,,wiebelmeiden 4,,

Clear blue, gewoon in de winkel gekocht. Weet dat ze via internet goedkoper zijn, maar probeer dit eerst maar eens.

Tara

Heb ik ook gedaan! Vond ze eerst een beetje duur maar goed. We hebben er alles voor over. Bovendien kun je met deze testen ook 's morgens testen. Als je je plasje maar 4 uur op houd en aangezien ik 's nachts niet hoef te plassen vond ik dit wel makkelijk.

Laat je weten hoe het gaat met testen?

Nee, heb nog geen afspraak gemaakt. Ik had ook afgesproken om 3 opeenvolgende maanden te temperaturen. Tot nu toe zagen mijn lijsten er heel mooi uit. Wel heel onregelmatig (28-44 dagen) maar een duidelijke stijging en ook lang genoeg een hoge temperatuur. Ook positieve ovutesten gehad (CB), maar deze maand is dus een ramp. Vandaag dag 35 en nog steeds een lage temperatuur. Snap er niks meer van,

Misschien wil ik ook wel samen gaan. Het 'nadeel' is dat wij beide een verschillende huisarts hebben, ik heb de mijne nog van vroeger zeg maar.

Tara ik heb ook CB gebruikt, omdat ik voor de klas sta en niet de hele middag mijn plas kan ophouden tijdens het werk.

Ik twijfel of ik deze week een afspraak maak of dat ik helemaal wacht tot ik ongesteld word .WAt zouden jullie doen?

Pink

vlinder, tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

pink, ik denk dat ik eerder zou gaan. Je hebt toch al een paar lijsten. En leest natuurlijk wel vaker dat een onregelmatige cyclus niet erg positief is, maar dat ze daar wel wat aan kunnen doen gelukkig.

Tara

Wij hebben ook een verschillende huisarts, heb me ook al afgevraagd hoe we dat moeten doen.

tara

Heb je al 3 temp lijsten. Volgens mij vragen ze daar bijna altijd naar. Bij ons iig wel.

Zo gauw je die hebt zou ik een afspraak maken.

ps wij hebben ook een verschillende huisarts. Nou ja mijn mannetje is maar zelden een keer bij de ha geweest dus vond het gaan probleem om mee naar die van mij te gaan. Is in hetzelfde gebouw en ze werken samen dus...

Ýk hoop echt wel dat we allemaal snel zwanger zijn!   Wat duurt het allemaal lang he?

Terug
Bovenaan