WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hé Ukkie,

Ik las jouw berichtje.
Dat was even schrikken of niet dan.
Gelukkig kun je al zo snel bij de gyn terecht.
Ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en wens je veel succes voor vandaag.

@Patrica, moest jij vandaag ook naar de gyn?
Jij ook veel succes gewenst. Laat je even weten hoe het is gegaan?

Groeten ook aan alle andere meiden.

Liefs,

Twinkel3

succes ukkie en patricia vandaag bij de gyn!

hoe vonden jullie babyboom?

xxx

Hallo allemaal.

Inderdaad Patricia en Ukkie. Ik wil jullie ook nog heel veel succes wensen. Hoop niet dat ik te laat ben!

Ik heb gisteren ook babyboom gekeken. Steeds denk ik ik kijk niet maar dat is me nog niet 1 keer gelukt. Vind het wel heel heftig hoor om te zien allemaal. Maar goed het is wel de realiteit jammer genoeg.

Doei.

x-vlinder

Ukkie wat vervelend!   Hopelijk kan de gyn je straks geruststellen,
Patricia ook succes bij gyn!

Vlinder, wanneer moet jij weer naar de gyn?

Tara

Oeps vlinder, had nog niet gekeken

Heb zojuist babyboom gekeken, vind het wel heftig om die emoties te zien bij mensen bij wie het zwanger worden niet zo makkelijk gaat...

Vandaag mn laatste vrije dagje voor de komende 2 weken! (nou ja, ben zondags nog wel vrij) Ben er dus dubbel en dwars van aan het genieten! Heb heerlijk uitgeslapen, en ga alleen maar leuke dingen doen. Heb geen zin om te soppen en te strijken, dat komt later wel  weer.

Hoe is het met de ziekenboeg? Mier en anoek, voelen jullie alweer  wat beter?

Tara  

Hoi meien,

Ukkie dat schrikken zeg, succes straks bij de gyn.

Patricia jij ook succes bij de gyn.

Anoek en Mier voelen jullie je al wat beter?

Tara geniet lekker van je vrije dagje! Hoe voel je je verder? al last van kwaaltjes?

Liefs bo

Hoi meiden,

Vond het niet zo leuk bij de gyn. Ze kon in 1ste instantie mijn linker eierstok niet vinden en zag wel bij mijn rechter een dominante eicel. Volgens haar was hij al behoorlijk groot. Maar omdat ze die linkereierstok niet kon vinden werd er een andere gyn bijgehaald. Die had hem gelijk gevonden. Hij zag alleen geen dominante eicel. Eigenlijk zag hij helemaal niks. Er waren wel een paar eitjes van 1mm, nou dat schiet natuurlijk niet op. Deze cyclus hoef ik niet meer terug te komen, wel moet ik natuurlijk wel wiebelen!!! Weet nu alleen niet wanneer precies maar dat ga ik zo ff uitrekenen. Als ik weer ongi word (ben er net vanaf) moet ik weer bellen voor een afspraak om te kijken hoe ze groeien en dan moet ik in plaats van Clomid 50mg 100mg slikken, dus 2 pilletjes. Was best wel een domper, had echt gedacht ander bericht te hebben. Helaas het is niet zo.
Ze dachten trouwens weer dat ik voor inseminatie kwam, dat denken ze nou iedere keer. Deze keer was ook mijn dossier er niet, denk dat die nog in het andere ziekenhuis lag ofzo.

Gister heb ik ook naar babyboom gekeken. Heb best wel een paar traantjes gelaten hoor. Vond het wel grappig dat dat enen stel een nep baby had om te kijken hoe het gaat. Kan je wel vertellen ik heb nog nooit zo moeilijk boodschappen gedaan hoor met mijn dochtertje, ook niet toen ze baby was.

xxxx

Terug
Bovenaan