WIEBELMEIDEN 5!!!!!

oh je heb nog even te gaan dan,maar is ook zo weer om!

april is volgens mij naar een andere topic verhuisd
kyra weet ik niet
ik zag dat evelien ook zwanger was,leuk!en dat volgens mij in ronde 12!

xxx

Hallo wiebelmeiden,

Anoek, ik voel helemaal nergens aan dat ik zwanger ben. Maakt me erg onzeker, hoop aldoor iets te voelen. Maar niets.... geen zere borsten, niet moe, niet misselijk
Wanneer hebben jullie andere mensen verteld dat je zwanger bent??? Wil mn familie en beste vrienden wel eerder dan 12 weken vertellen, maar nu nog even niet. De rest kan het na de eerste echo wel horen.

Pink, blijft lastig als anderen wel zwanger worden en jij niet.... Zelf vond ik het ook erg vervelend, voelde me niet zozeer onzeker of waardeloos, maar het beinvloede mn humeur wel (in neg zin) had het idee dat ik het afgelopen half jaar minder vrolijk was dan voorheen. Vooral als ik vrij was of thuis dan kon ik bijna niets anders denken. Ook merkte ik aan mezelf dat ik best jaloers kon zijn, terwijl ik dus helemaal niet jaloers ben aangelegt. Tja dat hele zwangerworden beinvloed je leven nogal...
Gelukkig is het bij ons nu wel gelukt, en ik hoop dat het bij jullie en ook bij andere wiebelmeiden ook snel gaat lukken.

Liefs Tara

hee meiden,

Zo het was hier weer erg druk geweest ik kon weer heel veel bijlezen.
Ik was een beetje moe vandaag want ik lag vanmorgen pas om half vijf in mijn bed en ik was er een paar uur later al weer uit,dus ik heb geen klap uitgevoerd vandaag.
Het weer werkte ook niet echt mee.
Ik moet ergens volgende week weer ongi worden dus we hopen en duimen dat het wegblijft maar ik heb er een hard hoofd in.

@Tara: Dat ik zwanger was van mijn zoontje had ik ook nergens last van en dat maakt je wel onzeker maar aan de andere kant is het ook wel lekker dat je niet de hele dag boven de toilet pot hangt.
Probeer er gewoon van te genieten en het is ook leuk dat je het eerste tijdje met je vriend of man een geheimpje te hebben.

@Mier: Lekker dat je jezelf verwent heb in de stad,gewoon lekker doen.

Nou ik ga zo lekker m'n bedje opzoeken morgen is het sint-maarten dus ik ga met mijn zoontje een rondje zingen.

Gr: Poppie2

Goedemorgen!

Tara, ik herken het wel hoor. Ook al voelde ik wel iets, ik was ook onzeker. Ik denk ook dat dat er wel een beetje bijhoort. Je hebt niks anders dan de positieve test om te bewijzen dat je zwanger bent. Ik ben lang onzeker geweest en toch ben ik elke x blij als iik het hartje hoor kloppen. Nu ikmn baby begin te voelen wordt de onzekerheid wel minder en mn buik groeit goed. Zolang je geen ongi-krampen en bloedverlies hebt, is er niks aan de hand zeggen ze. Genieten dus!
Ik heb het mn beste vriendin de dag van de positieve test verteld, en haar man natuurlijk. Daarna zijn we op vakantie gegaan. We hebben het de a.s. opa-oma's verteld toen ik 6-7 weken was en mn broertje ook. Verder heb ik toen nog een andere supervriendin ingelicht.Mijn leidinggevende heb ik het met 8 weken verteld, maar dat kwam door de dingen die ik almoest gaan regelen terwijl ik dan zelf met verlof zal zijn en dat voelde niet goed. De rest van de familie, vrienden, collega's hebben we het pas met 12 weken verteld. Ik had ook totaal niet de behoefte om het iedereen te vertellen. Ik wilde het nog even lekker voor ons en de mensen die dicht bij ons staan houden.
Toch moet je doen waar jullie je het lekkerste bij voelen. En idd samen een geheimpje hebben, is wel errug leuk :)

Poppie, half 5... jeetje dat is laat... dat zou ik niet meer kunnen ha ha. De volgende dag ben ik dan echt niksmeer waard.

Vandaag lekker met 2 oud-huisgenoten op stap. Heb op station in T met de 1 afgesproken en dan gaan we naar de andere. Zij heeft 2 kindjes en dat zijn mijn vriendjes! Kortom, ik heb er helemaal zin in.

Liefs Anoek

Hoi meiden,

Ik heb het huis weer aan kant en dus weer even tijd om achter de PC te kruipen.
Gisteren hebben we de hele dag geshopt.
We hebben laatst nieuw meubilair gekocht en tsja, de tv komt dan op een andere plek te staan en we hadden een vrij kleine. Gisteren dus een flatscreen tv gekocht.
Ach ja, als we het nog niet aan een kinderkamer hoeven uit te geven, dan verwennen we onszelf nog maar even.
Ik had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest, dus drukke boel dit weekend!

@Pippie, wat fijn dat jij ook weer een positieve ovulatietest hebt. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent meid!

@Mier, jij hebt ook nog even flink gewiebeld deze dagen. Ik merk dat ik er ook niet zo meer in geloof dat het nu straks wel raak is, maar niet geschoten is altijd mis denk ik maar - dus we wiebelen gewoon door hoor!

@Poppie, spannend zeg - volgende week je NOD al weer. De rondes vliegen echt voorbij. Ik hoop voor je dat het de laatste ronde is en dat je nu al lekker zwanger bent.

@Ukkie, hoe is het met jou? Nog zo verkouden? Het is dan wel dubbelop hè. En minder energie door de zwangerschap en nog verkouden. Doe het maar rustig aan meid.

@Pink, hoe voel je je nu? Ik ken die momenten ook wel hoor, dat ik denk dat ik nooit zwanger zal worden. Maar op het moment gaat het wel aardig met me. Ik ben ook wel blij dat er met ons meegekeken gaat worden naar waarom we nog niet zwanger zijn. Soms ben ik wel bang dat er iets heel vervelends ontdekt wordt, maar aan de andere kant heb ik niet het gevoel dat er echt iets mis zit bij mij. Ik hoop dat ik toch maar op mijn gevoel kan vertrouwen. We zullen wel zien. De 1e afspraak met de gyn heb ik al snel gelukkig.

@Vlinder, ik denk idd ook dat de ha het echt wel had gezegd als het zaad onder de maat zou zijn geweest. Mijn vriendin die in de zorg werkt vond het ook echt dokterstaal. Ach ja, ik had ook niet verwacht dat de ha zou zeggen dat het superzaad was ofzo. Met de bewoording "lang niet slecht" heeft hij in ieder geval een slag om de arm. Als ik morgen op tijd klaar ben op mijn werk dan ga ik nog even naar de ha om de verwijsbrief en de labuitslagen op te halen.
Hoe is het verder met jou? Je klinkt al wel weer een stuk positiever gelukkig.
Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn meid.

@Anoek, hoe is het met je konijnen? Nog flink aan het ... Je zou ze wel Wiebel en Wabbel kunnen noemen (hahahaha). Die beesten krijgen er idd nooit genoeg van.
Ik heb trouwens ook niets meer gehoord van Kyra en April.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met hun is.

@Tara, maak je niet te naar over dat je nog niets voelt hoor. Dat is echt vrij normaal. Wie weet verlang je over een paar weken nog erg terug naar de tijd dat je nog geen klachten had. Een beetje misselijkheid is leuk om je zwanger te voelen, maar het moet natuurlijk niet te gek worden hè!

Het begint hier buiten wat onstuimig te worden qua weer, dus we blijven maar lekker warm binnen.

Fijne zondag nog allemaal.

Liefs,

Twinkel3

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w1d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

poppie wanneer is jou nod? ergens volgende week toch??

twinkel we hebben idd weer effe flink gewiebeld maar ik reken nergens op maar het is idd wat je zegt is waar dus toch maar weer ervoor gegaan hoor!

xxx

Terug
Bovenaan