WIEBELMEIDEN 5!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker gaan genieten he meid!!!!!
Je geeft ons weer hoop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poppie: van harte gefeliciteerd zeg! Kan je het ondertussen al een beetje bevatten? Ik begon al hoop te hebben toen je een aantal dagen terug schreef dat je overtijd was. Nu hoef je de uitslag van de sperma test niet meer af te wachten, want je weet het antwoord al :)

Pink: dat wordt dus weer een wat langere cyclus. Hopelijk komt je ei snel.

Pippie: balen dat de RD ook bij jou weer zijn gekomen. Hoe is het nu met je?

Mier: bij jou komt de afspraak bij de gyn gelukkig ook snel. Ben je alweer wat vrolijker?

Hier zijn de RD weer volop aanwezig :(. Maar goed, morgen (voor jullie vandaag)  mogen we dan naar de vruchtbaarheidskliniek toe. Ben erg benieuwd wat ze precies gaan doen en zeggen. Ik vind het ergens best wel eng. Op dit moment kan het nog gewoon zijn dat het allleen wat langer duurt voordat we zwanger worden, maar straks kan het dan toch zijn dat ze wat vinden en dat het allemaal niet meer zo onbezorgd kan gaan.

zo ik hoop dat vanaf nu het forum het weer gewoon gaat doet, want het is veel te saai zo.

vs

Hoe is het gegaan VS?

Poppie, hoe voelt het nou om echt zwanger te zijn?

Ik zit nu op dag 24, vanmorgen veel rekbaar slijm en vanmiddag nog veel meer, kan er bij wijze van een trui van breien. Maar helaas negatief getest vanmiddag. Ook temperatuur is nog steeds laag, 36,5, da's bij mij heel laag. Heb nog 1 ovutest, maar ga morgen nieuwe halen, deze keer weer van CB. Had nu van Predictor, wat een ellende! Eerst in een bakje plassen, dan met een pipetje urine opnemen, 5 druppels op de tester druppen en dan 5 minuten wachten. En het mag niet met ochtendurine. Maar dit waren de enige nog toen ik laatst testen wilde kopen, nou ja, beter dan niks...

Hier verder niet zoveel nieuws,
Ben morgenavond weg, ik ben er donderdag weer!!

Veel liefs

Pink

Zo te zien doet het forum weer normaal.

Gelukkig, want ik las net echt supernieuws!

Poppie, GEFELICITEERD MEID!!!
Ik ben helemaal blij voor je en kreeg natte oogjes toen ik jouw berichtje las.
Wat een geweldig nieuws.
Kun je het al bevatten of zweef je nog ergens rond op een roze wolk?

Er zijn op dit moment volgens mij ook veel meiden ongi.
Ik ook weer hoor.
Morgen begin ik met de hormoonkuur en dan kan ik volgende week terecht voor follikelmeting in het ziekenhuis. Actie dus.

@Vs, ik wil jou nog veel succes wensen bij de vruchtbaarheidskliniek.
Laat je even weten hoe het is gegaan?

Verder groeten voor alle andere meiden.

Liefs, Twinkel3

Nou vandaag zijn we bij  de kliniek geweest. Alles is goed gegaan en het is me wel meegevallen. Alhoewel we wel behoorlijk onderzocht zijn en worden. Dat gaat dus een heel stuk sneller en verder dan in NL als ik dat zo bij jullie lees.
Bij binnenkomst moesten we nog meer papierwerk invullen en tig keer onze handtekening neerzetten. Daarna konden we een hele tijd wachten vorodat we dan eindelijk binnen geroepen werden. We hebben een gesprek gehad waarin ze onze geschiedenis wilde weten, er is bloed geprikt (vlgns mij voor hormoon gehalte, schildklier, en nog wat dingetjes), mijn mannetje moest een potje afgeven en ze hebben mij onderzocht met oa echo.
Van binnen ziet het er redelijk goed uit, maar de eierstokken lijken misschien wat aan de kleine kant en omdat mijn periode vrij kort is kan dit betekenen dat mijn vruchtbare leeftijd al iets verder is. Dus ik moet nu aan de clomid en volgende week woensdag weer bloed prikken. Als het FSH dan hoog is is het niet zo goed, want dat zou de kans op zwangerschap verlagen. Ik vind dit een beetje vaag want ik dacht juist dat clomid de eisprong bevordert en je juist FSH nodig hebt?!?!?
Verder moet ik vrijdag of maandag een x-ray hebben om te kijken of alles er goed uit ziet en mijn eileiders open zijn. Schijnt hier ook standaard te zijn, maar ik word niet zo vrolijk als ik de bijwerkingen lees. Er wordt aangeraden dat iemand je naar huis brengt en je ongeveer 2 uur niet staat :(.

Kortom ik ben wel blij dat er nu wat aan gedaan wordt en het is afwachten op de resultaten. En voor nu is het eten en een filmpje kijken om de aandacht even op wat anders te richten.

liefs
vs

hoe is het met de rest?

pink: ik hoop dat je je snel pos test. Die van CB zijn dan wel makkelijker zeg :)

twinkel: inderdaad actie bij   jullie. Volgens mij heb ik even gemist wat bij jullie nou de stappen zijn. Maar als ik het goed begrijp wordt er gekeken of je ei goed rijpt ed?

vs

Nou, ook actie bij jullie dus Vs.

Ik ben vandaag met de Clomid begonnen en moet deze slikken t/m zondag.
Vanmiddag moet ik weer bloed prikken voor o.a. de LH en FSH waarden.
Vorige week heb ik bloed moeten prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad (progestronwaarde).
Het zaad van mijn mannetje was al onderzocht en dit hoefde niet verder bekeken te worden.

Vanaf volgende week dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor inwendige echo's om te kijken of het eitje goed rijpt. En dat net zolang tot die op knappen staat.

Als het deze maand weer niets is, dan maken ze een foto van mijn baarmoeder en eileiders d.m.v. een HSG (= röntgenvloeistof inbrengen en dan een röntgenfoto maken). Dit schijnt vrij pijnlijk te zijn.

Is dat ook wat jij bedoeld met een x-ray?

Liefs, Twinkel3

Poppie!!! GEFELICITEERD! Geweldig meid, geniet ervan!

Hier alles goed. Buikje blijft groeien, nu zien mensen die me niet kennen ook dat ik zwanger ben (uiteraard niet als ik mijn winterjas aan heb)... 't werd een keer tijd, ben inmiddels al 22w2d dus...

Met baby is alles goed, beweegt goed, groeit goed. Met mij ook alles prima, heb een heerlijk lage bloeddruk (100/50), dus het ziet er allemaal prima uit. Verloskundige is helemaal tevreden.

VS en Twinkel: succes met de MMM, daar zijn jullie toch (hoe vervelend en wellicht confronterend ook) langzaamaan in aan het belanden. Ik had graag gewild dat het anders was voor jullie. Hopelijk doet de MMM zijn werk en is het snel raak en krijgen jullie een mooie najaar-2008-baby!

Voor de rest van de meiden ook sterkte, er zijn er toch veel waarbij het niet zo 1-2-3 lukt; erg vervelend. Houd moed (dat bewijst Poppie wel met de positieve test).

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan