,,wiebelmeiden 4,,

Vlinder, even over de ovulatietest. De test geeft je LH-piek aan ongeveer 1 tot 2 dagen voor je eisprong. Na de piek komt je eisprong binnen 48 uur, dus dan wordt de test niet weer positief. De LH-piek geeft dus alleen aan dat de eisprong eraan zit te komen, niet dat hij geweest is. Dit bedoelde je toch?

Mier, wat een stomme vragen dan he? Dat wil je niet horen, je wilt er in ieder geval volmondig JA op kunnen zeggen...

Patricia, het blijft spannend zeg!! Ben heel benieuwd!

VS, lang leve internet, zo kun je in de VS ook lekker NL tv kijken! Er is zelfs een speciaal boek uitgegeven ism met Marielle Croon (van Zwanger worden), het heet babyboom zapboek. Ik heb al even op www.babyboom.nl gekeken en gezien dat dat meisje met MS ook zwanger is inmiddels. WOW!!

Ik heb geen testen meer, vind het wel even best zo. Temperatuur is nog steeds laag. Heb voor de 5e dag last van draderig slijm, vanmorgen waterig, vanmiddag dik en troebel. Gisteravond heel erge steken linkonderin bij het opstaan en vooral als ik ging zitten. Ik weet dat die klachten rechtsonderin te maken kunnen hebben met volle darmen, maar linksonder dan? Of zou het toch een eisprong zijn? Ik hoop het maar, maar ben niet in de veronderstelling dat ik zwanger zou kunnen raken deze ronde met een cyclus van ongeveer 48 dagen. Maar des te eerder kan ik eindelijk naar de HA!

Pink

Hallo meiden,

Patricia, ik word nu wel heeeel nieuwsgierig hoor! Die vrouw zegt dat vast niet zomaar.

Mier, Dat is echt niet leuk om te horen. Nou ja, natuurlijk wel als het echt zo is. Maar nu dus helemaal niet. Vooral omdat je  het heel erg graag wilt.

Vlinder,  Heel veel succes morgen bij de  HA.

Heeft de rest een leuk weekend gehad?

Zit nu op dag 10, dus morgen voor het eerst maar eens met de ovulatietesten beginnen, spannend!

liefs, tara

Hallo iedereen.

Tja bedankt Pink. Ik zag het ook in de bijsluiter staan inderdaad dat je vanaf dat moment vruchtbaar bent. We hebben dezelfde avond nog gewiebeld dus...ben benieuwd. De dag erna niet gewiebeld dat is dan misschien niet zo slim maar ja...niks meer aan te doen.

Ik had vanmiddag ook weer wat. Vrienden van ons (met 2 kindjes) vroegen of het bij ons niet begint te kriebelen. Tja, gewoon maar weer verteld dat we al een jaar bezig zijn. Ik kan echt er niet omheen draaien bij goede bekenden. Bij vreemde heb ik er minder moeite mee hoor.

Morgenvroeg gaan we naar de ha. Vind het wel spannend. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Hoe is het met de andere wiebelmeiden?

x-vlinder

Vlinder, gaan jullie samen naar de HA?
En is dit de eerste keer dat je/jullie naar de huisarts gaat/gaan?

Wat zijn jullie verwachtingen van morgen? Heb je ook temperatuurlijsten enzo?

Ik hoop dat we worden doorgestuurd naar de gyn, weet jij daar al iets van?

Pink

Hoi Pink.

Ja we gaan samen. Ik was er een paar maanden geleden en toen kwam het ter sprake. Hij zei dat als het na 2 maanden nog niet raak was we lang konden komen samen.

Ik heb nu 3 temp lijsten. Die moet ik meenemen. We hebben een dubbele tijd gekregen omdat we samen gaan. Ik verwacht dat we doorgestuurd gaan worden tenzij hij zelf een bloed en zaadonderzoek kan doen. Ik denk haast dat  het zaadonderzoek  het eerste is omdat mijn lijsten er goed uit zien en ik afgelopen week een positieve ovulatietest gehad heb.

Ik heb me iig voorgenomen niet zomaar naar huis gestuurd te worden. Ik wil nu verder ook!

Wanneer gaan jullie?

x

Voor mij is het idd de eerste keer dat ik ovutesten ga gebruiken.

Pink, heb jij al een afspraak gemaakt met de HA

Tara

Terug
Bovenaan