WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Meiden,

daar ben ik weer even op een drukke zaterdag...

TARA, GEFELICITEERD!!! Echt zooooo onwijs gaaf voor jullie! Geniet lekker van je zwangerschap, voor je het weet ben je mama (bij mij lijkt het alsof de tijd vliegt; voor mijn gevoel deed ik gisteren een positieve test, maar ik ben nu al bijna 20wk).

Mier, spannend hoor, ik hoop echt voor je/jullie dat het deze ronde raak is en je bij de gyn leuk nieuws kunt brengen! Ik duim voor jullie!

Anouk, balen van de 20weken-echo. Ga je alleen? Moeder mee? Of stel je 'm uit?

Pippie, ik hoop dat je je MK een plekje kunt geven en snel weer zwanger zult zijn!

Voor de andere meiden ook succes met wiebelen/wachten/gyn-bezoekjes. Vooral dat laatste lijkt me niet het meest leuke...ik hoop dat jullie toch snel zwanger mogen zijn.

Hier alles prima, ben alleen snotverkouden en dat vreet energie...zwanger zijn vreet minstens zoveel energie...dus ik voel me een vaatdoek. Maarja, ik ga maar op tijd naar bed straks, dan moet het morgen weer aardig zijn weggetrokken.

Ik voel de baby steeds meer en vaker schoppen/bewegen, erg leuk! Mijn buik groeit langzaam, maar zwangerschapsmode is eigenlijk nog te ruim. Lastig kleren dragen nu dus: gewone kleren te krap, zw.kleding te ruim. Maarja...over een paar weken zal het allemaal wel passen...

Ik ga nu even naar de babykamer kijken: mn mannetje heeft geverfd vandaag...

Fijne middag/avond,

liefs, Ukkie26

Hey Mier, je hoort het vaker he? Een afspraak met de gyn maken en dan voor die tijd nog zwanger!! Dus fijn wiebelen maar!!

Ik had het afgelopen dagen even helemaal gehad met zwanger worden. Eerst riep ik dat ik me alleen maar opgelucht voelde omdat we een afspraak met de gyn hebben gemaakt, maar na babyboom donderdagavond voelde ik me zo rot!!! Niet speciaal om babyboom hoor, maar toen kwam het er uit in ieder geval!

Hebben jullie dat ook, dat je zelfvertrouwen op één of andere manier minder is als je in deze situatie zit? Moeilijk om uit te leggen, maar ik kan me soms zó lekker waardeloos voelen. Nou ja, nu gaat het wel weer, maar ik vind het op zulke momenten extra moeilijk wanneer iemand in mijn naaste omgeving dan vertelt zwanger te zijn. Ik blijf erbij dat ik het iedereen ontzettend gun hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar ik wil ook zo graag en ben soms zo bang dat het nooit gaat lukken...

Zo, dat ben ik even kwijt!

Twinkel, wel een beetje vage uitleg van de dokter, maar idd, als het niet goed zou zijn geweest, zou hij dat zeker zeggen! Uitgaan van het positieve dus!

Meiden, ik heb nog niet alles nagelezen, dat ga ik straks even doen.

Liefs Pink

Hallo Allemaal.

Pink ik heb dat ook regelmatig hoor!

Ben soms ook heel bang dat het nooit zal gaan lukken. De volgende dag kan dat zo weer helemaal over zijn en denk ik vol goede moed we gaan ervoor wat er ook gaat gebeuren. Dat laatste denk ik steeds vaker gelukkig. Pas als dat straks ooit  allemaal geweest is en er nog geen zwangerschap is (laten we het niet meemaken a.u.b.) dan geloof ik pas dat het nooit zal gaan  lukken!

Nou genoeg gemopperd. Hoe is het met jullie allemaal.

Twinkel ik denk ook dat als het slecht is ze dat gewoon zeggen (net als bij ons). Houd goede hoop en moed he!

Tara, Ukkie en Anoek...wat zijn we jaloers op jullie (tenminste ik wel) .
Wat moet dat allemaal geweldig zijn! Vind het helemaal super om te lezen hoe het met jullie gaat!

Tot de volgende keer.

x-vlinder

wij hebben nu al een paar dagen achter elkaar gewiebeld,dus we zien het wel,ik heb er alleen niet zo n vertrouwen meer op dat het nu opeens wel zal lukken,je hoor het idd wel vaker dus we blijven maar gewoon een beetje hoop houden maar het geeft me wel weer een beetje rust dat we over een paar weken toch naar de gyn kunnen,al hoewel ik dat echt superspannend vind,ben best preuts dus vind het wel heel eng als ik op zijn stoel moet liggen maar het is gelukkig een vrouw dus dat scheelt weer en daar kom ik ook wel weer overheen! maar dat gevoel ken ik wel hoor pink en vlinder,ben ZO bang dat ik onvruchtbaar ben,of iets anders scheelt,maar ze kunnen ook weer heel veel tegenwoordig dus dat geeft me ook wel weer een positief gevoel.
nou weer effe genoeg geklaagd!!

xxx

wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?

ik ben met mijn moeder even naar de stad geweest,erg gezellig!
ik heb maar een nieuw snowboardpak gekocht  ja nu zal het binnenkort toch weer wintersport worden.

xxx

Hoiiii

Hang even op de bank met laptop op schoot... zo eten koken, maar nu even uitrusten van huishouden. Ik merk echt aan mn buik dat ik eigenlijk iets te druk geweest ben... :-( Maar ja, ben alleen dus weinig keus...helaas...

Ukkie, ik heb de echo gelukkig kunnen verzetten, dus kan samen met mijn man. Weet niet wat ik gedaan had als het niet had gekund. Onze afspraak stond voor 8.30 en mn moeder woont niet in de buurt, dus was heel erg lastig geworden.Misschien dus wel alleen. Gelukkig sta ik niet voor die keus! Wanneer moet jij? Ik vind ook al dat de tijd zo snel gaat. Bijna op de helft en moest ineens aan de bevalling denken.... arrgghhh... daar kijk ik dus niet naar uit. Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen.Jij?

Mier, nu zul je zien dat je zwanger bent ;-) Pas je niet meer in je pak én geen wintersport, ha ha! Hoop het voor je.Goed wiebelen hé?!

Pink, kop op meid, heb vertrouwen. Ik weet dat dat makkelijker klinkt dan het is, maar hoop is nodig en verdient je toekomstig kindje ook :) Weet dat we er voor je zijn!

Tara, je blijft toch ook wel hier hé? Voel je je al een beetje zwanger? Ik merkte het in het begin vooral aan mn borsten. Die deden zó'n zeer.... en een gloeiend gevoel in mn onderbuik. Ben benieuwd wat jij voelt.

Vanavond in mn eentje bankhangen.... saai want er is niks op tv wat ik leuk vindt. Maar een dvdtje erin dan...

Liefs

hahaha dat zou wat zijn anoek!
keiduur pak van protest maar ja dacht ga me zelf lekker verwennen,bekijk het allemaal maar!!!

lekker relaxen dus!

wanneer komt je mannetje weer thuis?

xxx

Nou ja, als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn!!!

Mn man komt morgen over een week weer thuis. Heb nog even te gaan dus.
De woensdag daarna hebben we de echo!

Potverdddd..... de konijnen zijn weer "bezig"...  Beiden geholpen, dus kan niks gebeuren, maar hebben meer sex dan ik nu, ha ha ha  Nog een week alleen hé.. dan krijg je dat!!

Iemand trouwens nog iets gehoord van April en Kyra? Kwamen bij de wiebelmeiden en raakten vrij snel zwanger en nu zie ik ze nergens meer... ook niet op het zwanger forum... Jullie wel?

X

Terug
Bovenaan