuur nog steeds zo grillig?

@Anoek, ik heb vanavond mijn mail nog bekeken, maar heb nog geen mail van jou ontvangen. Ben toch wel erg benieuwd naar jouw zwangere buik.
Stuur je nog een foto toe naar twinkel1979@hotmail.com ? Ik zou het erg leuk vinden.

@Mier, zitten jouw wiebeldagen er al weer op? Dan zitten we wellicht samen op het wachtbankje.

@Kyra, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Men spreekt altijd wel van ochtendmisselijkheid, maar naar wat ik gelezen heb kun je er de hele dag wel last van hebben. Ik hoop voor jou dat het blijft bij deze tijden.

@Pink, ik zou me ook bont en blauw gaan ergeren aan die dure ovulatietesten.
Stop je er nu mee en wiebel je gewoon nog even door, of hebben jullie een ander "plan de campagne"?

En hoe is het met de andere meiden?

Ik heb me vanmiddag trouwens een andere coupe laten aanmeten bij de kapper.
Heel wat anders, maar wel leuk vind ik zelf. Iedere keer als ik langs de spiegel loop moet ik er toch even in kijken. Ik had eerst een bob-model, maar heb het nu meer in lagen zodat ik mijn slag er flink in kan kneden. Dus van een gladde coupe naar een krullebol. Gelukkig vond mijn mannetje het ook wel geslaagd.

Nou, ik ben er dit weekend dus niet. Volgende week zal ik hier wel weer veel te vinden zijn, want ik heb dan herfstvakantie.

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden

hier even een snelle reactie vanaf het werk (voordeel dat ze geen nederlands kennen :)). We hebben vannacht een storm gehad en de stroom  is thuis uit gevallen. Als ik het goed zie op de energie-website hebben we nog steeds problemen. Hopelijk maken ze het vandaag nog maar ik vrees eerder dat het morgen gaat worden. Dus geen stroom, internet oid. Wordt weer ouderwets met kaarslicht spelletjes doen. Alhoewel, volgens mij gaat mijn mannetje met collega's de kroeg in...... Ik heb nog steeds last van de jetlag (ik wordt elke keer zeer vroeg wakker) dus ik ga lekker naar huis toe.

Hopelijk tot morgen

Twinkel een hele fijne dag gewenst.

liefs
vs

Hoi meiden,

Balen  vs van de storm, hoop voor je dat het  het  allemaal snel weer doet.

Pink heb je al een positive test? ik hoop het echt voor je. Mischien een idee, maar ik heb de ovulatie testen van sensitest en die doe ik gewoon s'ochtends (met ochtend urine) en die werken heel goed bij mij en zijn wel iets goedkoper.

Hoe is het met de andere meiden? Lekker van het weekend aan het genieten allemaal?!

O ja anoek had jij dit weekend nou neefjes en nichtjes te logeren?! Veel plezier dan!!!!

Liefs bo

Hey meiden,
Wat lief dat jullie zo aan me denken en me bijna een positieve test zouden willen aanpraten!! Helaas, niets van dat alles. Gisteren voor de 4e dag rekbaar slijm, wel heel waterig deze keer, dat heb ik anders nooit. Temperatuur was vanmorgen 36.4, heel laag voor mijn doen. Ovulatietesten zijn op: €90 naar de knoppen!! Ik koop geen nieuwe meer, maar blijf wel temperaturen. Mijn cyclus is nu in ieder geval al 48 of 49 dagen, da's niet goed als je graag zwanger wilt worden.

Babyboom was inderdaad een 'mooi' programma, Anoek. Vond het erg interessant, ook wel confronterend en heel herkenbaar, jij voelt wat zij ook voelen, je weet precies wat er speelt. Ze gaven idd de tip om de 2 of 3 dagen te wiebelen. Dat komt grofweg neer op twee keer per week. Nou, dat hebben wij de eerste maanden ook gedaan, 2/3 keer per week, zonder resultaat. Dan moet je volgens mij ook best wel goed zaad hebben. Maar om de dag lukt ook niet bij ons tot nu toe. Vrees dat het een combi is tussen mijn mannetje en mij. Mijn eitjes doen niet helemaal goed hun werk denk ik en ik heb (al voordat we er aan begonnen) een voorgevoel dat de zaadjes niet van hoge kwaliteit zijn. Ik baseer het nergens op hoor. gewoon een sterk gevoel. Net als het gevoel dat ik vaak in mijn omgeving 'voel' dat iemand zwanger is en dat ik, toen ik stopte met de pil, 'voelde' dat het bij ons lang zou gaan duren.

Het kan trouwens ook zijn dat ik een cyclus oversla, want dat gebeurt ook wel eens in de zoveel tijd. Ik ben twee jaar geleden drie maanden van de pil af geweest omdat ik er last van had. Eerst na 35 dagen ongesteld, daarna op dag 35 ongiklachten, dus ik was al helemaal blij dat het werkte, maar werd niet ongesteld. Pas op dag 70 (dus wel netjes 2x35 dagen eigenlijk).

Patricia, nog steeds niks!! Vaag hoor!

Oh ja Anoek, ben ook erg benieuwd naar je buikje.....

Mier, hoe was het in Bataviastad?

Twinkel, bijna herfstvakantie voor jou!! Geniet van je trouwdag en heel erg gefeliciteerd!!

Pink

He meiden,

ik had gelukkig weer stroom toen ik thuis kwam van werk. Zat er toen net 2 uurtjes op. Vandaag de koelkast en vriezer maar uitruimen.

Pink wat vreemd gaat het bij jou. Het houdt idd een keertje op met het gebruiken van ovu testen. Ga je nu binnenkort naar de ha. Wel balen dat je zo'n voorgevoel hebt.

Hier niet echt veel bijzonders, buiten dat ik donderdag na het wiebelen opeens last had van bloedverlies. Dit was best veel en heb ik normaal gesproken nooit last van. Maar wie weet is mijn lichaam nog een beetje van slag met de jetlag.

groetjes
vs

pink,leuk dat je vroeg over bataviastad  maar was weinig aan!dat wordt iig geen volgende x meer!! was daarna nog naar almere gegaan om te winkelen,dat was best leuk! ben net pas thuis,was gewoon 2uur en 40 min.naar lelystad met de trein!!
ik heb nog 2 hele leuke vesten gekocht van my god,en nog een boxer van bjorn borg voor mijn mannetje,en ook voor mezelf!

jammer dat je nog steeds geen goede test heb zeg,vind het wel vreemd hoor...
ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

twinkel mijn wiebeldagen zitten er idd weer op,het wachten is weer begonnen,nog 10 dagen!!

xxx

Hallo Allemaal.

Hoe is het met jullie allemaal?

Nog nieuwtjes hier of daar?
Mmmm geen positieve ovutest zie ik!

Ik ben benieuwd of het bij mij gewerkt heeft. Ben iig de dag na de positieve gesptopt met verder testen want hij was natuurlijk weer negatief. Ik dacht 48 uur dan moet hij weer positief zijn maar dat was hij net. Kan het zo zijn dat mijn eisprong maar heel even duurt? Hebben jullie daar ooit van gehoord?
(Misschien maak ik er nog wel een topic voor aan).

Mier ik hoorde laatst ook dat bataviastad tegen valt! Jammer is dat.

Patricia hoe is het   met jou? Nog getest?

x-vlinder

ik heb ook babyboom gekeken,pffff de tranen liepen over mijn wangen toen ze moesten testen,nu eerst joling en gordon kijken

xxx

Terug
Bovenaan