,,wiebelmeiden 4,,

Ik heb ook babyboom gezien en ik vind het en mooi programma, ik wil het zeker blijven volgen.

Patricia hoe is het met je?

groetjes Kyra

Hoi Meiden,

Hier nog steeds geen RD's te bekennen. Heb wel weer hoop hoor. Gister op die verjaardag was er een soort van tante van mij. Ik ken haar heel mijn leven en ze weet echt niet dat ik bezig ben voor een 2de kindje. Zelf heeft ze 6 kinderen en ze is geloof ik 70jr ofzo. Nou die zat dus gister de hele tijd naar mij te kijken en op een gegeven moment vroeg ze dus of ik zwanger was. Ik gelijk eh nee, misschien??? Zij denkt dus dat ik een maand of 2 zwanger ben. Ze zei dat ze dat aan mijn houding zag, dus was verandert  volgens haar. Weet niet wat ik ervan moet vinden, maar het geeft mij toch weer hoop. Wilde vanmorgen eigenlijk een test doen, maar helaas die heb k niet in huis. Ga morgen dus maar ff een test halen voor dinsdag ochtend. Ook ga ik voor de zekerheid de gyn gewoon bellen voor een afspraak. Al is de test een dinsdag posi dan nog ga ik gewoon naar de gyn. Zal best wel niet hoor, maar hoop het wel!!!

Liefs Patricia

Patricia, jij houdt het wel spannend hier. Ben zo benieuwd...hoe houdt je het vol om niet te testen? Heb er altijd wel 1 in voorraad liggen.

Ik heb ook babyboom gekeken via uitzending gemist. Heftig!

Het laat precies zien hoe het is vind ik. De teleurstellingen en ook mensen waar het allemaal zomaar bij lukt en de mensen met een positieve test.

Ik was echt blij voor de vrouw die het niet kon geloven en opnieuwd geplast en getest heeft. Maar tegelijkertijd dacht ik ook steeds...ik wil ook zo graag zo'n positieve test.

Volgende week ga ik weer kijken...zeker weten.

Fijne zondag voor degene die vrij zijn!

x-vlinder

Hoi meiden,

Balen pink dat je cyclus zo raar is, hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Ga je nu ook eerder naar de huisarts of wacht je iig nog op je volgende ongi? Hopenlijk niet natuurlijk)

Bij jou is het nog steeds spannend patricia, zal blijven duimen!

Mier weer op het wachtbankje?! Hoop over 2 weken goed nieuws!!!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs bo

Hoi Patricia,

zou wel erg gaaf zijn als je tante gelijk heeft. Ik geloof er wel in dat andere mensen kunnen merken dat je zwanger bent als ze daar voor open staan. En nog steeds geen RD......het zou dus zo maar echt kunnen zijn.
Knap dat je niet meer getest hebt.

vs

trouwens, na al jullie reacties heb ik ook babyboom gekeken via uitzending gemist (ideaal trouwens dat ze dat doen :)). Inderdaad soms behoorlijk heftig en herkenbaar. Het enige dat ik miste was het commentaar van de experts hoe en wat nu het beste is om zwanger te worden. Het was best grappig om de stellen dat te horen vertellen, maar er zat een groot verschil tussen.

groetjes
vs

ik had ook weer wat hoor
eerst woensdagavond moest ik balansen in een ander filiaal,vraagt zo n vrouwtje die ik goed ken ,,ben je zwanger,, ik zo ,,nee,ben aangekomen,,
vandaag kom ik de buurvrouw tegen,zegt ze ,,wat zie ik,ben je zwanger??,, ik zo ,,nee,ben aangekomen!!!!!!!!!!!!!
mijn vriend vond het nogal grappig,dus die zegt nu elke x van ,,ben je zwanger,,

ahhhhhhhhhhhhhhhh wordt er gek van,waarom zeggen ze dat nou,tis niet dat ik echt dik ben of zo hoor

mier dat is vervelend zeg, vooral omdat je zo graag zou willen dat je "ja" kan zeggen.

Terug
Bovenaan