WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Nicky, onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap! En zo snel! Echt heel leuk voor jullie! En nog trouwen ook, toe maar...dat wordt een druk topjaar volgend jaar. Enne...zwanger zijn went snel genoeg hoor (kan ik je uit ervaring vertellen).

Ik heb morgen de 20-weken-echo, ben erg benieuwd (niet gespannen). Benieuwd hoe groot ukkie nu is (het schijnt zo'n 20cm), hoe ukkie eruit ziet enzo. Geslacht willen we niet weten (maakt ons toch niet uit en kun je toch nix aan veranderen). Ik laat morgen of overmorgen wel even weten hoe de echo was...

Verder hier niets nieuws te vertellen. Kleine beweegt aardig veel (vooral 'sochtends vroeg en 'savonds als ik lekker rustig zit/hang), ook van de buitenkant goed te voelen. Buik groeit rustig door, alhoewel mensen verbaasd zijn als ik zeg dat ik al op/net over de helft ben (dan vinden ze 'm nog erg klein)...hij gaat vanzelf wel groeien en anders...dan niet. Hoef ik ook niet waggelend door het leven in maart.

Meiden, ik ga de afwas doen (moet ook gebeuren), tot snel!

Liefs, Ukkie26

Bo, ben idd nog steeds alleen en nee niet iemand echt in de buurt, maar als ik heel eerlijk ben, ben ik als ik ziek ben het liefste alleen. Stom hé? Alhoewel mn mannetje thuis zou wel fijn zijn. Gelukkig zorgt mn lijf wel goed voor mn kindje.

Mier, ik moet geloof ik nog een week of 14 werken. Ik stop wrs 6 weken voor de uitgerekende datum en heb met kerst nog een week vakantie. Of het zijn er na deze week nog maar 13. Weet het niet precies.
Jij ook veel beterschap! Lekker stel zijn wij, ha ha!

Nicky, spannend hoor om het te vertellen, maar wel errug leuk om te doen. Denk je dat ze het verwachten??

En meiden, met gezonde jaloezie is niks mis hoor.

X

ach ukkie dat komt vanzelf wel hoor!
mijn schoonzusje zag je ook tot aan de 7 maanden weinig en de laatste weken kreeg ze wat meer buik en begon het echt te groeien,en anders maar niet toch als het maar gezond is!

succes morgen

xxx

He Meiden,

Mier en Anouk, jeetje nog steeds ziek? Balen zeg... Allebei van harte beterschap!!!!!

Nicky, van harte gefeliciteerd, wat geweldig, ga er lekker van genieten. O,ja, wij kennen elkaar nog niet. Ik ben Pippie, 26 jaar, ik zit nu in de 1e ronde na een MK (was in oktober zwanger in de 2e ronde, dit is helaas na 6 weken misgegaan).
Ik heb een paar glitters gevangen, hoor.

Bo, jij mag weer wiebelen, veel succes, ik duim voor je!

VS, waar ben je?? Alles goed met je??

Gr. Pippie

ja lekker stel,pfff het zal wel weer heersen,en dit jaar vergeten de griepprik te halen dus nu gelijk ziek hahaha

xxx

Ha mier,

maak me ook niet druk hoor, over mn buik(je). Alleen de opmerkingen van mensen die dan menen dat mn zwangerschap niet goed verloopt omdat mn buik minder groot is dan gemiddeld, zijn vervelend...
Ik heb (had?!) gewoon hele goede buikspieren en geen aanleg om dik te worden :p.

En inderdaad, de verloskundige is helemaal tevreden over het verloop van mn zwangerschap! En als het kindje goed groeit, vind ik het prima allemaal.

Jullie op het wachtbankje? Ik baal elke ronde met je mee als de RD er weer zijn, echt vervelend lijkt me dat. Hoop van harte dat het bij jullie toch binnenkort raak mag zijn.

He Ukkie,

Morgen je 20 weken echo, spannend!
In ieder geval heel veel plezier.
Mijn vriendin is nu ook net 20 weken geweest en heeft ook nog niet zo'nhele grote buik, al moet ik zeggen dat ze de laatste week aardig begint te groeien. Volgens mij gaat je buik ook pas echt groeien na een week of 20 en maakt hij nog een eindspurtej vanaf de 30 weken. Dus wie weet hoe jij rondhobbelt in maart!

Laat je ons weten hoe het was??

Gr. Pippie

Terug
Bovenaan